Strona 21 z 42

: czw wrz 15, 2005 10:27
autor: TAZ
A robią już nową płyte czy jeszcze nie zaczeli.

: czw wrz 15, 2005 10:41
autor: ml2210
Podobno juz wczoraj miała być gotowa.

: czw wrz 15, 2005 17:23
autor: Rapix

: pt wrz 16, 2005 08:33
autor: ml2210
To w końcu kto wstawił ten kompresor, bo ja myślałem że to "STROG".
Poza tym za głupoty takie jak te ja nie odpowiadam.
wsystko jest możliwe fakt nie jest to Corrado ale vr6+T
kompresor , zestaw montażowy do vr6 sprowadzony ze stanów, 1299 $ koszt ,ustawiony był na 0.8 bara czyli moc zwiększyła sie o ok 80 %
Cytuje opinie właściciela :
"jutro go wywalam bo nieda sie jeździć spaliłem prawie całe opony z 3 nie da sie ruszyć ale pozatym jest gicior"
0,8 bara bez IC i 80% przyrostu, to daje jakieś 342KM :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Nic dziwnego że nie można ruszyć. :rotfl: :rotfl: :rotfl:

[ Dodano: Pią Wrz 16, 2005 08:39 ]
Nie wspomne już o tym że na forum jest jasno powiedziane że chodzi o Corrado.
"Strog" o którym ja słyszałem też ma Corrado.
A cóż to jest na fotach z VWZONE, ooooo to chyba Golf, a zdjęcie kompresora jakieś identyczne.
Ludzie mnie zadziwiają.
Takich oszustów i bajkopisarzy powinno się wieszać.

PS.
Macie tu linka do prawdziwego VR6 Kompresor by "STROG":
http://www.strog.pl/Korek/Upgrades/kit.htm

[ Dodano: Pią Wrz 16, 2005 08:46 ]
Całe szczęście że jest to zupełnie (zupełnie!!!) inna instalacja niż u mnie. :grin:

: pt wrz 16, 2005 11:36
autor: TAZ
Wszyscy pamiętamy simona, który miał w marzeniach piękny democar kanadyjsiej firmy.

: pt wrz 16, 2005 11:44
autor: ml2210
Taaaaaaaaaaak "simon" był debeściak.

A u "stoga" jakieś strasznie niskie te przyrosty.
Ale to dopiero początek, napewno będzie walczyć dalej.

: pt wrz 16, 2005 12:04
autor: TAZ
A ja softa zrobię znowu samemu, bez pomocy firm. Na regulacje pojade do GTO, ale to jak będzie czym bo auto do blacharza w poniedziałek odjeżdża. Dobry na szczęście z niego chłop i po znajomości z moim ojcem po kosztach i z moim udziałem całą ćwiartke wspawa. Do tego powzmacniamy nadwozie i zrobimy rozpórki. Po tych zabiegach i piaskowaniu nadwozia w miejscach zainfekowanych rudą zostanie nałożony na całość podkład i auto wędruje do mnie do garażu na szpachlowanie spawów i lakierowanie. Jedyna pocieszjąca mnie myśl to to, że nie zdążyłem auta polakierować kameleonem.

: pt wrz 16, 2005 12:09
autor: ml2210
Powodzenia w pracach.
A odnośnie robienia samemu, to sprawa jest jasna.
Takich ludzi jak ty jest w Polsce garstka więc - Respekt.

: ndz wrz 18, 2005 18:17
autor: evolution
Chciałem sie pochwalic.... w zwiazku z tym ze nikt (podkreslam NIKT) nie chcial mi wykonac softu do ECU, a chce sie pozbyc "świnek" (podtrzymanie turbo sterowanie cisnieniem turbo i sterowanie digi1 przeplywomierzem masowym , sterowanie drugim rzedem wtryskiwaczy, wtrysk wody....(wlasna robota:P)) doszedlem do wniosku ze trzeba wymyslic coś innego... i wymyslilem. moj byly BOSS pracowal w australii i tam ma rodzine... zamawia mi AUTRONIC SM4 programowalny z PC mający system podtrzymania turbo w standardzie, do tego sterowanie cisnienia doladowania(map sensor 4 bar), systemem wtrysku wody, N2O, wyjscia na dodatkowe wtryski, mozliwosc sterowania zmiennymi fazami rozrzadu :] wszystko sie programoje w 3 wymiarowych mapach:D:D:D:D wiec sie bojcie:P

: pn wrz 19, 2005 08:18
autor: ml2210
Czy to jest "Stand Alone"?

: pn wrz 19, 2005 10:57
autor: TAZ
Evo auto już jeździ????

: śr wrz 21, 2005 21:34
autor: evolution
Yop na razie na seryjnej(prawie ) KR'ce z turbo na 0,2 -0.3 bar ale daje rade... kapcia nawet po wcisnieciu gazu zapali (schade widzial:D) a stopien sprezania lepszy niz seryjny:P czyli krotko mowiac przeginam:)

: czw wrz 22, 2005 10:19
autor: TAZ
Ml jak tam auto??

: czw wrz 22, 2005 10:59
autor: ml2210
Włąśnie próbuje zdobyć najaktualniejsze foty.