Strona 23 z 40
: pn cze 20, 2005 11:47
autor: ml2210
Mam pytanko.
Jak sądzicie jakie mxymalne ciśnienie jast bezpieczne dla VR-a bez kutych tłoków itd.
Chodzi mi o bezpieczeństwo w sensie strikte, bo auto jest do jazdy nacodzień i nie zycze sobie żadnych niespodzianek.
Czy 0,6 bara to nie za dużo.
W Tomsonie mówili że 0,5 będzie OK, ale jakoś mi to mizernie brzmi.
: pn cze 20, 2005 11:54
autor: Borys
ml2210 pisze:Mam pytanko.
Jak sądzicie jakie mxymalne ciśnienie jast bezpieczne dla VR-a bez kutych tłoków itd.
Chodzi mi o bezpieczeństwo w sensie strikte, bo auto jest do jazdy nacodzień i nie zycze sobie żadnych niespodzianek.
Czy 0,6 bara to nie za dużo.
W Tomsonie mówili że 0,5 będzie OK, ale jakoś mi to mizernie brzmi.
mysle ze bedzie w sam raz, 0,5 sciro turbo ma teraz trez 0,5 bara
: pn cze 20, 2005 11:57
autor: ml2210
Jaki przyrost mocy procętowy wyszedł przy 0,5???
: pn cze 20, 2005 22:07
autor: Ralfii_VR
ml2210 pisze:Jaki przyrost mocy procętowy wyszedł przy 0,5???
mysle ze mozesz liczyc na maks 260KM
: czw cze 23, 2005 08:48
autor: ml2210
Może ktoś mi powie jakie jest maxymalne ciśnienie dla VR-a,
bez kutych bebechów.
Czy przy 0,6bara nie zacznie się sypać?
A może 0,8 da radę?
Przedewszystkim chodzi mi o silnik, skrzynie i przeniesienie napędu.
: czw cze 23, 2005 09:47
autor: TAZ
Obawiam się że przy 0,8 silnik dostanie za dużo tlenu i będzie trzeba go studzić jeszcze większą dawką paliwa. W przeciwnym razie jednostka napędowa zdechnie z gorąca.
: czw cze 23, 2005 09:58
autor: ml2210
O to zatroszą się wtryski od Audi S4 i dodatkowa pompa.
: czw cze 23, 2005 10:53
autor: Ralfii_VR
przy ladowaniu 0,7-0,8 bez kutych tłoków bym nie ryzykował.
Moim skromnym zdaniem jesli chcesz uchowac silnik to 0,6 to maks
: czw cze 23, 2005 11:58
autor: ml2210
Szczerze mówiąc to bym go chętnie zakuł i dowalił przynajmniej 1bar.
Ale oczywiście problem jest ten co zawsze.
Zostane przy 0,6 bo ostatnią zeczą którą pragnę jest wysrany silnik.
: czw lip 21, 2005 12:40
autor: szymonrs
ml2210 pisze:Szczerze mówiąc to bym go chętnie zakuł i dowalił przynajmniej 1bar.
Ale oczywiście problem jest ten co zawsze.
Zostane przy 0,6 bo ostatnią zeczą którą pragnę jest wysrany silnik.
Witam
no i jak idą postępy prac w Tomsonie?? daleko do końca?? sa już jakieś efekty albo foty??
ciekawośc mnie zżera, bo też mi różne rzeczy po głowie chadzają.
: pt lip 22, 2005 14:46
autor: ml2210
Pracę się przedłuzają.
Najprawdopodobniej auto nie będzie gotowe na VW Manię
Auto jest rozprute i rozbebeszone, ale ciągle czegoś brakuje.
Pojawil się też powazny problem z zagatkowym niedostatkiem mocy.
Gdzieś znikneło 40 koni.
Ale przecież nikt nie mówił, że to będzie proste.
Mija już trzeci tydzień jak auto stoi w Wa-wie,
a planowany termin zakończenia prac to drugi tydzień sierpnia.
Ze złości chyba zjem własne zęby,
ale szef Tomsona obiecał mi rekompensatę za niedotrzymanie Terminu.
: pt lip 22, 2005 15:34
autor: szymonrs
ml2210 pisze:Pracę się przedłuzają.
Pojawil się też powazny problem z zagatkowym niedostatkiem mocy.
Gdzieś znikneło 40 koni.
.
może to przepływka??
ml2210 pisze:Mija już trzeci tydzień jak auto stoi w Wa-wie,
a planowany termin zakończenia prac to drugi tydzień sierpnia.
ja jestem z wawki więc jak bedziesz odbierał sprzęta to z chęcią bym się z Toba spotkał i pogadał, lub ew. jeśli bedziesz potrzebował pomocy to wal śmiało........
pozdro i 3mam kciuki
: pt lip 22, 2005 15:38
autor: ml2210
OK. Dzięki.
: sob lip 23, 2005 20:12
autor: GTO
soft turbo VR6 , stopnien sprezania obnizony narazie pod hard turbo do 8.5:1 lub 9:1 , musze jeszcze dopytac wlasciciela bo nie jestem pewien , doladowanie wstępne 0.5b przed IC , po IC 0.4b na przepustnicy , po wstepnym strojeniu testowym 204.8km i 322nm . czekamy co będzie dalej, jak temat sie rozwinie to napisze cos wiecej. turbina KKK24, wastegate AUDI s2 , wtryski z S4.