evolution
Dzięki za odpowiedź
Wiem że gniazda zaworowe ssące są większe w RD (są tej samej średnicy co w PF/PB), wydechowe są tej samej średnicy GX/RD/PF/PB i tu kolejne pytanie czy seryjne gniazda w GX można wyfrezować (frezy mam itd) pod większe zawory? Różnica względem RD/PF/PB wynosi 1,5mm tylko niewiem czy można tyle wyfrezować?
Sterownik od RD niejest wielkim problemem bo występował w audi 100 1.8 66/90 PH, Audi 80 1.8 GTE 81/110 PV, 1.8 83/113 SD tylko pytanie czy tak poprostu można sterownik przełożyć bez rzeźby z wiązką zakłądając że wtyk jest ten sam
?
Wiem że to byłby ulep ale tanio by wyszło bo całą robote miałbym za free
Edit
W tym PV z audi jest ten sam sterownik co w silniku Vw RD jak również Aparat zapłonowy ten sam więc wnioskuje że aparat zapłonowy także byłoby trzeba zmienić do kompletu ze sterownikiem (gx ma inny aparat), poczaiłem czy ten silnik z audi ma takie rozwiązania ja RD w kwesti podciśnień, regulacji biegu jałowego itd ale wszystkojest inne niż w RD i GX, wspólne punkty to sterownik i aparat zapłonowy...więc skoro ten sterownik z RD/PV występował z różnym osprzętem silnika to może podejdzie pod osprzęt z gx czyli reg.biegu jałowego, czujniki itd...hmm z elektroniki samochodowej to ja zielony jak trawa na wiosne
choć z elektryką to już zupełnie inaczej
Pozdrawiam
Edit 2
Zdaje sie że skumałem że sens jest mały lub żaden...
Trzeba by kupić:
Sterownik silnika, aparat zapłonowy, regulator wolnych obrotów, przepustnice z przełącznikiem, wiązke kupić lub zmontować, nowe większe zawory ssące, kolektor wydechowy, wystrugać podciśnienia na wzór tego z RD, czujnik spalania stukowego, lambde nową...co daje jakieś 900zł w samych gratach +czas pracy. I niema gwarancji że to zadziała czyli
zbita. bez sensu jednak bo za tyle to pewnie bym kupił 16v PL bez osprzętu czyli brakowałoby tylko kompa z wiązką i wydechu bo pompa paliwa/węże paliwowe/rozdzielacz paliwa w GX-ie są te same co w PL...