Strona 3 z 3

: ndz lut 06, 2005 11:35
autor: TAZ
On sam wie tylko tyle, że ma zroboiny remont kapitalny.

: ndz lut 06, 2005 13:03
autor: 44FG
Jeśli mu dobrze jeździ to chyba najważniejsze. A wiesz może gdzie robił ten 'remont' ? :hmm:

: ndz lut 06, 2005 13:06
autor: TAZ
Zapytam go gdzie robił. Autko śmiga bardzo dobrze, nawet na hamowni był i okazało się, że ma 168KM przy przebiegu 178000km.

: ndz lut 06, 2005 18:03
autor: 44FG
To znaczy, że dobrze mu zrobili. Nie ma co narzekać na cenę.

: śr lut 16, 2005 20:13
autor: Apsik
Jak ja moj wozek robilem to G60 bylo padniete i wszystko zalatwial i robil mi Bartez (POLECAM) okazalo sie ze padl wirnik w moim starym G60 i Bartez poszukal mi innego G60 i zrobil go jak noweczke + przerobka RS - POMPUJE SWIETNIE - a autko jezdzi jak marzenie
OPIS wozu http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=7551
Zapytajcie GTO jak to chodzi - on widzial (bylem u niego)
i teraz najwazniejsze - zaplacilem 2700zl za to G60 (moje poszlo w rozliczeniu 300zl)
Moim zdaniem g60 trzeba pielegnowac bo to wymierajacy gatunek
Jeszcze dodam ze bylem w kontakcie z pewna niemiecka firma co zajmuje sie przerabianiem silnikow G60 na Kompressor i napisali mi taki tekst (w tlumaczeniu):
Montujemy konpresory Eathon'a ale jezeli nie jestes w stanie wlozyc w silnik naprawde duzo by wykrecic go do 270ps i wiecej to zostan przy G60... Ponadto G60 to sprawdzona konstrukcja ktora udowodnila ze w rekach rozsadnych kierowcow sprawdza sie bardzo dobrze - kompresory ktore montujemy musza to dopiero udowodnic .
NOWE G60 w niemczech kosztuje 2000euro, a w promocji G60 po kompletnej regeneracji z 12m-czna gwarancja 600euro http://www.bar-tek-tuning.de
http://www.mk2g60.prv.pl

: śr lut 16, 2005 20:24
autor: Apsik
Co do wyboru Kompressor <-> Turbo - to wolalbym kompressor, ale turbo tansze i w naszym kraju chyba przewazaja wzgledy cenowe - wiec odpowiedz masz prosta - wszystko poraz kolejny zalezy od Twojego portwela
:grrr: kedy to sie zmieni :grrr: