Wlot powietrza...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Dokladnie, w tym dieslu sa inne sposoby znaczengo podniesienia mocy które napewno odczujesz Napewno jak zamontujesz nieseryjny ic za atrape, przed chlodnica to bedzie lepiej. Ale nalezy pamietac, ze zyjemy w Polsce a jest u nas dosyc chlodny klimat, w zimie i tak nie bedzie różnicy. Ja naprzykład mam seryjny ic i nie mam nawet kierownicy powietrza, tego plastiku nad akumulatorem i nie narzekam na brak mocy. Swoja droga moze ktos wie skad mozna skolowac za rozsadne pieniadze ten kawalek plastiku? Aha, jedna bardzo ważna rzecz, ic przydaje sie wtedy jak dajemy ostro po garach i silnik się nagrzewa, można się spodziewać, że jak będziesz ostro pałował tego diesla to pęknie Ci głowica i tu już wlot powietrza nie pomoże
Nie no bez przesady, aż tak ostro go nie gonie... Ostatnio wyłapałem mandat to narazie jest spokuj hehezaprzal pisze:można się spodziewać, że jak będziesz ostro pałował tego diesla to pęknie Ci głowica i tu już wlot powietrza nie pomoże
[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Właśnie podobno nie trzeba wcale tak ostro dawać czadu a i tak może pęknąć. Ogólnie to polecam poczytac o zwiększaniu ciśniania i dawki. Osiągi się konkretnie zmieniają, szczególnie, że masz ten silnik co ja - SB - podatny na modyfikacje. Dodam jeszcze, że jeśli się spokojnie jeździ to spalanie spada, przynajmniej u mnie
zaprzal pisze:Właśnie podobno nie trzeba wcale tak ostro dawać czadu a i tak może pęknąć.
Dzięki Poczytam :>zaprzal pisze:Ogólnie to polecam poczytac o zwiększaniu ciśniania i dawki. Osiągi się konkretnie zmieniają, szczególnie, że masz ten silnik co ja - SB - podatny na modyfikacje.
Jak jade spokojnie to czuje, że sie męczyzaprzal pisze:Dodam jeszcze, że jeśli się spokojnie jeździ to spalanie spada, przynajmniej u mnie
[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]
Aha, spoko :>Spokojnie, w sensie nie przekraczac 3 tys obrotow przy rozpedzaniu, a jechac ze stala predkoscia nieco powyzej 2 tys obrotow. I tak sie wtedy bardzo szybko rozpedza
[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]
- Kenaj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
- Lokalizacja: WB'andit / WF
- Kontakt:
moj kumpel dobrze to wymyslil w swoim giolfiku.
Mianowicie umiescil intera pod maska nad skrzynia biegow, a w masce zrobil dziure, dodatkowo natrysk wody i wiatrak z tyly chlodnicy.
Przeciez chodzi o to aby byla jak najkrutsza droga do gloektora dolotowego, wtedy jest najkozystniej!!
Jakbym mial fotki to bym mogl to zaprezentowac!!
pzdr.
Mianowicie umiescil intera pod maska nad skrzynia biegow, a w masce zrobil dziure, dodatkowo natrysk wody i wiatrak z tyly chlodnicy.
Przeciez chodzi o to aby byla jak najkrutsza droga do gloektora dolotowego, wtedy jest najkozystniej!!
Jakbym mial fotki to bym mogl to zaprezentowac!!
pzdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości