Strona 3 z 3

: śr lip 29, 2009 16:22
autor: sHpAaKu
Adam Z pisze:170 km to prawie rzedowka ma 20 cylindrow
ja pier.... jak to się mieści w komorze??? :green_fuck:
Adam Z pisze:pali mniej od 150
kto tak powiedział??
Adam Z pisze:inne rozwiazania techniczne
Słuchamy jakie....

: śr lip 29, 2009 16:30
autor: daniel1d
Adam Z pisze:170 km to prawie rzedowka ma 20 cylindrow
To pewnie w 5 rzędach muszą być :green_fuck:

: śr lip 29, 2009 17:45
autor: Adam Z
sory 20 zaworow, tak mi sie napisalo

: pn sie 10, 2009 09:25
autor: JJ85
Ponowie pytanie mojego przedmowcy czy glowica z AQN wejdzie P&P w blok po tej AGZ czy trzeba cos dodatkowo przerabiac ?

: pn sie 10, 2009 20:49
autor: sHpAaKu
wejdzie, ale inny stopień sprężania ci wyjdzie

: śr sie 12, 2009 19:23
autor: JJ85
sHpAaKu pisze:wejdzie, ale inny stopień sprężania ci wyjdzie
zwiekszy czy zmiejszy i czy tloki w 10V maja wyciecia na zawory bo na zdjeciu w 20V posiadaja

: śr wrz 23, 2009 22:04
autor: MichV5
Poza głowicą czym się rożnią te dwa silniki ??
Komputer i co jeszcze??

: czw sty 28, 2010 17:58
autor: ukii
Silnik agz ma cewki zaplonowe i kable a aqn na kazdy cylinder ma tzw fajkocewke wkladana na swiece z gory Troche inaczej wyglada modul zaplonowy

: wt lut 16, 2010 23:57
autor: JJ85
a mam pytanko odnosnie tego zeby nie bawic sie w wkladanie glowicy ale w wlozenie calego silnika co by spasowalo a co by trzeba bylo wymienic ?

Re: Mk4 2.3 V5 150KM różnica między nowszą 170konną wersją??

: śr wrz 05, 2012 23:49
autor: Mentos6660
witam! Nie chce zakladac nowego tematu wiec pisze tutaj . Mamm okazje kupic 2.3 v5 10v z toledo ale po odpaleniu cos stuka w glowicy, mysle nad kupnem tego silnika i wlozeniu glowicy od 2.3 v5 20v i pytanie czy 20v wejdzie na tloki od 10v?