16v G60 pytania, dylematy i... i o!
: pt mar 11, 2011 21:27
nie wiem czy ja pisze po chinsku ale mnie zalamujesz i zeby nie bylo ze jestem goloslowny to tak jak napisalem wczoraj, dzisiaj wstalem o 5.30 i pol godziny wczesniej pojechalem do pracy iiiiiii wziolem blok kr !!i wal kr !!i tlok z korbowodem od pg{z panwekami } !!!!!!!!! i zalozylem na to glowice z kra !!!!!!!! i to nie ta planowana prawie 2mm tylko moze dwa razy planowana bo czeka na zalozenie pod tloki s2 {slkadam drugi silnik 16vt } i dalem pod glowice uszczelke metalowa bo taka mam iiiiiiii ustawilem rozrzad, tlok gmp na pierwszym walki znakami do srodka w poziomie a na kole rozrzadu na zewnatrz znak w pionie do pokrywy zaworow iiiii przekrecilem walem wiecej niz dwa obroty iiiiiiiiiiii nic zero kolizji iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii zeby bylo ciekawiej wyjeb..em uszczelke z pod glowicy iiiiii tak samo ustawilem iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dalej nic aaaaaaaaa to dlatego bo moze nie widziales ze jak zakrecisz tlok z pg na pierwszym cyl. a tlok z kr-a na czwartym i dasz je do gory gmp to tlok z pg jest troche nizej {minimalnie}ale to i tak niewazne bo cyt.{bugalondlatego że zawór ssący w 16v otwiera się jeszcze przed górnym martwym punktem tłoka}tak tylko na ile wczeniej gdy jest gmp na 1cyl to zaworysa zamkniete i to na tyle wczesniej ze krecisz walkami z piec {moze wiecej tak na oko ] zebow w lewo i w prawo i dopiero sie otwieraja iiiiiiiiiiiiii sie nie pograzaj wiecej w tym temacie bo mi sil brakuje
Uprzedzajac fakty pewnie zaras napiszesz ze mam jakis blok wal tloki albo glowice h.j wie z skad tak wiec pisze pg ,kr-ow i innego gowna to przerobilem kilka sztuk i mam gratow w kazdym pomieszczeniu a drugie tyle polecialo na zlom iiiiii do tych czesci co dzisiaj zalozylem i co na nich jezdzilem 1.5 roku to jetem pewien na 10000000000000000000000000000000000000000000000 % i mi nie wmawiaj ciemnoty bo sobie robisz antyreklame a te wciecia na tlokach to dali pewnie zeby miec jakis zapas na zawory i nie sugeruj sie tym bo to nie diesel ze odrazu kolizja
Troche pokory nikt nie jest nieomylny i wszechwiedzacy ja tez duzo jeszcze nie wiem ale temat g60 przerabiam w kit razy mam nadzieje ze teraz zrozumiales ale tego tematu nie odpuszcze
a jak nie wierzysz to podjedz do kogos co ma takie graty i sobie zobacz {zapraszam} aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jak nie to sie wkor..e i porobie zdjecia krok po kroku powklejam co i jak
nie chce mi sie juz pisac
tak czy inaczej pozdrawiam
Uprzedzajac fakty pewnie zaras napiszesz ze mam jakis blok wal tloki albo glowice h.j wie z skad tak wiec pisze pg ,kr-ow i innego gowna to przerobilem kilka sztuk i mam gratow w kazdym pomieszczeniu a drugie tyle polecialo na zlom iiiiii do tych czesci co dzisiaj zalozylem i co na nich jezdzilem 1.5 roku to jetem pewien na 10000000000000000000000000000000000000000000000 % i mi nie wmawiaj ciemnoty bo sobie robisz antyreklame a te wciecia na tlokach to dali pewnie zeby miec jakis zapas na zawory i nie sugeruj sie tym bo to nie diesel ze odrazu kolizja
Troche pokory nikt nie jest nieomylny i wszechwiedzacy ja tez duzo jeszcze nie wiem ale temat g60 przerabiam w kit razy mam nadzieje ze teraz zrozumiales ale tego tematu nie odpuszcze
a jak nie wierzysz to podjedz do kogos co ma takie graty i sobie zobacz {zapraszam} aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jak nie to sie wkor..e i porobie zdjecia krok po kroku powklejam co i jak
nie chce mi sie juz pisac
tak czy inaczej pozdrawiam