kompressor
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jeśli mu dobrze jeździ to chyba najważniejsze. A wiesz może gdzie robił ten 'remont' ?
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
To znaczy, że dobrze mu zrobili. Nie ma co narzekać na cenę.
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Jak ja moj wozek robilem to G60 bylo padniete i wszystko zalatwial i robil mi Bartez (POLECAM) okazalo sie ze padl wirnik w moim starym G60 i Bartez poszukal mi innego G60 i zrobil go jak noweczke + przerobka RS - POMPUJE SWIETNIE - a autko jezdzi jak marzenie
OPIS wozu http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=7551
Zapytajcie GTO jak to chodzi - on widzial (bylem u niego)
i teraz najwazniejsze - zaplacilem 2700zl za to G60 (moje poszlo w rozliczeniu 300zl)
Moim zdaniem g60 trzeba pielegnowac bo to wymierajacy gatunek
Jeszcze dodam ze bylem w kontakcie z pewna niemiecka firma co zajmuje sie przerabianiem silnikow G60 na Kompressor i napisali mi taki tekst (w tlumaczeniu):
Montujemy konpresory Eathon'a ale jezeli nie jestes w stanie wlozyc w silnik naprawde duzo by wykrecic go do 270ps i wiecej to zostan przy G60... Ponadto G60 to sprawdzona konstrukcja ktora udowodnila ze w rekach rozsadnych kierowcow sprawdza sie bardzo dobrze - kompresory ktore montujemy musza to dopiero udowodnic .
NOWE G60 w niemczech kosztuje 2000euro, a w promocji G60 po kompletnej regeneracji z 12m-czna gwarancja 600euro http://www.bar-tek-tuning.de
http://www.mk2g60.prv.pl
OPIS wozu http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=7551
Zapytajcie GTO jak to chodzi - on widzial (bylem u niego)
i teraz najwazniejsze - zaplacilem 2700zl za to G60 (moje poszlo w rozliczeniu 300zl)
Moim zdaniem g60 trzeba pielegnowac bo to wymierajacy gatunek
Jeszcze dodam ze bylem w kontakcie z pewna niemiecka firma co zajmuje sie przerabianiem silnikow G60 na Kompressor i napisali mi taki tekst (w tlumaczeniu):
Montujemy konpresory Eathon'a ale jezeli nie jestes w stanie wlozyc w silnik naprawde duzo by wykrecic go do 270ps i wiecej to zostan przy G60... Ponadto G60 to sprawdzona konstrukcja ktora udowodnila ze w rekach rozsadnych kierowcow sprawdza sie bardzo dobrze - kompresory ktore montujemy musza to dopiero udowodnic .
NOWE G60 w niemczech kosztuje 2000euro, a w promocji G60 po kompletnej regeneracji z 12m-czna gwarancja 600euro http://www.bar-tek-tuning.de
http://www.mk2g60.prv.pl
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości