Strona 3 z 6
: pt lut 16, 2007 19:20
autor: MZiobro
no spoko temat zaciskow juz jest wyjasniony
a co z regulatorem sily hamowania???????zakladac to czy nie jak sie nie ma.......ja bym przelozyl tylko czopy zaciski i potzrebne rzeczy przy zmianie na tarcze ale belka w GTi byla ze stabilizatorem ( czy belka w GT tez ma stabilizator??)wiec przekladam rowniez belke...
: sob lut 17, 2007 01:57
autor: toffic
regulator tak, zwłaszcza na zime się przydaje
: sob lut 17, 2007 19:37
autor: MZiobro
toffic pisze:regulator tak, zwłaszcza na zime się przydaje
naprawde tak mocno bedzie tyl zbieral bez regulatora???w sumie to ja wole jak tyl mocno zbiera bo fajniej sie jezdzi z lewa noga na hamulcu wiec mi to nie przeszkadza ale bez przesady z tym tylem oczywiscie dlatego pytam czy moze ktos zakladal tarcze bez reg. i jak to dziala bez regulatora???
: ndz lut 18, 2007 01:53
autor: toffic
No ja mam bez, do "lewej nogi" super ale jak ktoś "mniej kumaty" jedzie zimą to tył przy hamowaniu rzuca
: pn lut 19, 2007 23:46
autor: Apsik
MZiobro pisze:ale belka w GTi byla ze stabilizatorem ( czy belka w GT tez ma stabilizator??)wiec przekladam rowniez belke...
...banalna sprawa !!! mierzysz szerokosc belki od wewnatrz ... chyba 124cm, idziesz na skład metali (np REAL w Raciborzy) i mówisz tak: poprosze 1,5m pręta ciagnionego (ewentualnie moze byc walcowany) o średnicy 24mm
no i wraczasz do domu, docinasz na szerokość i wystarczy przyspawac
miodna belka ze stabilizatorem
Patent podpowiedział mi Borys ... i mam u siebie w GTD 20mm walcowanego preta, ale ciągniony niby lepszy (bo ludzie co sie znaja mówią że lepszy
) wolałbym nieco grubszy stuff, ale i tak jest OK
Powodzenia
: wt lut 20, 2007 00:00
autor: MZiobro
Apsik pisze:MZiobro pisze:ale belka w GTi byla ze stabilizatorem ( czy belka w GT tez ma stabilizator??)wiec przekladam rowniez belke...
...banalna sprawa !!! mierzysz szerokosc belki od wewnatrz ... chyba 124cm, idziesz na skład metali (np REAL w Raciborzy) i mówisz tak: poprosze 1,5m pręta ciagnionego (ewentualnie moze byc walcowany) o średnicy 24mm
no i wraczasz do domu, docinasz na szerokość i wystarczy przyspawac
miodna belka ze stabilizatorem
Patent podpowiedział mi Borys ... i mam u siebie w GTD 20mm walcowanego preta, ale ciągniony niby lepszy (bo ludzie co sie znaja mówią że lepszy
) wolałbym nieco grubszy stuff, ale i tak jest OK
Powodzenia
aha
no to spoko stab
to trzeba bedzie podzialac w temacie
a tak wogole czuc to ze jest ten stab na tyle???
: wt lut 20, 2007 10:23
autor: Marszall
Witam. I ja podłącze się do tematu. Chciałem w swoim MkII założyć tarcze z tyłu bo mam obecnie bembny. nawet nie chodzi mi o skuteczność hamowania, bardziej o łatwość obsługi, lepszy ręczny etc. najlepiej myślę byłoby wymienić całą belkę tyle że ja nie mam korektora. Pytanie zatem mam czy taka belka od np. GT podejdzie bez montowania korektora i wymianay pompy hamulcowej??? Bo wtedy to byłyby już za duże koszty:/
: wt lut 20, 2007 19:36
autor: MZiobro
Marszall pisze:Witam. I ja podłącze się do tematu. Chciałem w swoim MkII założyć tarcze z tyłu bo mam obecnie bembny. nawet nie chodzi mi o skuteczność hamowania, bardziej o łatwość obsługi, lepszy ręczny etc. najlepiej myślę byłoby wymienić całą belkę tyle że ja nie mam korektora. Pytanie zatem mam czy taka belka od np. GT podejdzie bez montowania korektora i wymianay pompy hamulcowej??? Bo wtedy to byłyby już za duże koszty:/
podejdzie bez problemow....
: wt lut 20, 2007 21:31
autor: MareQ
Ja trochę z innej beczki, mam mk3 GT tarcze z tyłu 2 tygodnie temu wpadłem bokiem(tylne prawe koło) na krawężnik tak, że koło mam całe, a czop się zgiął (juz wymieniłem) i belka się przesunęła w lewo (patrząc od tyłu) i lewe koło trochę do przodu a prawe do tyłu. Mam nadzieje,że wystarczy wymienić belkę. Tu jest pytanie do was podejdzie belka od mk2 albo mk3, ale od bębnów?? Miał już ktoś podobną sytuację ??
: wt lut 20, 2007 23:34
autor: Apsik
MareQ pisze:podejdzie belka od mk3, ale od bębnów
tak
: wt lut 20, 2007 23:40
autor: zaprzal
Apsik, odczuwa sie roznice w prowadzeniu ze stabilizatorem z tylu?
: śr lut 21, 2007 13:03
autor: toffic
Apsik pisze:mam u siebie w GTD 20mm walcowanego preta, ale ciągniony niby lepszy (bo ludzie co sie znaja mówią że lepszy
)
Duzo lepszy, najlepiej poszukać jakiegoś ulepszanego cieplnie, np. stary drążek reakcyjny
: śr cze 20, 2007 20:18
autor: Q.bak
mam jedno szybkie pytanie:
czy jarzmo ze skody felicji o nr. 6U0 615 425 podejdzie do golfa II? w Golfie nr to chyba 1H0 615 425