Problemy z trakcją w MK.I

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

darioD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw paź 27, 2005 23:19
Lokalizacja: małopolska

Post autor: darioD » śr lis 02, 2005 23:07

Borys pisze:
no żebyś wiedział że na linkę, niedowiarkom mogę załączyć fotkę...

Pozdro
\

a z chęcią z chęcią i jeszcze oznaczenie poproszę skrzyni bniegów,

jesli to prawda to zwracam honor :pub:
Jutro postaram się zrobić fotki..;-) Oznaczenie skrzyni to CHA
Podro



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lis 03, 2005 08:48

darioD pisze:
Borys pisze:
no żebyś wiedział że na linkę, niedowiarkom mogę załączyć fotkę...

Pozdro
\

a z chęcią z chęcią i jeszcze oznaczenie poproszę skrzyni bniegów,

jesli to prawda to zwracam honor :pub:
Jutro postaram się zrobić fotki..;-) Oznaczenie skrzyni to CHA
Podro
:rotfl:
to mi wystarczy to co napisałes, CHA, zdjec nie musisz robic

cha nie jest skrzynia od vr6 :jezor:

jest to skrzynia od diesla passat 1Y, AAZ, SB,


a juz myslalem ze sie znalazł taki mocny by skrzynie z VRa zapiac do 1.8.

ale nie ma tego zlego, na dniach postaram sie zrobic i pokazac małe zestawienie jak wyglada skrzynia z vr6 z blokiem z 1.8-2.0


www.vrservice.pl

darioD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw paź 27, 2005 23:19
Lokalizacja: małopolska

Post autor: darioD » pt lis 04, 2005 03:03

Widzisz Borys bo ja to jestem tylko klientem pewnej firmy tuningowej, a dokładnie: www.doubleB.pl i do wczoraj myślałem że mam skrzynię z VR6...Ale jak oznaczenie wskazuje nie jest to VR6. Jak twierdzą właścicele jest możliwe założenie takiej skrzyni w kombinacji z tym silnikiem, ale ja się na tym nie znam i niech się wypowiedzą na ten temat specjliści..;-) Generalnie to skrzynia z tym oznaczeniem (CHA) jest na u mnie na linkach...Czekam na wymianę doświadczeń i na Twoje fotki oraz zwracam honor... :pub: aż do wyjaśnienia..;-)
Ponieważ temat się rozszerzył o skrzynię, to ja pozwolę sobie zadać pytanie dotyczące głównego tematu w tym wątku...a mianowicie trakcję. Czy zwrotnica z MK.I rózni się fizycznie od MK.II? chodzi o wymiary, osie, przekroje...itd...z tego co się już zdążyłem zorientować to się rózni...i po założeniu zwrotnic z Mk.II juz sam rozstaw z przodu jest o 18mm szerszy od tyłu. Tak więc czy po założeniu dystansów powinno wszystko wrócić do normy? Czy na prowadzenie się auta ma naprawdę wpływ wałkowany już kąt wprzedzenia sworznia zwrotnicy? To mnie najbardziej interesuje, czy zostać przy zwrotnicach z MK.II które już są założone, czy wrócić do zwrotnic z MK.I bo nie ma innych możliwości na dobrą trakcję.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt lis 04, 2005 08:40

darioD pisze:Widzisz Borys bo ja to jestem tylko klientem pewnej firmy tuningowej, a dokładnie: www.doubleB.pl i do wczoraj myślałem że mam skrzynię z VR6...Ale jak oznaczenie wskazuje nie jest to VR6. Jak twierdzą właścicele jest możliwe założenie takiej skrzyni w kombinacji z tym silnikiem, ale ja się na tym nie znam i niech się wypowiedzą na ten temat specjliści..;-) Generalnie to skrzynia z tym oznaczeniem (CHA) jest na u mnie na linkach...Czekam na wymianę doświadczeń i na Twoje fotki oraz zwracam honor... :pub: aż do wyjaśnienia..;-)
hehe, CHA jest skrzynia na linki i wcale mnie to nie dziwi, a takie wkrecanie klienta ze ma skrzynie z vr6 to troche ne namiejscu, to swiadczy o firmie,
da sie spasowac skrzynie z vr z blokiem, ale po co, wcale nie jest lepsza od tych co pasuja bez problemu i w dodatku sa tylko 2 czy 3 rodzaje, a zwykłych jest do wyboru do koloru, o wiele tanszych.

a co do fotek moich to narazie cza wymontowac skrzynie z auta, "nowa" jeszcze nie zakupiona,

pozdrawaim, nie nie daj sie wkręcac :grin:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » pt lis 04, 2005 11:27

problem nie lezy w tylnym rozstawie osi tylko w przednim... chodzi o to ze łapa do ktorej przykresacz mcpersona jest bardziej wysunieta na zewnatrz i przez to kat jest inny ... nie wiem spróbuj z dystansami na tył moze cos to da ja chciałem próbowac ale niestety nie miałem dystansów...tylk ze zobacz wstawijac felgi z innym ET tez sie zmienia rozstaw a auto prowadzi sie normalnie ...wiec jednak wina lezy w tych zwrotnicach....
uwazam ze temat trzeba dalej kontynuowac zeby nie przepadł bo jest do dosc istotny problem...
niech jakas mądra głowa sie wypowie ....



darioD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw paź 27, 2005 23:19
Lokalizacja: małopolska

Post autor: darioD » pt lis 04, 2005 20:50

Borys pisze:
darioD pisze:
hehe, CHA jest skrzynia na linki i wcale mnie to nie dziwi, a takie wkrecanie klienta ze ma skrzynie z vr6 to troche ne namiejscu, to swiadczy o firmie...:grin:
HA, więc jednak się da wsadzić skrzynię z VR6? Ja nie mam na razie powodów żeby im nie wierzyć, mogli się pomylić ponieważ ta skrzynia ma identyczną obudowę jak ta z VR6. Wracając do tematu skrzyni...czy skrzynia z 1.8 16V może być również zrobiona na linkach? Uważasz że wsadzanie skrzyni z VR6 mija się z celem? nie jest mocniejsza? bardziej wytrzymała?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Arthur
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 22:16
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Arthur » pt lis 04, 2005 21:55

witam, nikogo celowo nie chcielismy oszukac ze jest to skrzynia z vr6,poprostu lezala nam do jednego z naszych aut,a potrzebna byla do jedynki Dario i ja wsadzilismy. znajomy ktory nam ja przywiozl powiedzial ze odkrecil od takiego silnika,a ze byla na duzych przegobach, linkjach i w takiej obudowie to nawet nie sprawdzilismy numerow :blush: dopiero wyszlo to teraz przy ostatnich postach. sorki za zamieszanie

wracajac do prowadzenia sie jedynki.... sprawdzilismy dzisiaj cale auto na stacji diagnostycznej, wszyskie katy, zbierznosci sa ok, na trzepakach sprawdzilismy wszystkie gumy i tez sa ok, naatomiast minimalnie przesowa sie przy kreceniu kierownica przekladnia kierownicza na boki (gumy w jej mocowaniach sa nowe) moze to ma jakis wplyw na zle prowadzenie sie :?: juz nawet dystanse na tyl sa zalozone


www.quattro-service.pl

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » pt lis 04, 2005 23:05

minimalnie przeuswjąca sie przekładnie nie ma na to wpływu...przetestowane bo moją nawet przyspawałem na uchwytach ,az tak zdesperownay byłem....

wymysliłem cos ...

trzeba porównac wachacze od mk1 z mk2 i zmierzyc długosci wydaje mi sie ze długosc wachacza od tej tuleji gumowo metalowej do swoznia jest krótsza niz w mk1 ...
moza spróbowac przeorbic mocowanie do budy zeby włozyc wachacz z mk2 do mk1 ....



Awatar użytkownika
Arthur
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 22:16
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Arthur » sob lis 05, 2005 22:26

hmm!!! a moze sprobowac zrobic regulacje na lozysku w kielichu u gory amortyzatora i przesuwac gorny punkt mocowania mcpersona do srodka auta??????
np:o tyle co jest przesuniete dolne mocowanie mcpersona na piascie (pomiedzy mkI i mkII)


www.quattro-service.pl

darioD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw paź 27, 2005 23:19
Lokalizacja: małopolska

Post autor: darioD » ndz lis 06, 2005 00:47

melon pisze:minimalnie przeuswjąca sie przekładnie nie ma na to wpływu...przetestowane bo moją nawet przyspawałem na uchwytach ,az tak zdesperownay byłem....

wymysliłem cos ...

trzeba porównac wachacze od mk1 z mk2 i zmierzyc długosci wydaje mi sie ze długosc wachacza od tej tuleji gumowo metalowej do swoznia jest krótsza niz w mk1 ...
moza spróbowac przeorbic mocowanie do budy zeby włozyc wachacz z mk2 do mk1 ....
Jedno jest pewne...temat trzeba wyjaśnić....Jest więcej osób zainteresowanych tą kwestią i nie może być tak że auto źle się prowadzi bo silnik ma za mocny, bo mechanizm różnicowy nie taki itd...Musi być na to jakiś sposób i na pewno ktoś to wie... są prowdzone testy w tym kierunku i jak coś się wyjaśni to damy znać...póki co czekamy na opinię i sugestie w tym temacie. Na dzień dzisiejszy można wykluczyć inny rozstaw osi z przodu i z tyłu jako przyczynę złej trakcji. Po zastosowaniu dytansów na tył nie ma żadnej róznicy w prowadzeniu się autka...Wymiana gum w przekładni również nie przyniosła poprawy. Szukamy dalej...
Pozdro



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » ndz lis 06, 2005 14:24

dobra problem mam nadzieje czesciowo zostanie rozwiązany wiec tak
gadałem z ludzmi ktorzy maja halukce od mk2 w mk1 i sprawa wyglada tak

wkładasz zwrotnice od mk1 Gti i zacisksi od golfa mk2 ,pasuja w w otwory idealnie i wkładasz tarcze o grubosci (chyba 215mm wentyl) wkładają całą zwrotnice od mk2 auto zawsze bedzie uciekac ..przetstowne na kilku osobach z roznymi pomysłami i zawsze ze skutkiem negatywnym... to jest jedyne wyjcie .. no i oczywicie mcperson zostaje od mk1 niesty na mimosród....innej opcji na dzien dzisiejszy nie ma...



Awatar użytkownika
Arthur
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 22:16
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Arthur » pn lis 07, 2005 00:36

:crazy: hamulce z mkI sa za male bo maja tylko 239mm :hmm:
jest juz w aucie caly nowy pakiet na 280mm i nie mamy zamiaru go demontowac,
tylko musi byc jakis sposob na zestrojenie tego zawieszenia,by auto prowadzilo sie jak przed modyfikacjami,,bedziemy szukac dalej......... :chytry: az do skutku


www.quattro-service.pl

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » pn lis 07, 2005 10:15

jak rozwiązecie ten problem to macie :pub: wysle pocztą :okej:



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » pn lis 07, 2005 14:42

a jakie hamulce to ma zalozone??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości