Strona 3 z 22

: wt maja 15, 2007 11:39
autor: Rutazz
Zoltecek pisze:wydech jest identyczny procz 1 małego szczegolu za aktalizatorem a AAM jest kolejny tłumik a w ABS zwykła rura łatwo to zmienic jezeli wogole trzeba

a czy mozesz mi objasnic czemu nie mozna załozyc kompletnej głowicy z KR/PL/PF?

z tego co ja sprawdzałem sobie kiedyś w katalogu to to nieprawd- w AAM była średnica rury 42 a w ABS 50mm więc w sumie sporo.... i podejrzewam że wpływ też to ma na osiągi

: wt maja 15, 2007 11:56
autor: toffic
I AAM ma inny kolektor wydechowy niż ABS....

: ndz cze 03, 2007 20:49
autor: Pienios
Panowie przygladam sie waszym dyskusjom i mam pytanko czy którys z was wymienil sam wałek od abs'a do amm bez kompa?
Jezdze swoim aam juz 3 lata i troche przelecialem kilometrow, mam tez gaz a co za tym idzie problemy z benzyną czasem szczegolnie zimą, ogólnie rzecz biorąc za bogata mieszanka. Przez co nasunela mi sie mysl aby wymienić sam wałeczek, bo komputer i tak sie dostosuje. Niech w koncu ktoś napisze jakis konkret a widzę ze ludzie sie wypowiadają posiadając całkiem inne auta.
Acha co do wydechów to różnica polega w tlumikach zreszta sprawdzie sami w etce alebo gdzie kolwiek...

: ndz cze 03, 2007 21:13
autor: toffic
Pienios pisze:Acha co do wydechów to różnica polega w tlumikach zreszta sprawdzie sami w etce alebo gdzie kolwiek...
NIe tylko kolektory tez były inne, przynajmniej w niektórych ABS-ach

: ndz cze 03, 2007 21:16
autor: Pienios
koncówka owszem jest inna uszczelka i rozstaw śrub sam mam zresztą ta nietypową- wersja meksykanska silnika

: wt cze 05, 2007 18:55
autor: Wegiel
Od dlugiego czasu przegladam tematy o AAM i faktycznie nikt jeszcze nie udowodnil czy da cos wymiana walka, kompa itp...teori jest 10000tys... ale osob ktore sie tego podjely i zmierzyly na hamowni lub w inny sposob nie MA!! Jedyny wniosek ktory mi sie nasunal po tym wszystkim sprzedac AAM wsadzic cos wiekszego :bigok:

: pt lip 13, 2007 12:36
autor: kikos
panowie jak myślicie czy ten zestaw nadał by sie do mojego aam -> http://moto.allegro.pl/it..._walek_ecu.html

: pt lip 13, 2007 13:02
autor: Pinhead
Ale jak wklejasz link to rób to porządnie albo przynajmniej sprawdź czy działa :mlotek:

: pt lip 13, 2007 22:21
autor: kikos
a teraz: http://moto.allegro.pl/item214785316_go ... k_ecu.html

[ Dodano: 19 Lip 2007 12:51 ]
chodzi mi konkretnie o to czy ten wałek który jest w zestawie z kompem od abs-u nadał by sie do mojego aam. zaznaczam iż problem w tym że wałek jest z silnika 2E.
proszę o szybką odpowiedż

[ Dodano: 22 Lip 2007 17:34 ]
tzn że nie możecie mi pomuc

: ndz gru 16, 2007 16:36
autor: mlody87
Witam! I jak robił ktos przekładke wałka,zmiane kompa u siebie w AAM-ie albo inne modyfikacje zeby zwiekszyc moc... bo sam bym chciał sie wziac za to ale z tego co czytam to juz sam niewiem od czego zacząc i czy jest sens ?? poradzcie.. takie info jeszcze nie jednemu sie zapewne przyda ?

: pn gru 17, 2007 17:08
autor: Bedzio Mk3
mlody87 pisze:Witam! I jak robił ktos przekładke wałka,zmiane kompa u siebie w AAM-ie albo inne modyfikacje zeby zwiekszyc moc... bo sam bym chciał sie wziac za to ale z tego co czytam to juz sam niewiem od czego zacząc i czy jest sens ?? poradzcie.. takie info jeszcze nie jednemu sie zapewne przyda ?

O ile sie nie myle CHKDSK Wymienial kompa i walek od ABS ale reki nie dam... :okej:

: pn gru 17, 2007 23:57
autor: mlody87
Bedzio Mk3 pisze: O ile sie nie myle CHKDSK Wymienial kompa i walek od ABS ale reki nie dam...
Wiem Wiem pisał juz do mnie na ten temat i chwała Mu za to , z tego co wiem CHKDSK ma kompa z ABS i wałek z 2E ,podobno chodzi lepiej i na wyzszych obrotach sie nie muli, ale zhamowanie i przedstawienie wyników by było najbardziej wiarygodne ;)

: wt gru 18, 2007 01:42
autor: Królik88
mlody87 pisze:ale zhamowanie i przedstawienie wyników by było najbardziej wiarygodne
Wywalę kata, założę blosa i zobaczymy co hamownia pokaże (Gdy będę miał kasę, a z tym u studenta różnie. Na darmową nie mam co liczyć pewnie. :) ). Mam nadzieję, że będę mógł zrobić pomiar na gazie i na benie ze zdjętym blosem, żeby był w pełni odetkany dolot. (jak się nie zgodzą, to będzie na benie z blosem). Wtedy będzie wszystko wiadomo. Potem opiszę wszystko i wreszcie posiadacze AAMa będą wiedzieli czy warto cokolwiek robić z silnikiem czy dać sobie spokój.

Pewnie poprawią mnie zaraz mądrzejsi ode mnie, ale wydaje mi się, że skoro RP może mieć 90km ze stopniem sprężania 9:1 to i z AAMa powinno dać radę tyle wyciągnąć.

A koszt wszystkiego zamknie się w 500zł, od tego trzeba odjąć sprzedane części, więc sądzę, że ok 300zł za nawet dojście do 85km to już nie będzie źle.

Pamiętajmy, że to tylko moje rozumowanie, a co wyjdzie, to się okaże. W każdym razie, nawet dla siebie, chcę shamować mojego Golfa, więc prędzej czy później wykres pojawi się na forum. No chyba, że będę się wstydził pokazać. ;)

P.S.
Mam jeszcze jeden dylemat, bo w katalogach elementy zapłonu AAMa i ABSa są inne (głównie chodzi o świece). Teoretycznie parametry te same, ale inne numerki i teraz zastanawiam się czy to ma jakieś znaczenie i czy jak zastosuje świece, kable, kopułkę i palec od ABSa, to coś to zmieni (pogorszy lub polepszy). Muszę i tak wymienić w najbliższym czasie te rzeczy, więc chyba zaryzykuje i wezmę od ABSa w nadziei, że chociaż to nie pogorszy sprawy. :)

: wt gru 18, 2007 10:37
autor: Kwiatoshi
CHKDSK, A czy na pewno chcesz do AAMa wkładać BLOS?? jeśli tak to po co??
Jakie modyfikacje przewidujesz bo domyślam sie ze wałek od ABS/RP i do tego zmiana kompa na tego z ABS i wydech??