silnik 1,8 ...benzyna co sie da z tego wyczarowac? MK2

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » śr cze 21, 2006 12:42

no, a ja właśnie to też widziałem, ale tu chodzi o 1.6. Ten tekst, o który mi chodziło wcześniej dotyczył właśnie silnika RP, ale był na jakiejś niemieckiej stronie o VW.


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

cosar33racer

Post autor: cosar33racer » śr cze 21, 2006 21:24

martii pisze:
no wiec polerowane kanały dolotowe... stozek albo lepiej łapacz powietrza z filtrem ('la rajstopa babci)... sportowe kolo zamahowe... i operacja układu zasilania - ale tego sam za chol**e sam bym niezrobił... mozna tez sobie pogrzebac z korbowodami i tłolkami - ale mialo tanim kosztem, wiec proponuje opuszczenie glowicy o dziesiate czesci milimetra (chyba sie to planowanie nazywa ale niewiem) ...mozna takze wyczesac glowice 1.8 z golfa 1 to tez daje lepszy efekt a cena jak to na złomie... wydech to wiadomo ze przelotowy + strumienica(i te 2 rzeczy nalezy dopasowac jak najlepiej i w koncowej fazie przerobki)... tzn ja niemam tych 120KM ze swojego ale znajomy ma... ja mam tylko 114 na shellu 99+ z octanbusterem.... jak cos to pisac.. chetnie odpowiem


pozdro

[ Dodano: 16 Cze 2006 07:34 ]
....mozna oczywiscie zalozyc TURBO... ale koszt takiego turbo to 400zl i niewidomo czy prosty wirnik bedzie (bo nowe to chyba niemusze tłumaczyc ile kosztuje) co idzie za turbo - intercooler no i 30% mocy wiecej, wiec z 90 robi sie 120... ale 30% to jak nam warsztat renomowany zakłada, bo znajomy sam zakładał i było tylko ciutke lepiej...


...a nowe turbo to 1200-3000zł - tańsza turbina... intercooler samemu mozna zalozyc w 2 godziny (dorwac gdzies te duzą puche i polecam power rury z allegro z łacznikami) ...kolektor to wtedy jednak trzeba przerobic całkowicie niestety i to jest zadanie dla warsztatu ....


ale chyba silnik 2.0 dohc taniej wyjdzie wiec polecam na razie ten pierwszy sposob

[ Dodano: 16 Cze 2006 07:36 ]
a wykres z hamowni to zamieszcze jak tylko bedzie... ale napewno 110KM sie wyciągnie z 1.8... przy małym nakładzie finansowym
buahahaha az sie posikalem

chyba koles sie porad w bravo.girl naczytal

po pierwsze to jak napisal Borys kanalow dolotowych nie robi sie na lustro bo paliwo bedzie sie skraplac, po 2gie taka obrobka to kosmetyka a nie robienie glowicy, jak juz to powiekszanie kanalow z optymalizacja ksztaltow powiekszenie gniazd plus wieksze zawory i obrobka na 2-3 katy zeby zwiekszyc przeplyw - tylko za takie cos wywalisz od 1,5k w gore

plus ostrzejszy walek, customowy kolektor plus caly wydech, przejscie najlepiej na digi i masz na dzien dobry zabawe od 5-7k w gore

rura strumienica, wiesz cos o zjawiskach falowych?, po co w wydechu jest zmienna objetosc

uturbienie za 400PLN, kolejny co sie naczytal ofert z allegro - nawet kupujac jakas po 150tys km od diesla bo te odpowiednie czyli od benzyniakow to min 700-900 zika potrzebujesz kolektor, down pipe i reszte wydechu, plus przewody olejowem orurowanie fmica i zostaje Ci rozwiazanie zagadki zwanej tez brakiem paliwa na wyzszych rpm - jak chcesz to rozwiazac - konewka? wiesz co to AFR i stukowe?

lepiej juz nie pisz nic bo nie masz zielonego pojecia o niczym, jedyne co madrze napisales to ze taniej wyjdzie swap na 2,0 dohc

najbardziej mi sie podoba tekst - "ja wydalem juz 800zl" - chlopie za tyle to mozesz sobie humor poprawic ************ do wnetrza a nie brac sie za tuning silnika

no widze ze ty tez jestes ładnie uturbiony



Zablokowany

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości