Strona 3 z 3

: wt mar 29, 2005 22:18
autor: modny
VR pisze:
modny pisze:
VR pisze:jest na moduł (jak ktoś ma na zbyciu w dobrej cenie chętnie zakupie)
Taki byl oryginalnie?? Z ktorego roku jest twoje autko??
od 94 były montowane
mam '94 ale na aparacie i zastanawiam sie czy jest duzo rzezbienia w elektryce zeby przerobic

: wt mar 29, 2005 23:31
autor: Ralfii_VR
a jaka to roznica czy modul czy aparat, ma to jakies praktyczne znaczenie?
:hmm:

: śr mar 30, 2005 07:36
autor: modny
Biorac pod uwage moja poprzednia rajdufke czyli fiat 126 po zmianie zaplonu na elektroniczny zauwazylem same plusy. Brak elementow mechanicznych ktore zuzywaja sie i ogolnie auto zyskalo na sprawnosci iskra byla lepszej jakosci nie bylo juz problemow z odpalaniem w niskich temperaturach itp. Dlatego moze i w tym przypadku bedzie cos lepiej a tym bardziej ze chcialbym zapodac glowice od 2.9 a te silniki chyba wszystkie byly na modul.

: śr mar 30, 2005 08:06
autor: Borys
modny pisze:Biorac pod uwage moja poprzednia rajdufke czyli fiat 126 po zmianie zaplonu na elektroniczny zauwazylem same plusy. Brak elementow mechanicznych ktore zuzywaja sie i ogolnie auto zyskalo na sprawnosci iskra byla lepszej jakosci nie bylo juz problemow z odpalaniem w niskich temperaturach itp. Dlatego moze i w tym przypadku bedzie cos lepiej a tym bardziej ze chcialbym zapodac glowice od 2.9 a te silniki chyba wszystkie byly na modul.
głowica jako głowica od 2.9 jest taka sama jak i 2.8 róznica tylko w wałkach i w jednym zaworze chyba wydechowym, (srenica taka sama inny tylko nr) a czy na modół czy nie to akurat nie ma reguly, ta głowica co zamontowana u kolegi VR była a wyjsciema na aparat zapłonowy wystarczyło przełozyc jedno kółko a nawet nie kółko tylko czujnik połozenia wałka , ecu nie podchodzi z 2.9 do 2.8 na module

: śr mar 30, 2005 16:57
autor: modny
to mnie pocieszyles bo myslalem ze wszystkie 2.9 byly na module

: ndz kwie 10, 2005 16:17
autor: Arkol
powiedzcie mi Panowie siedzacy w VR6 bo sprowadzilem Golfika VR6 i nie jezdzi na 100% tz po wcisnieciu pedalu gazu w podloge o jedzie ale nie tak jak powinien cos tak jakby przerywalo ciagnie i nie ciagnie ale nie szarpie nie jest to tak bardzo odczuwalne czuc pod noga i nie wgniata w fotel tak jak powinien bo nieraz idzie na 100% wtedy jest Power - co moze byc nie tak ??

: ndz kwie 10, 2005 21:56
autor: VR
Arkol pisze:powiedzcie mi Panowie siedzacy w VR6 bo sprowadzilem Golfika VR6 i nie jezdzi na 100% tz po wcisnieciu ******* gazu w podloge o jedzie ale nie tak jak powinien cos tak jakby przerywalo ciagnie i nie ciagnie ale nie szarpie nie jest to tak bardzo odczuwalne czuc pod noga i nie wgniata w fotel tak jak powinien bo nieraz idzie na 100% wtedy jest Power - co moze byc nie tak ??
zobacz czy gdzieś nie łapie "lewego powietrza" może pękł jakiś przewód podciśnienia

: pn kwie 11, 2005 09:22
autor: ml2210
Jeśli szarpie to może masz przestrzelony któryś przewód wys. napięcia i któryś gar nie trybi.
Jeśli auto wtedy pracuje jak traktor to może być to.

: pn kwie 11, 2005 14:53
autor: Arkol
właśnie normalnie pracuje, na postoju też równe obroty, jedynie przy przegazówce nie wkręca sie jak powinien, musze sprawdzić te przewody powietrza na poczatek

: pn kwie 11, 2005 15:08
autor: ml2210
Też tak miałem, a winowajcą u mnie był przepływomierz.
Na niskich obrotach pracował normalnie, a potem "pupa".
Odepnij wtyczkę na nim w czasie pracy silnika i sprawdź czy silnik zaczoł troszke inaczej pracować,
potem podlącz go spowrorem.
Oczywiście zresetuj kompa.

: wt lip 12, 2005 18:13
autor: Ralfii_VR
Witam ponownie.
Pytanie do VRa lub Borysa.
Przerobilem kolektor ssacy na bazie starego, tak jak mi podał Borys na PW, przepustnice rozwierciłem na bazie starej tez jest spoko, roznica miedzy 2.9 jest minimalna.
Przy tych modach wymienilem kolektor na sportowy na bazie Supersprina firmy Recland, sciagnalem z niemiec, zalozylem tez odelzone kolo zamachowe.

Moje pytanie czy kolektor ssacy w 2.9 nie ma jakis przegrody w srodku, przed zawirowaniami powietrza czy cos w tym stylu,
bo osiagi mi spadły okolo 1s.
Czy moze po tych modach trzeba stroic jeszcze raz kompa?

Bo drugi problem silnik mi gasl na niskich obrotach przy hamowaniu, wynika chyba z tego ze mam nie podłaczone tych 2 czesci zaznaczylem strzałko, a wpadłem na to przeglodajac jeszcze raz ten temat, a szukalem ostro.
Obrazek
Z racji tego ze pracuje poza miejscem zamieszkania bede mogł mto sprawdzic w sobote.
Mam nadzieje ze tutaj tkwi problem, bo na osiagi raczej nie mam wpływu.

: czw lip 14, 2005 00:31
autor: VR
kolektor z 2,9 nie ma przegrod,a co do drugiego problemu to jest filtr do silnika krokowego ja go wywalilem, co do spadku mocy mozliwe ze bedziesz musial jeszcze raz stroic kompa bo teraz silnik dostaje wiecej powietrza

: czw lip 14, 2005 14:31
autor: Ralfii_VR
Jak wywaliles ten filtr to te 2 rurki co do niego ida polaczyles w jedno?
A ty stroiłes jeszcze raz kompa po wymianie kolektora i przepustnicy?

I jaka moze byc jeszcze przyczyna ze silnik gasnie?

: pt lip 15, 2005 08:10
autor: Borys
to zaznaczone strzałką to tylko mocowanie, bez znaczenia na prace silnika,

VR nic nie stroił po zmianie kolekora i przepustnicy, jedyny problem to było dzisne szarpanie na srednich obrotach i nierówna praca na jałowym biegu, ale wymiana przewodów WN załatwiła temat

z czasem doszedł tylko program jakis tam z allegro ale rewelaci to nie zrobiło