Strona 3 z 4

: wt maja 08, 2007 13:19
autor: ATMCD
znajomy odprężał głowicę ( opel c20let, 2.0 16V turbo) za pośrednictwem flanszy wyciętej na kształt uszczelki pod głowicą.Uszczelnił to poprzez roznitowanie stalowej warstwowej uszczelki pod głowicę (akurat była taka do tego modelu) i w ten sposob ją odpreżył.

: wt maja 08, 2007 17:02
autor: toffic
ATMCD pisze:Uszczelnił to poprzez roznitowanie stalowej warstwowej uszczelki pod głowicę
I tu jest problem bo do 2.0 takiej nie ma. Jeśli się myle to mnie poprawcie

: wt maja 08, 2007 22:34
autor: evolution
toffic pisze:
ATMCD pisze:Uszczelnił to poprzez roznitowanie stalowej warstwowej uszczelki pod głowicę
I tu jest problem bo do 2.0 takiej nie ma. Jeśli się myle to mnie poprawcie
poprawiam Cie ... sa stalowe...

: śr maja 09, 2007 17:32
autor: toffic
poprawiam Cie ... sa stalowe...
Jeśli tak to do jakiego silnika??

: śr maja 09, 2007 21:05
autor: gtx
maxgt pisze:podepne sie do tematu ze wzgledu na to ze wyszukowarka forum kulawo szuka, mkII 1.8 rp- chce zamieniać na 2.2 V5 z T z S2 co o tym sądzicie?

[ Dodano: Sob Kwi 21, 2007 21:03 ]
pozatym nie wiem czy ktoś ma takie mkII w polsce
Jesli chodzi ci o audi s2 to tam nigdy nie bylo silnikow 2.2 v5 tylko rzedowa 5 a to duza roznica. Tam silnik siedzi wzdluznie takze jak chcesz taki silnik wpakowac do mk2 to zycze powodzenia i worka pieniedzy.

: śr maja 09, 2007 23:18
autor: evolution
gtx pisze:
maxgt pisze:podepne sie do tematu ze wzgledu na to ze wyszukowarka forum kulawo szuka, mkII 1.8 rp- chce zamieniać na 2.2 V5 z T z S2 co o tym sądzicie?

[ Dodano: Sob Kwi 21, 2007 21:03 ]
pozatym nie wiem czy ktoś ma takie mkII w polsce
Jesli chodzi ci o audi s2 to tam nigdy nie bylo silnikow 2.2 v5 tylko rzedowa 5 a to duza roznica. Tam silnik siedzi wzdluznie takze jak chcesz taki silnik wpakowac do mk2 to zycze powodzenia i worka pieniedzy.
r5 wchodzi do mk2 ... wiem cos o tym.... :P

: czw maja 10, 2007 00:09
autor: maxgt
evolution pisze:r5 wchodzi do mk2 ... wiem cos o tym....
możesz coś wiecej napisać

[ Dodano: Czw Maj 10, 2007 00:11 ]
gtx pisze:Jesli chodzi ci o audi s2 to tam nigdy nie bylo silnikow 2.2 v5 tylko rzedowa 5 a to duza roznica. Tam silnik siedzi wzdluznie takze jak chcesz taki silnik wpakowac do mk2 to zycze powodzenia
z tego zdaje sobier sprawe, na temat wiem coraz wiecej, i im wiecej wiem tym bardziej sie dziwie czemu nikt czegoś takiego jeszcze niezrobił

: pt maja 11, 2007 23:09
autor: gtx
maxgt pisze:
evolution pisze:r5 wchodzi do mk2 ... wiem cos o tym....
możesz coś wiecej napisać

[ Dodano: Czw Maj 10, 2007 00:11 ]
gtx pisze:Jesli chodzi ci o audi s2 to tam nigdy nie bylo silnikow 2.2 v5 tylko rzedowa 5 a to duza roznica. Tam silnik siedzi wzdluznie takze jak chcesz taki silnik wpakowac do mk2 to zycze powodzenia
z tego zdaje sobier sprawe, na temat wiem coraz wiecej, i im wiecej wiem tym bardziej sie dziwie czemu nikt czegoś takiego jeszcze niezrobił
Juz ktos to robil,tylko taniej jest wsadzic inny silnik gdzie jest miej rzezby i dla tego ludzie niecha sie w to bawic.

: sob maja 12, 2007 22:04
autor: evolution
maxgt pisze:
evolution pisze:r5 wchodzi do mk2 ... wiem cos o tym....
możesz coś wiecej napisać

[ Dodano: Czw Maj 10, 2007 00:11 ]
gtx pisze:Jesli chodzi ci o audi s2 to tam nigdy nie bylo silnikow 2.2 v5 tylko rzedowa 5 a to duza roznica. Tam silnik siedzi wzdluznie takze jak chcesz taki silnik wpakowac do mk2 to zycze powodzenia
z tego zdaje sobier sprawe, na temat wiem coraz wiecej, i im wiecej wiem tym bardziej sie dziwie czemu nikt czegoś takiego jeszcze niezrobił
wchodzi w poprzek do mk2, a co do tego czy nikt jeszce nie robil... pytanie Skąd wiem ze wchodzi.... :hehe:

: ndz maja 13, 2007 21:06
autor: maxgt
evolution pisze:wchodzi w poprzek do mk2, a co do tego czy nikt jeszce nie robil... pytanie Skąd wiem ze wchodzi....
to jeszcze mi napisz jaka kasta do tego, z tego co napisał mi jeden kolo w temacie o tej treści to pasi kasta z volvo 850 2.5 tdi , tylko rzeźba z kolektorami ,łapami i półośkami, chyba że niechcesz zdradzić tajemnicy?to wtedy bede robił to na swoich błędach, bo jakoś mam wrażenie że w tym temacie mało ludzi służyło by tak poprostu dobra poradą,albo z braku wiedzy albo z małej rzyczliwości

: czw sty 10, 2008 21:06
autor: szparak
[QT]Devil, kolego jak ida modyfikacja silniczka w golfiku...? dłubałeś już coś ? :grin:

: czw sty 10, 2008 23:34
autor: [QT]Devil
Tak idą że pod maską siedzi ABF :) Najblizszy sezon zapowiada sie niezwykle ciekawie szukam Eatona i mam zęby na 4 lapy ale to troche crazy :D Btw mam cordobe GTi jesli ci to nie przeszkadza :grin:

: pt sty 11, 2008 00:39
autor: szparak
[QT]Devil pisze:Btw mam cordobe GTi jesli ci to nie przeszkadza
wiem wiem :P zapomniałem bo myślałem o swoim silniku w golfie... ja poszukuję ABFa ale niestety nie ma nigdzie :(. Masz może jakieś namiary ? :chytry:

: pt sty 11, 2008 04:55
autor: [QT]Devil
Wiesz co, looknołem na allegro i masz naprawde latwiej niz ja :) Bo ja szukałem prawie pół roku abfa musiałem sie w cierpliwość uzbroic. Teraz na allegro sa 4 aukcje z tymi silnikami czyli masz w czym wybierac. Aha masz bardzo dobrą baze do tego swapu posiadajac 2E, wszystko przekładasz od 2E mozesz nawet skrzynie zostawic narazie.