Strona 3 z 3

: pt paź 16, 2009 09:43
autor: bugalon
teczka pisze:evolution, Fiat Punto 1.4 turbo po hamowni 180kuca :bigok:
evolution pisze:P.s. Stac bylo na krowe, musi byc stac na łancuch.... :green_fuck:
dobre :helm:

bugalon, na wcześniejszej stronie mówiłęś ze tulejowanie da rade do ok 300km ale do rzeczy trzeba działac coś czy w te czy w jedną strone, czas pokaże
To Ty taki wniosek wyciagnales z mojej wypowiedzi. Napisalem ze jeśli masz seryjne g60 i nie chcesz kombinować z wysoką mocą (300+ to byl przyklad) to tuleje starczą. Dla mnie seryjne g60 to takie, które generuje do 180 koni.

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

: sob mar 31, 2012 20:14
autor: Wujek Piasek
Podepnę się... z tym że potrzebuje wieści o 2.8 VR6 :? mam dość spore ranty i teraz tak:

1. szlif pod tłoki z 2.9?
2. tulejowanie?
3. szukanie bloku bez progów?

Vr nie jest tani, więc nie napisze że ma być tanio ale ma być przystępnie :pub:

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

: sob mar 31, 2012 22:03
autor: toffic
Najtaniej szukać bloku bez progu, praktycznie nieosiągalne. Szlif na używki tłoki z 2.9 to loteria, a nowe troche kosztują

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

: sob mar 31, 2012 22:28
autor: Wujek Piasek
ruszać to w ogóle ? toffic, dlaczego ze śmiganymi tłokami z 2.9 to loteria?

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

: śr kwie 04, 2012 18:34
autor: piteR-ek
Ni jak ma się zakładanie zużytych z owalizowanych tłoków pod nowe tuleje

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

: śr kwie 04, 2012 21:19
autor: Wujek Piasek
niby taa... ale chyba i tak lepiej tak niż stare z owalizowane tłoki + wytarte pierścienie + tuleje z rantami ;) czy nie?

Re: Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

: czw kwie 05, 2012 00:00
autor: toffic
Wujek Piasek pisze:niby taa... ale chyba i tak lepiej tak niż stare z owalizowane tłoki + wytarte pierścienie + tuleje z rantami ;) czy nie?
Ogólnie to nie, bo dochodzą koszty a stare tuleje+wytarte pierścienie+tłoki masz gratis :helm:

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

: czw kwie 05, 2012 12:44
autor: Wujek Piasek
Dobra to nie ruszam :grin: w sumie i tak chyba bez tragedii jest, widać ślady honowania

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

: pt kwie 06, 2012 19:07
autor: piteR-ek
Jak kompresja jest dobra to nie zawracaj sobie głowy. Bo nawet od stukania popychacza można popaść w paranoje :D A od złej diagnozy wymienić pół osprzętu i części

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

: sob kwie 07, 2012 12:54
autor: spawer
jak nie mozliwe ja znalazlem blok 2.8 bez progow z b4

Re: Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

: wt lis 26, 2013 23:58
autor: kielon.m
Witam.
Zdrowo odgrzeje kotleta ale nie bede zakladac nowego tematu. Mam pytanie dotyczace srednicy nadwymiarowych tlokow. Mianowice STD tlok do g60 to 81, tloki o najwiekszym nadwymiarze Woessnera to 83 czyli wg. mnie powiekszy sie pojemnosc do 2.0 czy tak? Co z uszczelka, trzeba zastosowac uszczelke z agg albo abf? I jezcze jedno pytanie czy glowice (komore spalania) tez trzeba ruszac?

Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

: śr lis 27, 2013 01:43
autor: bugalon
Srednica 83 nie da ci 2 litrow. Średnica cylindra to nie wszystko, liczy sie jeszcze skok tloka. Pod taka srednice uszczelka z 2.0 to koniecznosc. Co do komory spalania to zalezy jaki chcesz miec stopien sprezania i jaki stopien daja tloki ktore masz zamiar zamowic.

Re: Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

: śr lis 27, 2013 19:48
autor: kielon.m
Dokladnie. zapomnialem ze przeciez jeszcze skok tloka jest :banghead: Chce zostac przy standardowym stopniu 8:1 wiec z komora spalania nie bede nic robic. Teraz tylko musze zawiesc do fachmana blok zeby zobaczyl na jaki nad wymiar bedzie szlif