Strona 27 z 35
Dylemat - duze hamulce
: czw mar 10, 2016 16:30
autor: AarturR
RasPL, ten sam zestaw szykuje, ale na przyszly sezon
Dylemat - duze hamulce
: czw mar 10, 2016 16:32
autor: RasPL
Nie szkoda kasy ? Lepiej zrobić raz do końca niż na 2 razy
Dylemat - duze hamulce
: czw mar 10, 2016 19:39
autor: AarturR
RasPL, 4ro tłoki kupiłem za 170zł. Więc to nie majątek, a tak na spokojnie ogarne je sobie na przyszły sezon i już. Mam większe wydatki aktualnie niż wrzucanie 4ro tłoka do auta^^.
Dylemat - duze hamulce
: czw mar 17, 2016 00:16
autor: tom cio
AarturR, do pompy 25,4mm z t4 polecam również serwo z t4. Dokładnie biserwo, takie jak tu:
http://sklep.czescivw.eu/images/SRODEK/ ... CF3315.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
mam u siebie, przesiadka ze zwykłego serwa z 1.8 w mk3 na to wyżej pokazane to ogromna różnica w dozowalności i łatwości hamowania.
Dylemat - duze hamulce
: czw mar 17, 2016 00:26
autor: kkkacper
dlatego zakladanie 25.4 to bezsens wedlug mnie.. 23.8 rozwiazuje temat i na seryjnym serwie dziala jak nalezy bez potrzeby wrzucania tego krowiastego serwa
Dylemat - duze hamulce
: czw mar 17, 2016 00:50
autor: stefano189
kkkacper pisze:dlatego zakladanie 25.4 to bezsens wedlug mnie
wcale nie jest bezsens. Rok czasu już śmigam. Polecam. Do seryjnego serwa z ahu dałem 25,4mm. Hamulce stały się nieziemskie. Do 1/5 skoku pedału hamulca działają jak typowy szajs w fiacie. Później jak się wciśnie głębiej, to chce budę z kółek zrzucić. Nawet gdy już klocki śmierdzą czasy czas jest idealne dozowanie i idzie wyczuć nogą moment przed zablokowaniem kół. Tylko to trzeba wyczuć, jeżdżac naprawde ostro.
Nie trzeba montować żadnych bi-serw ani innych cudów, wystarczy dać 25,4 i wywalić korektor. I zachować odpowiednie proporcje między hamplami z przodu i z tyłu.
Dylemat - duze hamulce
: czw mar 17, 2016 09:47
autor: tom cio
No ja miałem serwo z 1.8, nie wiem czy różni się od tego z ahu, ale hamulce były lekko mówiąc kiepskie, twardy pedał, słaba dozowalność, na tym biserwie jest dużo lepiej. Ale
kkkacper, ma rację, teraz też zapodałbym mniejszą pompę, kumpel założył do 22mm hamulce z GTI 288mm i niby pompa mniejsza od oryginału ale hamulce i tak są super, bez zmiany serwa nawet.
A to podwójne serwo wcale nie jest takie wielkie, średnica jest nawet mniejsza od ori, tyle że jest 2x grubsze
Dylemat - duze hamulce
: czw mar 17, 2016 12:27
autor: kkkacper
Na 25.4 i ori serwie hamulec nie jest dozowalny i komfortowy, nie przesadzajmy.. robi sie beton i tyle
Dylemat - duze hamulce
: czw mar 17, 2016 19:18
autor: stefano189
Dylemat - duze hamulce
: pt kwie 01, 2016 02:02
autor: m4riaczczi
pany czy pod zwrotnice z mk2 1.8rp podejdą jarzma i zaciski na 280mm z g60, lub toledo mk1?
Dylemat - duze hamulce
: pt kwie 01, 2016 06:41
autor: RasPL
Nie tam jest zintegrowane jarzmo ze zwrotnica
Dylemat - duze hamulce
: pt kwie 01, 2016 13:15
autor: m4riaczczi
DziekiRasPL, czyli jezeli nie chce zmieniac rozstawu na 5x100, to mam do wyboru zwrotnice z Toledo Mk1, Golfa Mk2 g60, z czegos jeszcze?
pzdr.
Dylemat - duze hamulce
: wt kwie 12, 2016 16:57
autor: conradek
Pany, czyli pod dwutłoczki s2 (tarcza 280/22 przód i seria tarcze tył) wystarczy pompa 23.8? Serwo z czego podejdzie w takim razie do golfa mk2 1.3? 9" - ma ktoś na sell?
Średnica przewodów miedzianych wszędzie w mk2 taka sama?
Jeszcze pytanie natury teoretycznej: czy większe serwo -9" nie będzie powodowało przygasania silnika (1.3 nz) podczas hamowania?
Dylemat - duze hamulce
: sob maja 07, 2016 15:00
autor: MnichPro
stefano189,
Jak zrobic 312mm heble na tyl do mk4?