: pt sie 25, 2006 09:30
Dodam tylko, że ja mam silnik 9A ze zmienionym wałkiem ssącym na wałek wydechowy z KR.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
NIE AMERYKA tylko kolega ktory gdzie niegdzie male rEVOLUTION zrobil....kkk13 pisze:Mnie nie zupełnie chodziło o prawidłowe ustawienie seryjnych walków, choć to zapewne można także jeszcze poprawić, myśle tu raczej o 'wykorzystaniu' wałków które daje fabrykaTAZ pisze:Skoro to takie proste to jak w tym wypadku ustawić seryjne wałki dla lepszego obrazowania dałem rysunek poglądowy.jak Krzysiu słusznie zauważył, nie jest to moje odkrycie 'Ameryki', 'Ameryka' poradziła sobie świetnie sama..
W każdym razie, mój znajomy, któremu o tym opowiedzialem nie tak dawno, już to przećwiczył na swoim egzemplarzu i wie jak ustawić takie wałki.. Ja chce zrobic to tylko dla próby, bo do dyspozycji i wykorzystania w przyszłości mam lepsze wałki.. Pozdrawiam.
ja walki wydechowe w glowicy mam od 2000 roku... dziala to i kiedys duzo czasu spedzalem przy silniku na warsztacie... MOTTO mojego Majstra......MASZ GŁOWE I CH***>>>> KOMBINUJTAZ pisze:Dodam tylko, że ja mam silnik 9A ze zmienionym wałkiem ssącym na wałek wydechowy z KR.
Moze bys w koncu laskawie napisal o co ci chodzilo??evolution pisze:powiem tylko BUUUUUUUUUUUUUhahaha kolega z ktorego kółka garażowego jest???:>
gtx pisze:homsky pisze:
Tu sie mylisz tego to nawet Japonczycy nie potrafia.Honda vtec dopiero zaczyna sie wkrecac od 4 tys ,a najlepiej od 5 tys w gore.Praktycznie ponizej tych obrotow tam nic sie nie dzieje.Te silniki trzeba wyskoko krecic zeby jechaly tak samo jak kazda inna 16v.
Bzdury to ty gadasz.Zeby normalnie jezdzic to nie trzeba go wysoko palowac, ale zby wykorzystac w pelni mozliwosci tego silnika to trzeba bardzo wysoko krecic.mirabele16v pisze:
ale ty bzdury gadasz. vtechy to wiertary straszliwe.
TAK vtechem nie da sie jezdic <lol>
dopisz w tej samej pojemnosci. bo jedzie z dolu i ma lepsza gore:Dmirabele16v pisze:. mialem vtecha i wiem jak to jezdzi. 16 v nie dlubana nie ma szans/
chodzi o to ze racji nie masz bo vtec laczy dwa silniki z charakterystyka, nie znajdziesz( mowie o silnikach tej samej pojemnosci) silnika 16v o takiej samej mocy max ktory bedzie tak samo jechal z dolu czyli mial taki przebieg momentu jak vtec, i na odwrot nie znajdziesz silnika o momencie tak nisko usytuowanym jak vtec ktory mialby ta sama wielka moc...gtx pisze:Moze bys w koncu laskawie napisal o co ci chodzilo??evolution pisze:powiem tylko BUUUUUUUUUUUUUhahaha kolega z ktorego kółka garażowego jest???:>
Sugerujesz ze honda vtec jest tak samo dynamiczna z dolnej parti obrotow jak i z gornej ?evolution pisze:dopisz w tej samej pojemnosci. bo jedzie z dolu i ma lepsza gore:Dmirabele16v pisze:. mialem vtecha i wiem jak to jezdzi. 16 v nie dlubana nie ma szans/
[ Dodano: Sob Sie 26, 2006 19:30 ]chodzi o to ze racji nie masz bo vtec laczy dwa silniki z charakterystyka, nie znajdziesz( mowie o silnikach tej samej pojemnosci) silnika 16v o takiej samej mocy max ktory bedzie tak samo jechal z dolu czyli mial taki przebieg momentu jak vtec, i na odwrot nie znajdziesz silnika o momencie tak nisko usytuowanym jak vtec ktory mialby ta sama wielka moc...gtx pisze:Moze bys w koncu laskawie napisal o co ci chodzilo??evolution pisze:powiem tylko BUUUUUUUUUUUUUhahaha kolega z ktorego kółka garażowego jest???:>
wiec pytam sie w ktorym kolku garazowym sie udzielasz czy jak ze takie bzdury piszesz:)
mowie ze jakbys zalozyll vteca do falwejowskiej 16v to miala by moment od 2500 obrotow... wsytarczyloby walkami podsterowac a ruszajac w gornych partiach obrotow w druga strone mocy mialbys okolo 190 peesow z 1,8 tylko tyle mowie ze w bledzie jestesgtx pisze:Sugerujesz ze honda vtec jest tak samo dynamiczna z dolnej parti obrotow jak i z gornej ?evolution pisze:dopisz w tej samej pojemnosci. bo jedzie z dolu i ma lepsza gore:Dmirabele16v pisze:. mialem vtecha i wiem jak to jezdzi. 16 v nie dlubana nie ma szans/
[ Dodano: Sob Sie 26, 2006 19:30 ]chodzi o to ze racji nie masz bo vtec laczy dwa silniki z charakterystyka, nie znajdziesz( mowie o silnikach tej samej pojemnosci) silnika 16v o takiej samej mocy max ktory bedzie tak samo jechal z dolu czyli mial taki przebieg momentu jak vtec, i na odwrot nie znajdziesz silnika o momencie tak nisko usytuowanym jak vtec ktory mialby ta sama wielka moc...gtx pisze: Moze bys w koncu laskawie napisal o co ci chodzilo??
wiec pytam sie w ktorym kolku garazowym sie udzielasz czy jak ze takie bzdury piszesz:)
Czy dobrze cie zrozumialem??
przeciez dol by pozostal taki sam a na wyzszych obrotach dalo by wiekszego kopa, ale sama zmiana faz rozrzadu daly by okolo 10ps, nie wiem skad ci sie wzielo 190 ps bzdury to Ty piszesz panie Evolutionmowie ze jakbys zalozyll vteca do falwejowskiej 16v to miala by moment od 2500 obrotow... wsytarczyloby walkami podsterowac a ruszajac w gornych partiach obrotow w druga strone mocy mialbys okolo 190 peesow z 1,8 tylko tyle mowie ze w bledzie jestes
otoz kolego nie. dol sie zmienia.... wystarczy odpowiednio zasterowac zaworami... na potwierdzenie ile daje zmiana faz rozrzadu niech ktos sie wypowie komu fiknal rozrzad w silniku w ktorym kazdy walekjest pedzony niezaleznie...VWitek pisze:przeciez dol by pozostal taki sam a na wyzszych obrotach dalo by wiekszego kopa, ale sama zmiana faz rozrzadu daly by okolo 10ps, nie wiem skad ci sie wzielo 190 ps bzdury to Ty piszesz panie Evolutionmowie ze jakbys zalozyll vteca do falwejowskiej 16v to miala by moment od 2500 obrotow... wsytarczyloby walkami podsterowac a ruszajac w gornych partiach obrotow w druga strone mocy mialbys okolo 190 peesow z 1,8 tylko tyle mowie ze w bledzie jestes
poprosze wykres tego 175 konnego silnika na walku wydechowym zamiast ssacego bo te 175ps to jest z kosmosuna seryjnych gratach bez zmiennych faz 1,8 16 ma 175 a to tylko dwa wydechy w glowicy......
Tez z checia bym go zobaczylVWitek pisze:poprosze wykres tego 175 konnego silnika na walku wydechowym zamiast ssacego bo te 175ps to jest z kosmosuna seryjnych gratach bez zmiennych faz 1,8 16 ma 175 a to tylko dwa wydechy w glowicy......