Wlot powietrza...

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt lis 15, 2005 23:15

Dokladnie, w tym dieslu sa inne sposoby znaczengo podniesienia mocy które napewno odczujesz ;) Napewno jak zamontujesz nieseryjny ic za atrape, przed chlodnica to bedzie lepiej. Ale nalezy pamietac, ze zyjemy w Polsce a jest u nas dosyc chlodny klimat, w zimie i tak nie bedzie różnicy. Ja naprzykład mam seryjny ic i nie mam nawet kierownicy powietrza, tego plastiku nad akumulatorem i nie narzekam na brak mocy. Swoja droga moze ktos wie skad mozna skolowac za rozsadne pieniadze ten kawalek plastiku? Aha, jedna bardzo ważna rzecz, ic przydaje sie wtedy jak dajemy ostro po garach i silnik się nagrzewa, można się spodziewać, że jak będziesz ostro pałował tego diesla to pęknie Ci głowica i tu już wlot powietrza nie pomoże :bigok:



Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » wt lis 15, 2005 23:29

zaprzal pisze:można się spodziewać, że jak będziesz ostro pałował tego diesla to pęknie Ci głowica i tu już wlot powietrza nie pomoże
Nie no bez przesady, aż tak ostro go nie gonie... Ostatnio wyłapałem mandat to narazie jest spokuj hehe


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lis 16, 2005 00:18

Właśnie podobno nie trzeba wcale tak ostro dawać czadu a i tak może pęknąć. Ogólnie to polecam poczytac o zwiększaniu ciśniania i dawki. Osiągi się konkretnie zmieniają, szczególnie, że masz ten silnik co ja - SB - podatny na modyfikacje. Dodam jeszcze, że jeśli się spokojnie jeździ to spalanie spada, przynajmniej u mnie



Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » śr lis 16, 2005 09:27

zaprzal pisze:Właśnie podobno nie trzeba wcale tak ostro dawać czadu a i tak może pęknąć.
:panna:
zaprzal pisze:Ogólnie to polecam poczytac o zwiększaniu ciśniania i dawki. Osiągi się konkretnie zmieniają, szczególnie, że masz ten silnik co ja - SB - podatny na modyfikacje.
Dzięki :pub: Poczytam :>
zaprzal pisze:Dodam jeszcze, że jeśli się spokojnie jeździ to spalanie spada, przynajmniej u mnie
Jak jade spokojnie to czuje, że sie męczy :D


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lis 16, 2005 21:16

wilkZWS pisze:Jak jade spokojnie to czuje, że sie męczy
Spokojnie, w sensie nie przekraczac 3 tys obrotow przy rozpedzaniu, a jechac ze stala predkoscia nieco powyzej 2 tys obrotow. I tak sie wtedy bardzo szybko rozpedza


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » śr lis 16, 2005 22:26

Spokojnie, w sensie nie przekraczac 3 tys obrotow przy rozpedzaniu, a jechac ze stala predkoscia nieco powyzej 2 tys obrotow. I tak sie wtedy bardzo szybko rozpedza
Aha, spoko :>


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
Kenaj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
Lokalizacja: WB'andit / WF
Kontakt:

Post autor: Kenaj » wt lis 22, 2005 21:11

moj kumpel dobrze to wymyslil w swoim giolfiku.
Mianowicie umiescil intera pod maska nad skrzynia biegow, a w masce zrobil dziure, dodatkowo natrysk wody i wiatrak z tyly chlodnicy.
Przeciez chodzi o to aby byla jak najkrutsza droga do gloektora dolotowego, wtedy jest najkozystniej!!
Jakbym mial fotki to bym mogl to zaprezentowac!!
pzdr.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości