Strona 4 z 35

pompa

: śr lis 07, 2007 11:47
autor: Browix
wiecie moze czy pompa z audi s2 z 92r. z tago auta co zaciski podejdzie do golfa3 ???

i jeszcze jedna sprawa . Czy u kogos kto ma taki zestaw : tarcze 280/22 + jarzma oraz zacisk z S2 ? Klocek z doku tarczy wychodzi poza obręb ?? a z górym ma do brzegu około 4 mm ???

bo Zauważyłem że u mnie powierzchnia cierna klocka kończy sie sporo za granicą tarczy a u góry mam właśnie jakies 4 mm miejsca gdzie klocek nie pracuje , a wszystko jest dobrze zalorzone .

Pprzypominam, że mam jarzma i zacisk z Audi S2 , czy może trzeba Jarzma z G60 a zacisk z S2 ??? jak macie ?

: śr lis 07, 2007 12:53
autor: toffic
Browix pisze:wiecie moze czy pompa z audi s2 z 92r. z tago auta co zaciski podejdzie do golfa3 ???
Z Audi B4 24mm na pewno pasuje, tylko pasuje większe serwo bo pedał będzie twardy

: czw lis 08, 2007 00:40
autor: Semian
Nie chcialem zakladac nowego tematu wiec napisze tu.Kupilem caly zestaw hamulcow od g60 tzn cala tylnia belka z zaciskami i przod nie zakupilem pompy bo byla z absem i teraz mma dylemat czy moja pompa z silnika 1,6 d pociagnie to wszystko??
Przy okazji z tylu w jettce mam korektor sily hamowania podlaczyc tyl pod to ??z gory dziekuje za pomoc

: czw lis 08, 2007 00:55
autor: Browix
to jaki masz silnik niewiele mowi , lepiej napisz jakie starcze , zaciski miales w standardzie, da to jakis obraz sytuacji , ja naprzyklad mialem tarcze 256( podejrzewam że ty też) i do tego orginalne zaciski ( chyba grling 54 niech ktos mnie poprawi ). Jak zapodalem zaciski 2 tloczkowe z jarzmami i tarcze to pompa ledwo zipie. piszesz ze masz komplet z g60 . Tak wiec zapewne masz griling 57( nie jestem pewien) , jest to zacisk jedno tłoczkowy o trochę większej średnicy wiec myślę że bez problemu możesz próbować.

Nawet jeśli pompa bedzie troch eza słaba to nieznacznie i zapewne będziesz mógł ją wymienić później .
Jeśli pompa nie daje rady to objawi sie to trochę miękkim pedałem hamulca.


<b> Wie ktoś może jaka pompa była standardowo montowana z tarczami i zaciskami pod 256 ( lukas lub griling 54 chyba ) ?? </b>

: czw lis 08, 2007 01:27
autor: Semian
wydaje mi sie ze tarcze 239 (dobrze pisze) nie wieksze bo to zadne gti nie jest tylko zwykly diesel
a tu ten zestaw na przod
Obrazek tu ten zestaw na razie tylko takie zdjecie

: czw lis 08, 2007 14:35
autor: toffic
Semianek pisze:Nie chcialem zakladac nowego tematu wiec napisze tu.Kupilem caly zestaw hamulcow od g60 tzn cala tylnia belka z zaciskami i przod nie zakupilem pompy bo byla z absem i teraz mma dylemat czy moja pompa z silnika 1,6 d pociagnie to wszystko??
Przy okazji z tylu w jettce mam korektor sily hamowania podlaczyc tyl pod to ??z gory dziekuje za pomoc
?Nie pociągnie, pedał bedzie w podłodze, korektor lepiej podepnij

: czw lis 08, 2007 17:54
autor: Browix
toffic pisze:
Browix pisze:wiecie moze czy pompa z audi s2 z 92r. z tago auta co zaciski podejdzie do golfa3 ???
Z Audi B4 24mm na pewno pasuje, tylko pasuje większe serwo bo pedał będzie twardy

w moim i tam servo ma 9 cali , jak to sie ma ?

: czw lis 08, 2007 17:58
autor: toffic
w moim i tam servo ma 9 cali , jak to sie ma ?
Spróbuj, najwyzej się na siłownie zapiszesz :helm: Też mam chyba 9" ale głowy sobie obciąć nie dam

: sob lis 10, 2007 13:41
autor: Adamm
Browix pisze:i jeszcze jedna sprawa . Czy u kogos kto ma taki zestaw : tarcze 280/22 + jarzma oraz zacisk z S2 ? Klocek z doku tarczy wychodzi poza obręb ?? a z górym ma do brzegu około 4 mm ???
ja mam dokladnie tak samo :D nie przejmuj sie tym nie wplywa to na hamowanie (ciutke mniejsza powierzchnia ale nie zauwazalne,

u mnie tez pedal nie jest sztywny od samej gory i po wdepnieciu schodzi jeszcze w dol, na wiosne zakladam tarcze na tyl i pomysle nad wieksza pompa :)

[ Dodano: Sob Lis 10, 2007 12:43 pm ]
czyli z audi b4 (80) szukac pompy 24 mm ? z serwem?

: sob lis 10, 2007 17:44
autor: toffic
Adamm pisze:czyli z audi b4 (80) szukac pompy 24 mm ? z serwem?
serwo ci nie podejdzie

: sob lis 10, 2007 18:44
autor: Browix
Jesli Apsik nie zmieniał pompy to ma 22 mm ( jeśli jest inaczej to proszę o info) . Pisze ze dobrze mu to chodzi wiec myślę , że u siebie zamontuje taka pompę . Serwo za taką da rade.

dziwne w sumie , miedzy 20 a 22 mm taka mała różnica a jednak mocno odczuwalna :)

: sob lis 10, 2007 19:41
autor: toffic
Browix pisze:dziwne w sumie , miedzy 20 a 22 mm taka mała różnica a jednak mocno odczuwalna :)
Mala??!! ](*,)

: sob lis 10, 2007 23:47
autor: Adamm
2 mm na srednicy to dosyc sporo jednak sporo wiecej bedzie tloczyla w tym samym czasie co 20

: ndz lis 18, 2007 01:16
autor: Apsik
2 mm na srednicy to dosyc sporo jednak sporo wiecej bedzie tloczyla w tym samym czasie co 20
Różnica jest niesamowita!!
Zakładając do mojego GTD zestaw od G60 podlaczylem to na pompie 20mm - trza było 2x nacisnąc zeby 4 zaciski łapały na sztywno. Dałem pompe z MK3 GT 22mm (podchodzi P&P na servo) i teraz pedal w deche no i auto staje w miejscu ;)
Browix pisze:Jesli Apsik nie zmieniał pompy to ma 22 mm
Nie zmienialem - jest jak było.