Strona 4 z 5

: pt mar 06, 2009 17:49
autor: sas_gti
Superbeasto, tylko że stopień spreżania o ciśnienie sprężania to nieco różne sprawy.
Wymiana pierscieni nie wpłynie na zmianę/podniesienie stopnia sprężania a tak napisałeś. Wpłynie na cisnienie spreżania. Stopień sprężania jest stały dla danego silnika co nie znaczy że nie można go w pewny sposób zmienić. Wartosc stopnia sprężania jest stała niezależnie od stanu silnika. Nawet zuzyty silnik co ma cisnienie po 7 barów na każdym garze będzie miał stopien sprężania taki jak po wyjeździe z fabryki.

: pt mar 06, 2009 19:25
autor: lipass
toffic pisze:ja tłoki z PFa przy okazji remontu
dało to jakiś efekt?

: pt mar 06, 2009 19:28
autor: sas_gti
zapewne podniosło stopień sprężania do 10 a co dalej to już niech toffic się wypowie.

: pt mar 06, 2009 19:47
autor: lipass
sas_gti pisze:a co dalej
o to dalej mi chodzi ;-)

: pt mar 13, 2009 15:10
autor: x86635
i jak idą mody RP-ka?? nie ukrywam ze jestem ciekawy :chytry:

: pt mar 13, 2009 16:54
autor: toffic
dało to jakiś efekt?
na LPG chodził jak PF, na benie tez lepiej ale już nie tak, przydałoby się soft poprawić żeby dawke górą zwiększyć

: pt mar 13, 2009 19:01
autor: x86635
toffic pisze:na LPG chodził jak PF
co miałeś zrobione ze na LPG lepiej chodził niż na PB??

: ndz cze 14, 2009 21:18
autor: Bartek-96
temat zgasł... =/
szkoda bo też mam RPka :helm:
i co ostatnio zobaczyłem.. na LPG chodzi lepiej niż na Pb :bigok:
a gaz zakładałem w jakiejś tam gazowni mało znanej...

: pn cze 15, 2009 13:14
autor: RasPL
przeróbka przepustnicy bo seryjna z mono jest malutka i bardzo ogranicza, do tego lekko doprężyć i można śmigać
cena ? nie duża silnik tani i do eksperymentów dobry

[ Dodano: 15 Cze 2009 13:17 ]
stopień sprężania to stosunek pojemności skokowej 1 cylindra do pojemności komory spalania lub pojemności skokowej całego silnika do 4*komora spalania

: pt cze 26, 2009 13:34
autor: Bartek-96
a polerowanie środka kolektora dało by cos??

: pt cze 26, 2009 15:13
autor: Superbeasto
Bartek-96 pisze:a polerowanie środka kolektora dało by cos??
nic

: pt cze 26, 2009 17:57
autor: Bartek-96
Superbeasto pisze:
Bartek-96 pisze:a polerowanie środka kolektora dało by cos??
nic
a zaworów?? :chytry:

:grin:

: pt cze 26, 2009 21:01
autor: Superbeasto
Bartek-96 pisze:a zaworów??
jeśli wypolerujesz zawory ssące, to lepiej się mieszanka przemieści, jeśli wydechowe to nagar nie będzie się tak szybko osadzał na zaworach i spaliny szybciej opuszczą komore spalania.

[ Dodano: 26 Cze 2009 21:04 ]
ale ponoć,żeby nie robić tego na błysk. Ja zrobiłem tylko wydechowe, tzn przepolerowałem. Jeszcze nie wiem czy to dobrze, bo silnik jest w trakcie składania.

: pt cze 26, 2009 22:34
autor: Bartek-96
kanały głowicy ponoć można jeszcze przepolerowac... :grin: