Strona 28 z 42

: ndz lis 12, 2006 14:38
autor: Filek
a konieczne jest zakuwanie? ktoś napisał że doładowanie do 0.5 bara każdy silnik wytrzyma a słyszałęm że ktoś już zaturbiał AEX'a

: ndz lis 12, 2006 18:53
autor: maly_mk2
mam takie pytanko.... jakiej firmy turbiny proponujecie?? ma to jakies znaczenie??

: wt lis 14, 2006 00:11
autor: TAZ
Filek pisze:a konieczne jest zakuwanie? ktoś napisał że doładowanie do 0.5 bara każdy silnik wytrzyma a słyszałęm że ktoś już zaturbiał AEX'a
Zakucie nie jest konieczne. Musisz tylko doprowadzić olej do niższej temperatury i przeprogramować kompa.

[ Dodano: Pon Lis 13, 2006 11:16 pm ]
maly_mk2 pisze:mam takie pytanko.... jakiej firmy turbiny proponujecie?? ma to jakies znaczenie??
Turbonetics.

: wt lis 14, 2006 01:33
autor: Filek
no tak to wiem bez smteka się nie obejdzie ale czy konieczne by było zmienienie tłoków na wytrzymalsze? a może jeszcze wtryski trzeba zmienić? żeby nadążał silnik z paliwem żeby mi nie popłyneło wszystko? gdzie się można tego dowiedzieć? w sumie powiedziano mi że na forum :grin:

: wt lis 14, 2006 09:12
autor: evolution
obejdzie sie bez smt:) ja to wiem:)
co do reszty pytan powiedz mi kto to ma skladac?? bo chyba nie ty??? z turbo nie jest tak ze wrzucisz wszystko do kotla zamieszasz i masz, trzeba z glowa dobierac i skladac:)

: wt lis 14, 2006 14:59
autor: Filek
planowałem to złożyć z kumplem bo on sobie niedawno załozył świstaka do ABF'a w golfie i samochód jeździ i ma się dobrze a jak Ty byś to zrobił? kogo ewentualnie polecił do złożenia? poza tym jest jeszcze kwestia tego że jak by ktoś to miał składać to na bank by sobie zażyczył sporo kasy a ja mam kilku znajomków którzy takie już przeróbki robili chodzi mi tylko generalnie o to czy ktoś wie ile może wytrzymac seryjny AEX i czy potrzeba mu coś zmienić

: wt lis 14, 2006 22:17
autor: evolution
zapas masz okolo 50 procent na mocy i momencie wkazdym seryjnym silniku vw, z malymi lub wiekszymi modyfikacjami bebechow, co nie znaczy ze nie zrobi bum... mowisz ze masz paru znajomych co robili... to czemu nikt nic nie wie, byl jakis abf co nie jezdzil na turbo i ogolnie chyba upadl temat

: wt lis 14, 2006 23:07
autor: Filek
no to zobaczymy jak to będzie na razie jest w planie kompletowanie części turbo intercooler i inne pierdoły a potem się to złoży i zobaczy :hmm:

: śr lis 15, 2006 17:16
autor: evolution
a moje drugie pytanie??? dawaj foty lub filmy z tymi autami:)

: śr lis 15, 2006 22:43
autor: Filek
z jakimi autami? tymi z turbo "domowej" roboty? jednego mam ale drugiego nie

: czw lis 16, 2006 00:34
autor: evolution
Filek pisze: ja mam kilku znajomków którzy takie już przeróbki robili
w jakich autach???
Filek pisze: z kumplem bo on sobie niedawno załozył świstaka do ABF'a w golfie i samochód jeździ i ma się dobrze
czemu nikt nie wie o tym aucie???:>

: czw lis 16, 2006 01:09
autor: Filek
hehe no a czy uważasz że wiadomo o wszystkich samochodach które zostały doturbione? ;p czasem mozna się nieźle przejechac na z wyglądu seryjnym seicento na przykład gdy okazuje się że ma pod maską 1.2 turbo z punto:) dlatego cały projekt tego ABF'a został wykonany w tajemnicy a poza tym jeszcze trwa strojenie stąd moja zajawka tym i próba dowiedzenia się wsyzstkiego na ten temat

: czw lis 16, 2006 01:26
autor: evolution
czyli nie jezdzi i tanim kosztem chcecie cos zrobic pod pretekstem turbo do aex, czyli wyciagnac info o dzialajacych zestawach, ja juz nie mowie po tym jak wyciagnal ode mnie ktos do vr'a setup

: czw lis 16, 2006 09:18
autor: TAZ
Evo, a co zależy, przecież im więcej uturbień tym więcej klientów po rozwaleniu silnika.