Strona 3 z 5

: sob gru 25, 2004 11:18
autor: beerserk
Diesel Rulezz szczegolnie jak ma silnik ze 160 ps wtedy okolo 8 sekund do sety jeszcze bylo cos takiego w TDI ze np td z czerwonym i, pozniej t z czerwonymi di i czale czerowne tdi tlyko czym one sie roznily wiem ze najbarziej wypasiona byla wersja z wszystkimi czerwonymi literkami moze ktos zna odp ?

: sob gru 25, 2004 16:46
autor: MEGA45
ja mam golfa 1,6td intercoler jets to wersja jaks skandynawska bo rozni sie jescz etym ze ma grzalke z przodu ale moze wiecie ile ten model ma KM? i jak mozna go ulepszyc?? dzieki pozdrawiam

: sob gru 25, 2004 17:29
autor: beerserk
echhh chyba nie bardzo wiadomo jak ulepszac takie bryczki;/ ja dzis mierzylem czasy jak przyspiesze do sety i tak plus minus 1 sekunda wyszlo 13.578 i 14.210 tylko warto wziasc pod uwage amatrki zestawik mokra nawierzchnie 1 bieg do 45km 2 bieg do 75km 3 bieg 95km 4 do 100km i tak lipny wynik ;/ tym bardziej jak sie jezdzilo honda civic 1.6 16 V 130 koni tlyko znow diesel jest eko :D max spalanie 6,4 + ropka kupowana od kierwocow TIR`ow cena od 1.50 pln do 2 PLN czyli jazda za friko taniej niz na gaz ciekawe jak wyciagne katalizator ile to da o tym napisze niebawem czy cos sie polepszytlo

: sob gru 25, 2004 17:39
autor: beerserk
MEGA45 pisze:ja mam golfa 1,6td intercoler jets to wersja jaks skandynawska bo rozni sie jescz etym ze ma grzalke z przodu ale moze wiecie ile ten model ma KM? i jak mozna go ulepszyc?? dzieki pozdrawiam
Mega ja Ci proponuje zrobic przeszczep silnika od golfa IV TDI chyba wyjdzie taniej niz wszystkie mody silnika golfa II silnik z g4 90ps z odzysku kupisz do 2500 pozniej alternator boscha jakies 300 skrzynia biegow 800 komputer 400 pompa wtryskowa 500 turbiona do 600 czyli masz chyba jakies 110 z turbina + chip 700 daje 30ps i autko jest lepsze.
tlyko ku jakie to wszystko drogie jak tak popatrzec !!??!! czy nie lepiej golfika II GTI ?? i gaz hmmm chyba nie bo gaz IV generacji do 3000 kasuja ;/ i brak bagaznika :( najlepiej wygrac w totka i audi a8 4.0 tdi 6.7 do sety spalanie max 11 litrow pozdro

: sob gru 25, 2004 18:02
autor: Krzylu
chyba zartujesz ze 60km diesel ma takie przyspieszenie :rotfl: :panna:
80km diesel ma 13.2 do 100km/h
a co do literek czerwonych to zaleznie jaka jest moc 90 100 110 130 150
ostatnie dwa chyba maja wszystkie czerwone literki 100 130 150 to pompowtryski a 90 110 to zwykle TDi napedzane pompa wtryskowa

Mega podaj nr silnika to zobaczymy jaki silnik masz

: sob gru 25, 2004 18:08
autor: beerserk
no to zapraszam :D mozemy sprawdzic napisalem na jakim biegu przezucalem no i tak wyszlo jeszcze mokra nawierzchnia teraz tez ogladalem te silniki no najbardziej wypasione to sa te cale czerowne TDI silnik 150 konny po chip tuningu ma 170 tylko koszty 7000 hahaha tu kupie sobie drugiego golfa ?II ale juz GTD :D

: sob gru 25, 2004 18:26
autor: Krzylu
to jak bedzie sucha nawierzchnia to zejdziesz do 10s do 100km/h 60km dieslem :panna: NIEWIERZE
a co do TDI to gosc mi kiedys krzyknal za 110ps 7000 to go wybrechtalem ze za taki silnik tyle kasy chce no glupek kompletny
z 150km diesla wyciagaja 210km poczytaj sobie na streetracing'u co oni wyprawiaja z TDI wymieniaja wtryski turbiny chipy i wiele innych modyfikacji ze te Diesle to znosza

: sob gru 25, 2004 21:02
autor: Michael G60
Krzylu pisze: a co do literek czerwonych to zaleznie jaka jest moc 90 100 110 130 150
ostatnie dwa chyba maja wszystkie czerwone literki 100 130 150 to pompowtryski a 90 110 to zwykle TDi napedzane pompa wtryskowa

Mega podaj nr silnika to zobaczymy jaki silnik masz
Były tez 115 KM!

: sob gru 25, 2004 21:24
autor: beerserk
no kurde wiadomo ze silniki diesela sa wytrzymalsze ale i tak vw rzadzi nie wiem jaka firma produkuje jeszcze tak dobre motory no ja ogladalem ostatnio silniki tdi z mk IV 110 za calosc z 2000 roku koles cenil sobie 5300 czyli silnik turbina popa skrzynia alternator i kurde to chyab wszystko sadze ze przy suchej nawierzchni bedzie jakies 12.5 sekundy do 100. wczoraj na gwaizdke dostalem zarowki osram cool blue h4 wsadzilem no i powiem daja fajne swiatlo nie jest to szczyt marzen (kesnony) ale i tak lepiej pozdro

: sob gru 25, 2004 21:50
autor: Krzylu
no tak wiedzialem ze o jakiejs wersji zapomnialem dzieki Michael za uzupelnienie.
ktory Diesel bedzie mial 12.5s do 100km/h na suchej nawierzchni twoj 60km? :panna:
mozliwe ze 90km a 110km mysle ze ponizej 10s zejsc sie da moc podobna do GTI tylko ze moment obrotowy duzo wiekszy a przeciez jezdzi sie na momencie obrotowym(przyspieszenie)

: ndz gru 26, 2004 02:26
autor: Kenaj
Kumpel ma takiego 60 konnego, przerobił go na 90km - udowodnione pomiarem na hamowni!
Zmienił dawke paliwa na pompie, wtryski przystosował na większe ciśnienie, turbina mu pompuje 1,5 bara, głowice przystosował do tych przeróbek, do tego dołozył intera od passata. Jest on zamocowany z lewej strony pod maską(ma natrysk wody i wiatrak zamontował, zeby sie chłodziła non stop)!
Naprawde jego diesen zap...!!
I niech lepiej nikt mi nie mówi że nie da się przerobic tego silnika!!

: ndz gru 26, 2004 02:27
autor: Kenaj
aha a moment z seryjnego 110 wskoczył na 240Nm!!
Pozdrawiam

: ndz gru 26, 2004 02:29
autor: Kenaj
i przyspieszenie do setki spadło na ok 9 sek. Robilismy wielokrotny pomiar, a jak sie cielismy z mkIV 18.T to różnica była 1,5 dł samochodu do 160km/h

: ndz gru 26, 2004 06:05
autor: Krzylu
przerobic sie da nik tu niezaprzecza
ale to co zes napisal to mnie :panna:
moment obrotowy 240 w 1.6td(90ps) jak TDI 110ps ma 235Nm
1.8T mk4 150km 210Nm i ty mi piszesz ze ledwo odchodzil od takiego diesla :rotfl: jak ma 60ps wiecej do wyzszych obrotow sie kreci oj rozbawiles mnie :rotfl: :rotfl: :rotfl:
zamknijcie ten temat prosze bo niemoge czytac takich postow