Strona 3 z 3

: śr mar 25, 2009 23:13
autor: pawel1.8 16V
sekwencja do wtrysku mechanicznego pierwsze słyszę, jest coś takiego? a gaz jak najbardziej się opłaca nawet to jak profanacja

: śr mar 25, 2009 23:16
autor: toudi
do mechanicznego nie zaklada sie gazu....bo wtryski szlak trafi

: śr mar 25, 2009 23:24
autor: marcinas1983
toudi pisze:do mechanicznego nie zaklada sie gazu....bo wtryski szlak trafi
jak już to rozdzielacz paliwa z przepływomierzem szlak trafi a nie wtryski...... :bajer:
Przepływomierz może paść po strzale gazu w kolektor ssący, a rozdzielacz paliwa od pracy na "sucho".... ale prawda jest taka, że mając LPG ile jeździ się na PB?? Zresztą ja mam w JH też wtrysk mechaniczny KE-Jetronic i.... wcale mi nie żal tego ( się wyrobi to się digi założy :) )... a będę się starał założyć LPG z prostego powodu.... coś mam z wtryskiem nie tak i pali jak smok, do tego zbyt dobrze na nim nie chodzi, chociaż chodzi lepiej niż go kupiłem po wyminie kilku elementów :)


P.S.
Znam osobiście jedno Sirocco z Poznania co jeździ na LPG dość długo i też ma wtrysk mechaniczny.... i.... chodzi lepiej niż na PB :)

: śr mar 25, 2009 23:32
autor: toudi
marcinas1983, wtryski ci padna gdyz sa w glowicy.bezyna musi miec odciety doplyw do wtryskow co sie konczy tym ze wtryski nie sa chodzone bezyna.nie ma obiegu.

: śr mar 25, 2009 23:40
autor: marcinas1983
toudi, oj.... dużo było już na temat tego rzekomego chłodzenia wtrysków paliwem.... czy to wtrysków elektrycznych czy mechanicznych i jedno Tobie napiszę.... miałem wcześniej mk3 z LPG założyłem sobie odcięcie na pompę paliwa po to, żeby non-stop nie tłoczyła mi paliwa jak wtrysk paliwa na LPG jest odcięty i co.... nic mi się nie zapiekło a jeździłem prawie 2 lata... grunt to odpalanie auta na paliwie co jest i zdrowsze dla silnika jak i dla instalacji gazowej, a jak chwyci temp. to przerzucenie na LPG. Tak więc argument chłodzenia wtrysków przez tłoczącą non-stop pompę do mnie nie trafia :)

: śr mar 25, 2009 23:46
autor: toudi
kiedys w golfie mialem ke-jetronika i wtryski szlak trafil przez temperature.a do strzalow to mialem patent.nie dokrecalem na maxa opasek :grin: :grin: wywalalo samego weza.i jeszcze mialem zawor przeciw detonacyny czy cos takiego.

: śr mar 25, 2009 23:47
autor: Marek_
marcinas1983 pisze:P.S.
Znam osobiście jedno Sirocco z Poznania co jeździ na LPG dość długo i też ma wtrysk mechaniczny.... i.... chodzi lepiej niż na PB :)
Dokładnie jak kolega napisał, (choć na PB teraz też dobrze gada).
Gaz od 2000 czy tam 2002 roku.
Przebiegi roczne niemałe (nie 500km miesięcznie).
Co do gazu...
Nie będę się wypowiadał bo to temat rzeka.
Prawda jest jak :ass:, każdy ma swoją.

Do autora tematu:
Zakładaj 1 generacje LPG + BLOS.
Tylko w sprawdzonym, zaufanym zakładzie a nie u Pana Czesia.

: śr mar 25, 2009 23:52
autor: marcinas1983
toudi, był to jakiś patent, ale KE-Jetronic nie za bardzo lubi wszelakie lewe powietrze :) bo zaczyna głupieć od tego. Ja bym założył LPG do KE-Jetronica i nic mego zdania nie zmieni. A jak wtryski padną to mówi się trudno będę miał motywację, żeby digi wsadzić :) bo już i tak najchętniej bym wywalił ten mechaniczny wtrysk :P , bo koszt przywrócenia tego do ładu będzie droższy niż to warte, a mam możliwość kupić inny silnik do Sirocco na DIGI więc po co się męczyć?? A elektronika to elektronika nie da się już tak łatwo pokręcić jak przy mechanice ( jak zapewne jakiś burak to zrobił u mnie :crazy: )

: czw mar 26, 2009 09:03
autor: CSR_GTI
toudi pisze:do mechanicznego nie zaklada sie gazu....bo wtryski szlak trafi
skomentuje to słowami marcinas1983 :bigok:
marcinas1983 pisze:kolejny co szerzy swoje mądrości

Pierwsze:
Jeżeli będziesz choć raz dziennie odpalał auto na benie to nic sie nie stanie
drugie:
jeżeli nigdy nie strzeli gaz w dolot to wtrysk będzie działał poprawnie.

a sekwencje sie kładzie... jedyny problem to jest taki skąd wziąć sygnał :helm:

: ndz mar 29, 2009 02:00
autor: pawel1.8 16V
głowa mnie boli od tych waszych pomysłów co jeden to mądrzejszy i piękniejszy he he wkręciłem waz s tym silnikiem 1. 6 lub 1.4 mam gaz w samochodzie z blosem i śmigam jak się patrzy nie powiem niektórzy się znają a co po niektórzy kompletne dno a doradzają znawcy od 7 boleści he he

: ndz mar 29, 2009 08:45
autor: toudi
pawel1.8 16V, inni wola gaz inni PB...a inni pchaja sie w tdi.. mnie nie wkreciles :grin: sadze ze sa ludzie na tym forum ktorzy by tak zrobili.

: pn kwie 13, 2009 15:32
autor: madKOWAL
widze ze idziesz po taniosci z correm tak sie nie da.....wez go sprzedaj kup sobie golfa w gazie bedzie sie tanio jezdzilo...zmiana silnika ??
chcesz zaoszczedzic 100 zl miesiecznie na paliwie ..sama przekladka cie wyniesie tyle co ta roznica co na rok bedziesz mial.......

pozatym 16v zeby 12-14 litrow palilo ??

cos masz nie tak...w 10 sie spokojnie powinienes zamknac na trasie to nawet kolo 7

a jak go tak cisniesz ze pali ci 14 to po co tu mowic o jakiejs ekonomi....

: pn kwie 13, 2009 21:58
autor: AD6
madKOWAL, Dwa posty wyżej pisze jak byk że to był tylko WKRĘT :helm: