Strona 21 z 37

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: wt paź 18, 2011 19:18
autor: gracek1906
to ja dodam do tematu mod opisany przez autora, dziś miałem wolne popołudnie i miałem zamiar zmienić olej filtry itp no i przy okazji postanowiłem wrzucić tłoczki z abs do mojego rp. Nie miałem okazji jeszcze dobrze przetestować ale sprężanie ładnie sie podniosło. Wynik przed zmianą
1:12.6
2:11.8
3:12.1
4:9.1 :goof:
Po zmianie tłoków
1:15.1
2:15.0
3:14.9
4.15.2
Takie zestawienia bardziej mi odpowiada. Pozdrawiam.

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: wt paź 18, 2011 20:19
autor: rysiektr
gracek1906, a odpaliłeś silnik ?

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: wt paź 18, 2011 21:48
autor: gracek1906
tak, po składałem silnik i pojeździłem troche ok 15km po czym zmierzyłem ponownie ciśnienie.

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: wt paź 18, 2011 22:10
autor: rysiektr
gracek1906, i jak wrażenia? teoretycznie powinno być lepiej a jak jest ?

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: wt paź 18, 2011 23:11
autor: Pawel_Mk2
mam pytanie czy zalozenie glowicy od g60 z jej walkiem do silnika gx cos da ? większe zawory i gniazda są czy się mylę ? jaki przyrost bylby ?

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: śr paź 19, 2011 08:17
autor: gracek1906
takie że silnik na wyższych obrotach jest cichszy(panewki już były w kiepskim stanie), teoretycznie powinno być lepiej ale to wszystko sie okaże. ogólnie na pewno nie gorzej.

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: śr paź 19, 2011 23:42
autor: For3st
Mam pytanko małe, po tych wszystkich przeróbkach co sa w pierwszym poscie na stronie pierwsze ile ABU bedzie mialo mocy ? I jezeli ktos moze mi wytlumaczyc odrazu o co dokladnie chodzi z tym rozwierceniem kolektora dolotowego - co i jak bo jeszcze nie jestem obeznany :D

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: czw paź 20, 2011 13:25
autor: AdaPan
Witam! Temat bardzo mnie zainteresował, stąd kilka pytań:
Silnik AEX : St. spr.(CR). 9.2:1 , zapłon sterowany ECU , MPI

- Głowica z 1.6 AEE /// nie jest taka sama jak AEX? gdzie leży różnica kanały? zawory? wałek? jak ją odróżnić od AEX?

- Kolektor dolotowy 1.6 AEE//// to samo pytanie czym sie różni od AEX ? większe kanały? jak go odróżnić od AEX?

- kolo z reg.faza na rozrządzie dla stopnia 11:1 i wyżej./// gdzie kupić?

- Rozwiercenie przepustnicy i większa klapka lub przepustnica z 1.8 20V z małymi przeróbkami///1.8 20V 125km? czy 1.8 20V turbo? za jakiego oznaczenia silnika najlepiej? oraz jakie przeróbki zrobić ?

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: pt paź 21, 2011 20:56
autor: szypki
no właśnie jak regulować rozrząd na regulowanym kole przy mocno splanowanej głowicy (ok. 11-11.5 stopień)

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: sob paź 22, 2011 16:44
autor: gracek1906
zadajesz dziwne pytania, wiadomo że gdy zaniżysz głowice to rozrząd się opóźni, po to koło żeby ustawić jak fabryka chciała lub według własnych zachcianek i potrzeb.

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: sob paź 22, 2011 16:44
autor: gracek1906
zadajesz dziwne pytania, wiadomo że gdy zaniżysz głowice to rozrząd się opóźni, po to koło żeby ustawić jak fabryka chciała lub według własnych zachcianek i potrzeb.

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: sob paź 22, 2011 21:18
autor: szypki
bardziej mi chodziło o plusy i minusy przyspieszenia lub opoznienia rozrzadu

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: ndz paź 23, 2011 08:23
autor: gracek1906
plusy to przesuwanie maksymalnego momentu w górę lub w dół w zależności od ustawienia faz, ale do tego dobra jest hamownia.

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: śr paź 26, 2011 23:51
autor: For3st
Powie mi ktoś ile podniosą te przeróbki w ABU kucyków ?