Strona 30 z 35
Dylemat - duze hamulce
: sob cze 25, 2016 12:33
autor: RasPL
Tyle ze kolega nie napisal nawet do czego to chce i jaka piasta. Powodzenia z tarcza r32 przy 4x100.
To moj tyl syncro. Przednie tarcze z r32 312x25 i zacisk phaeton w12
![Obrazek](http://images76.fotosik.pl/677/1948a622176306c4.jpg)
Re: Dylemat - duze hamulce
: sob cze 25, 2016 22:56
autor: skalim1
Czytałem że zwykłe 312 podejdą na 16" ale pytanie co pod tą felgę można upchnąć z większym zaciskiem dwu lub czterotłoczkowym....
Heble do VW 4. Zwrotnice jak w MK3 VR6, tylna belka MK4, 5x100.
Dylemat - duze hamulce
: pn cze 27, 2016 10:03
autor: stefano189
skalim1 pisze:le pytanie co pod tą felgę można upchnąć z większym zaciskiem dwu lub czterotłoczkowym....
pod 16" zapomnij. Nawet 312 na dwutłoczku nie wejdzie pod 16".
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/male_b67a4184726108615baa0103699bbc.jpg)
a jeśli chodzi o tył, to albo 280 + zacisk audi, albo 312 + zacisk T5
Dylemat - duze hamulce
: pn cze 27, 2016 12:15
autor: RasPL
miedzy 312 i 2 tloczki a 312 i 4 tłoczki jest róznica. 2 tłok jest typu piesc, 4 tłok zawsze jest sczuplejszy. Skoro mi z 345 4tlok wchodzi 17 i jest jeszcze po 7mm zapasu na strone to nie wieze ze na 312 i 4 tlok nie wejdzie 16.
Dylemat - duze hamulce
: pn cze 27, 2016 17:20
autor: kkkacper
RasPL, no nie wchodzi
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
zalezy od konstrukcji felgi.. ale zeby upchac 4tlok z Alfy/BMW w BBS RS772 ktory ma dosc fajny ksztalt bebna pod takie rzeczy i tak Bartek musial rezac troche zacisk
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
Dylemat - duze hamulce
: pn cze 27, 2016 20:07
autor: RasPL
No to moje 17 z seata cupry moze sa wyjatkowo wyjatkowe ze jeszcze luz maja. Ogolnie to przy kombinacjach z jak najwiekszym hamulcem polecam sprawdzic calosc w docelowym kole.
Dylemat - duze hamulce
: wt cze 28, 2016 12:03
autor: kkkacper
RasPL, no tak zawsze nalepiej.. to nie podlega dyskusji
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
Dylemat - duze hamulce
: sob lip 09, 2016 12:05
autor: dany_47
Kuźwa Panowie, powraca temat hebli u mnie. Skończyły mi się pomysły na naprawę moich i chyba wymienię cały układ
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
pompa, servo, zaciski, tarcze, klocki, przewody metalowe bo gumowe już mam nowe.
Hamowanie awaryjne ze 190 kmh o hamulców prawie brak
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
o mały włos od Najgorszego scenariusza.
Co czynić Panowie? Jakieś sugestie?
Dylemat - duze hamulce
: sob lip 09, 2016 13:10
autor: kkkacper
dany_47, poskladac to na porzadnych skladowych i nawet seria nie bedzie az takim kiblem.. nie do konca rozumiem Twoja panike, no chyba, ze jezdzisz na klockach za 60 zl albo rzeczywiscie cos jest rozjeb****
Dylemat - duze hamulce
: sob lip 09, 2016 15:23
autor: RasPL
Seryjny hamulec sprawny raz z tych 200 zatrzyma auto. Drugi raz juz moze przy koncu hamowania zabraknac. Najlepiej to kup big brake p&p do twojego auta i felg. Lub opcja 2 wez napraw ten kibel co masz w hamulcach i dobrze to odpowietrz. Oczywiscie nie na plynie za 10pln, klockach za 30 i tarczach po 60.
Dylemat - duze hamulce
: sob lip 09, 2016 18:42
autor: dany_47
No właśnie jestem osobą która nie żałuję na aspekty bezpieczeństwa czy innych modyfikacji w aucie. Tarcze ATE, klocki przód ATE, tył klocki TEXTAR, przewody gumowe TRW. Po taniosci tylko regenerowalem tarcze bo były prawie nowe jeśli chodziło o grubość. No i mechanik stwierdził że ogarnie.
No i kicha z heblami
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
mam czym się Rozpędzić a nie mam Czym się zatrzymać...
Dylemat - duze hamulce
: sob lip 09, 2016 20:39
autor: RasPL
To jeszcze zaciski wyregeneruj, pompe zrob i odpowietrz to dobrze i musi dzialac.
Dylemat - duze hamulce
: sob lip 09, 2016 22:08
autor: kkkacper
Mam u siebie tylko zacisk z przodu zmieniony na 4 tloki (co niekoniecznie jest plusem) i hamulec mieknie ale po kiiiiilku porzadniejszych hamowaniach.. mk IV 2.8 4motion to ciezki kloc ale i tak szukalbym przyczyny problemu, bo to dziwne co mowisz..
Dylemat - duze hamulce
: ndz lip 10, 2016 02:05
autor: dany_47
O tym że to dziwne to wiem ja sam, nie wspomnę o Bezpieczeństwie.
Biorę się w przyszłym miesiącu za te heble. Założę nową pompę (może znajdę pasującą używke z nowego auta z małym przebiegiem). Zaleje układ wyścigowym płynem a'la rbf600/660. Przy odpowietrzaniu będę patrzył mechanikom na ręce żeby nie *#cenzura#* nic. A jak z kasą wyrobię to może big brake? Jak już nowa pompa będzie to zestaw z R32 byłby spoko chyba.
EDIT:
332 czy 345 ogarniać heble? jak będzie "prościej"? W sensie np z R32 swap gdzie rozstawy pasują. moze zaciski bedzie łatwiej dobrać?
Oczekuje znacznej poprawy ale mam też w głowie żeby na to jakaś stal na zimę wchodziła.
Na lato mam 19".