Strona 21 z 24

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: pn wrz 23, 2013 21:10
autor: RasPL
Jak by ktos potrzebowal to moge sprzedac swoj komplet zaplonu podcisnieniowego dla gaznikow pod 16V czyli aparat cewka modul i nowa wiazka. Wszystko igla stan po remoncie i dziala bdb

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: czw lut 27, 2014 11:19
autor: ksiaze
Witam! Chcialbym sie dowiedzieć jak rozwiązać temat zasilania poniewaz moje gazniki oryginalna pompka zalewa i nie wiem czy moze zamontowac regulator cisnienia paliwa czy wykombinowac cos innego. Dodam, ze moje auto nie jest z grupy vag, silnik osmio zaworowy zaplon na podcisnieniu, pompka paliwa mechaniczna.

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: pt mar 28, 2014 03:12
autor: szypki
mam problemik... kiepsko sie wkreca na obroty, i czesto po puszczeniu gazu pozostaje na wysokich obrotach przez pewien moment po spadnieciu troszke go przydlawia ... zalewa go? powiem tak ze nie podlaczone sa te "przepustnice podcisnieniowe" te od iglicy dyszy paliwowej. Wszystko to na postoju.

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: ndz mar 30, 2014 19:34
autor: stonebridge69
Ja mam znowu pytanie czy gazniki od motocykla o pojemnosci 600cm3(np.KAWASAKI ZX6)wystarcza do zasilenia silnika 2.0 8V(ABA)?Czy szukac od wiekszej pojemnosci?

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: ndz mar 30, 2014 20:29
autor: RasPL
podaj ich srednice w najwezszym miejscu, Dla tego silnika 38mm w gore bedzie ok .Napewno glowne dysze paliwa do wymiany/rozwiertu.

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: śr kwie 30, 2014 04:40
autor: szypki
czesc chlopaki mozecie mi podpowiedziec bo juz glupieje :) na zimnym silniku pali (na ssaniu bez problemu, bez ssania z reguly trzeba troche pokrecic) na postoju wkręca sie idealnie, motor lekko telepie, troche nie za rowna ta praca jest... no a podczas jazdy - brak mocy... i czesto go dusi, szarpie... po rozgrzaniu gasnie. Zauwazylem ze cewka sie chyba nadmiernie nagrzewa. No i nie znam pochodzenia modulu zaplonu, mam ich kilka sztuk czy są w nich jakies roznice oprocz odcinki zaplonu ?

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: śr kwie 30, 2014 18:25
autor: RasPL
rozrzad i zaplon do regulacji. Moduly chyba w 1.3 sa inne ale to bez róznicy jezeli chodzi o wzmacniacze zaplonu. Seryjne komputery sterujace zapłonem od wtrysku srednio sie nadaja do gaznikow ale przy poprawnosci calego ukladu silnik bedzie pracowal normalnie.

Druga sprawa jest paliwo i jezeli tu jest problem to silnik mocno zalewa.

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: pt maja 09, 2014 01:11
autor: mmmarcinnn1987
szypki zobacz czy nie ciągnie gdzieś lewego powietrza na króćcach albo między głowicą i kolektorem, pokręć trochę zapłonem bo to też ma znaczenie i to spore. Jeśli tutaj jest wszystko ok to możliwe że masz coś pozatykane w gaźniku, pasowałoby przeczyścić jeśli tego nie robiłeś i koniecznie daj filtr paliwa przed gaźnikami.

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: sob maja 17, 2014 03:27
autor: szypki
gazniki czyszczone, filtr paliwa jest, nieszczelnosci nie ma. Rzeczywiscie problem lezy po stronie zaplonu, w krotkim zakresie regulacji silnik chce dobrze odpalac.... :/

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: pn maja 19, 2014 13:40
autor: mmmarcinnn1987
Chce dobrze odpalić a co dalej? Może świece ubiłeś, zły skład mieszanki, złe wyprzedzenie zapłonu w czasie pierwszych testów i teraz się telepie, zapłony wypadają. Masz airboxa jakiegoś założonego teraz?

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

: ndz cze 08, 2014 10:55
autor: dzikiii92
Witam odnowie troche temat , wstawilem gaźniki z R1 do 2.0 16v 9a , silnik odpala , jedzie ale mocy mu brak , nawet seryjny 9a ma wiecej mocy , Dysze mam 155 , czasami dzieje sie mu rowniez ze ludzi zawiesic sie na obrotach i trzyma se 3 tyski po dodaniu gazu spada do 1 tysia , Gaźniki i połączenia z silnikiem napewno są w porządku , sprawdzał mi je człowiek ktory z motorami robi 15 Lat .podopowiedzcie gdzie szukac mocy .

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: ndz cze 08, 2014 18:34
autor: RasPL
w ustawieniu zapłonu, podcisninien i pomiarze afr bo bez tego nigdy nie znajdziesz. (afr jak i vacum trzeba by dla każdego cylindra osobno zmierzyć by było to napradę profi)

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

: pn cze 09, 2014 00:12
autor: dzikiii92
zapłon był ustawiany tą lampa błyskowa a gaźniki wakuometrami . wydaje mi sie ze dawka tez nie lezy .

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

: pn cze 09, 2014 07:11
autor: dzikiii92
Możesz kolego bliżej opisac zwrot Afr ? Zastanwaia mnie rowniez czy swiece są odpowiednie do gaźników ,a z podcisnieniami co moze byc nie tak ??????.Nie wiece kto w śląskim takie rzeczy reguluje i ustawia ??