Strona 3 z 5

: śr sie 08, 2007 09:43
autor: toffic
Te co napisałeś

: śr sie 08, 2007 15:49
autor: lawrai
ehehe Oki . Jeszcze jedno pytanie , jaką średnice ściernicy trzpieniowej zamówić do obróbki v vr6 ? . Wie ktoś może ? . Dzięki za odpowiedź . Pozdr :pub:

: śr sie 08, 2007 16:17
autor: toffic
Im mniejsze tym lepiej, kup pare bo szybko się ztępią

: pt sie 10, 2007 16:29
autor: lawrai
oki , dzięki toffic . Ciekawe czy mi się uda zrobic to samemu :okej: . Pozdr

: pt sie 10, 2007 18:27
autor: toffic
Udać się uda, pytanie jakei efekty.....

: pt sie 10, 2007 18:33
autor: TAZ
Ja robię dremelem pneumatycznym. Obrotów ponad 50000. Dobrze robi tylko czasem jak przecholuję z obrotami na dziadowych ściernicach to krzywi trzpienie.

: sob sie 11, 2007 01:33
autor: lawrai
Jak się uda to napewno dam o nich tutaj znać :)) o ile to forum będzie jeszcze istniało , bo jak patrze na inne fora które podupadają to aż się kiszki przewracają . Najszybciej zaczne to robić za około miesiąc czasu :) .

: ndz paź 21, 2007 15:11
autor: toffic
lawrai pisze:Jak się uda to napewno dam o nich tutaj znać :) ) o ile to forum będzie jeszcze istniało , bo jak patrze na inne fora które podupadają to aż się kiszki przewracają . Najszybciej zaczne to robić za około miesiąc czasu :) .
I zrobiłeś?? Miesiąc minął :helm:

: pn lut 02, 2009 21:22
autor: LCQ
kto ma jakieś fotki z obróbki 16v? najlepiej ABFa, dzięki

: pn lut 02, 2009 22:43
autor: toffic
gdzieś miałem ABFa i 9A, jak znajde to dam znać

: ndz lut 15, 2009 16:32
autor: GTI KR
Witam
pozwolę sobie się podłączyć pod temat.
Mianowicie chodzi mi o to czy w 2E porting głowicy ma sens, morze jakieś inne zawory, wałek itp. Nie długo będę się zabierał za wymianę pierścieni, i zastanawiam sie czy przy okazji coś więcej nie podłubać. Dodam, że dużo jeżdżę i zależy mi na tym żeby jakiś minimalny przyrost mocy nie był okupiony dużym wzrostem spalania. Z góry dzięki
PozdróVWka

: ndz lut 15, 2009 18:16
autor: LCQ
albo masz to co teraz i jeździsz, albo przerabiasz i tankujesz :helm: 2E lubi łyknąć paliwa w podobnej ilości co do mocnego ABFa, w 2E warto:

-kompletny dolot ze stożkiem (konkretnie zrobiony, daje duże efekty)
-kompletny wydech, rury średnica ok 55-58 mm, przy średnicy 50 mm moment wynosił 166NM po zabiegu na 55 mm, wzrasta do ok 180 NM, gdzieś miałem wykres znajomego, któremu tak wyszło
-porting głowicy
-wałek sportowy Schricka od 268 st w góre, ponoć najlepiej sprawdza się Catcams 273 st, do szybkiej i miejskiej jazdy
-konkretny program
-polerka przepustnicy

: ndz lut 15, 2009 19:18
autor: GTI KR
LCQ,
dzieki kolego za kompleksową wypowiedź. Nawet nie spodziewalem sie, ze srednica solotu w 2e ma az takie znaczenie. Narazie szukam co i jak, za robote mam zamiae zabrac sie pozna wionsna. Zasfanawiam sie tez nas odelzeniem zamachu o jakies 10-15%

: pn lut 16, 2009 12:37
autor: LCQ
dopiero jak porobisz te przeróbki, to sie fascynuj zamachem :helm: