MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
sprawdzić czy dochodzi przebieg z ecu do cewki zapłonowej jak dochodzi to cewka do wymiany a jak nie to szukać czemu nie dochodzi
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
przy braku iskry sprawdź czujnik hala na aparacie zapłonowym, jegio zasilanie z instalacji i ciągłość kabli do ECu od halotronu.
combat, wybrałeś kiepskiego dawcę. Trzeba było szukać 2E od paska B3. Konstrukcyjnie to samo co AGG a wszystko pasowałoby Plug'n'Play.
Zbiornik od G3 i Vento jest identyczny jak od G2 tyle że ma większą dziurę - wtedy nie trzeba cudować z dwoma pompami jak G2 GTI.
combat, wybrałeś kiepskiego dawcę. Trzeba było szukać 2E od paska B3. Konstrukcyjnie to samo co AGG a wszystko pasowałoby Plug'n'Play.
Zbiornik od G3 i Vento jest identyczny jak od G2 tyle że ma większą dziurę - wtedy nie trzeba cudować z dwoma pompami jak G2 GTI.
MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
elektronik wyrzucił immo ze sterownika i stwierdził, że stary czujnik obrotów silnika mógł wywołać zwarcie i zmianą prądu uszkodzić coś w sterowniku ( trój-żyłowy kabel od czujnika był przegrzany i nie było na nim otulin także kabelki się stykały). Czujnik wału wrzuciłem już nowy jakiś czas temu więc teraz macher musi szukać powodu braku iskry. Jeden już zrezygnował bo stwierdził, ze to za wysokie progi jak dla niego, poddał się
Po podpięciu pod komputer diagnostyczny program przy kręceniu rozrusznikiem nie pokazuje wgl obrotów silnika
-=ren=- zbiornik to już najmniejszy problem bo został wrzucony ten od MK3, oczywiście razem z pompą paliwa teraz zostanie mi tylko jak to odpali podpięcie jakiejś kostki pod czujnik pompy i po problemie
no i zostałem bez samochodu na święta
Po podpięciu pod komputer diagnostyczny program przy kręceniu rozrusznikiem nie pokazuje wgl obrotów silnika
-=ren=- zbiornik to już najmniejszy problem bo został wrzucony ten od MK3, oczywiście razem z pompą paliwa teraz zostanie mi tylko jak to odpali podpięcie jakiejś kostki pod czujnik pompy i po problemie
no i zostałem bez samochodu na święta
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
a jak rozwiązałeś wiązkę z mkIII??tzn skracałeś ją czy kompa gdzieś do środka dałeś.bo mam dylemat czy chować kompa do środka czy skracać wiązkę.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
wiązka została po części połączona z wiązką z mkII, głównie chodziło o kostki. Sterownik został w starym miejscu (koło podszybia po podniesieniu maski) wypuszcza się tylko kabel dziurą obok kolumny kierowniczej, trzeba to uszczelnić żeby nam nie wiało zbytniodawid018 pisze:a jak rozwiązałeś wiązkę z mkIII??tzn skracałeś ją czy kompa gdzieś do środka dałeś.bo mam dylemat czy chować kompa do środka czy skracać wiązkę.
wrzucałeś 2e do swojego PN-a? nie masz żadnych problemów ze sterownikiem i iskrą? czy dopiero na etapie przekładki?
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
ja wkładam ABA zamiast PB
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Re: MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
no to dużej zmiany kopyta raczej nie będziesz miałdawid018 pisze:ja wkładam ABA zamiast PB
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
sądzę ze będę bo mój już miał sporo nakręcone.poza tym był składany z 4 silników.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
mój w końcu odpalił niestety jak zwykle występują komplikacje :/ ciągnie tak gdzieś do 2,5 tys obr. i gu dławi, nie ma siły iść dalej :/ obawiam się, że o ile w ogóle prawdziwy jest fakt, że jeszcze w Anglii przed ściągnięciem wymieniany był rozrząd to mógł go ktoś o jakiś ząbek przekręcić. Druga opcja to zapłon który też będzie trzeba sprawdzić.
Brakuje mi jeszcze chłodnicy bo jak na razie jeżdżę na tej od 1.6 ale nie ma za bardzo jak się gdzieś wybrać bo zaraz łapie temperaturę i jak mija połowę wskaźnika daje mu odpocząć, całe szczęście, że nie mam teraz wyjazdów żadnych.
Orientuje się ktoś z Was czy oprawa wraz z chłodnicą od MK3 GTI od tego mojego silnika wejdą do MK2? Chłodnice mam ale bez opraw i wiatraków więc nie mam rozeznania za bardzo :/
Brakuje mi jeszcze chłodnicy bo jak na razie jeżdżę na tej od 1.6 ale nie ma za bardzo jak się gdzieś wybrać bo zaraz łapie temperaturę i jak mija połowę wskaźnika daje mu odpocząć, całe szczęście, że nie mam teraz wyjazdów żadnych.
Orientuje się ktoś z Was czy oprawa wraz z chłodnicą od MK3 GTI od tego mojego silnika wejdą do MK2? Chłodnice mam ale bez opraw i wiatraków więc nie mam rozeznania za bardzo :/
MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
Chłodnica wymieniona od 1.8 ale i tak trochę za mała jest według mnie. Słyszałem że są termostaty i czujniki temperatury do chłodnicy które uruchamiają wiatrak stopień wcześniej, opłaca się zainwestować w coś takiego?
To że samochód nie chciał iść tak jak trzeba to była wina rozrządu, przestawiony o 3 zęby :/ teraz tylko wymiana linki od sprzęgła bo kiedyś ze świateł jak przycisnąłem za BMW to trochę się zdziwiłem jak go wydymałem i nagle zaczęło się ślizgać sprzęgło przy jakichś 5,5tys na drugim biegu łapie przy samym końcu więc mam nadzieję, że pozbędę się tego problemu samą linką
To że samochód nie chciał iść tak jak trzeba to była wina rozrządu, przestawiony o 3 zęby :/ teraz tylko wymiana linki od sprzęgła bo kiedyś ze świateł jak przycisnąłem za BMW to trochę się zdziwiłem jak go wydymałem i nagle zaczęło się ślizgać sprzęgło przy jakichś 5,5tys na drugim biegu łapie przy samym końcu więc mam nadzieję, że pozbędę się tego problemu samą linką
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
Da sie obejść, gdzieś przy skrzynce bezpieczników montujesz puszkę, do puszki podpinasz pętelkę ze stacyjki z mk3 i do pętelki przyklejasz czymś transponder z kluczyka (najlepiej zrobić jakąś plastikową obudowę i to wszystko w niej zamknąć). Przy prawidlowym podlaczeniu instalacji wszystko będzie dzialać.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
MK2 1.6 PN - SWAP 2.0 8V od MK3 - PILNE!
combat, dobra robota... osłoń tylko czymś filtr powietrza, bo szybko będzie zachlapany od pasków i przy kałuży zamoczy Ci filtr i auto stanie...
co do linki to wygląda że masz linkę z samoregulacją... więc najprawdopodobniej twoje sprzęgło umiera... jak nie chcesz zmieniać na większe, to albo oszczędzać przy startach, albo wzmocnić docisk (chociaż nie wiem czy ktoś to już robił) albo droższą tarczę chociaż...
co do linki to wygląda że masz linkę z samoregulacją... więc najprawdopodobniej twoje sprzęgło umiera... jak nie chcesz zmieniać na większe, to albo oszczędzać przy startach, albo wzmocnić docisk (chociaż nie wiem czy ktoś to już robił) albo droższą tarczę chociaż...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości