blazejm pisze:graba_vw, zanim zaczniesz cokolwiek robić to zorientuj się w kosztach i zrób sobie mały kosztorys ile wyniesie Cie remont RP, głowica od wielopunkta + wtrysk, wydech, polerka kanałów itp....ja już też miałem podobne pomysły co do mojego silnika ale stwierdziłem że nie ma sensu, za 700zł można wyrwać 2E z osprzętem, w serii masz 115 koni i cokolwiek byś nie zrobił w RP`ku to i tak do tylu nie dojdziesz. Poza tym 2E dość dobrze toleruje LPG czego nie można powiedzieć o mechanicznym wielopunkcie, którego zabijesz gazem. Do tego 2E jest o niebo bardziej rozwojowy od RP i polerka kanałów itp. na pewno da więcej niż w RP`ku.
tak poza tematem
taki 2e za 700 zl to nadaje sie najprawdopodobniej tylko do remontu lub na zlom
chuba ze kts nie wie co sprzedaje
wlasnie jestem w trakcie przygotowan do swapa na 2e
silnik juz w garazu
a 700 zl to nawet inie polowa tego co wylozylem na ten silnik