Strona 4 z 4

: wt cze 10, 2008 15:49
autor: ppoll27
150 wg instrukcji - czyli możliwe bo 1. to moc a 2. to aerodynamika :)

: wt cze 10, 2008 22:50
autor: Drifter
ale wy macie problemy, kazdy robi tak na ile go stac i koniec klutni, ten silnik jest malo podatny na przerobki ja mam 1.6 i porobione bylo pare rzeczy pod nadzorem ludzi ktorzy sie na tym znaja i efekt marny, moze troszke lepiej sie zbieral na 2 biegu i to tyle

: śr cze 11, 2008 06:32
autor: kleki
Wydaje mi się, że żadne problemy - raczej ciekawa dyskusja. ;-) Niewiele daje mu się zrobić - trudno, można najwyżej bawić się w końcówki tłumika, strumienice... W grę wchodzi jeszcze ewentualnie przerabianie elektryki - tutaj mam szerokie pole do popisu. ;-)

: śr cze 11, 2008 16:36
autor: GTH
Niektorzy montuja oporniki :bajer:

: sob cze 14, 2008 14:40
autor: kleki
Tak też się da. ;-) Można dać przełącznik z czerwonym zabezpieczeniem - jak do odpalania rakiety. ;-)

: sob cze 14, 2008 18:39
autor: ManiekGLS
Ja jestem ciekawy co mozna zdzilac z el bo moze i cos w moim RP sie da.....


Ja mam znajomka co jest tu nawet chyba na forum jego mk1 1.1 leciala 160km/h


Classic jego mk1....

: ndz paź 26, 2008 16:43
autor: Sx!
to i ja sie podepne do temaciku tez mam pn i gaznik 2ee i na autostradzie mi wskazywal licznik 180 km/h(3osoby) koła 13" no ale to tylko pokazywal naprawde było 171km/h(gps) z wiatrem wiec chyba jego maks bez oporu powietrza (plaski teren). Tez myslalem ze pobiłem bariere fabryczną tym 180 ale widac tylko na liczniku :P
pozdro

: ndz lis 30, 2008 17:10
autor: FidelC
Na obwodnicy w Krakowie też miałem licznikowe 180km/h. Ale realnie to na pewno było koło 170km/h, bo z gps-em jak jadę to licznik przekłamuje koło 8-10km.

: ndz lis 30, 2008 21:24
autor: AD6
przecież to nie jest temat o prędkościach maksymalnych tylko o podkręceniu PN robicie tylko śmietnik w temacie :grrr:

: sob gru 20, 2008 20:31
autor: vafel1990
To i ja mam do was pytanie jak przerobić dolot w PN bo z tego co wyczytałem w tym poście to nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi. Czy wywalenie tego podciśnieniowego co steruje ciepłe zimne powietrze coś da??? Chodzi mi o to co jest przed tą rurą łączącą obudowe filtra z wlotem błotnika.

: sob gru 20, 2008 22:20
autor: toffic
nic nie da, jak chcesz sprawdzić odepnij wężyk na próbe