: pn gru 29, 2008 01:04
marcinas1983, hmm prostsza droga? sam już myślałem żeby zarzucić głowicę od PF`a lub PB i wydawało mi się że to najtańsze i najprostsze będzie:)
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Przecież pisałem że "głowica z osprzętem" czyli digifant,przepływka,instalacja z komory itp.chosen pisze:głowica sama z PFa nic wam nie da, potrzeba tez calego dolotu, przepływki, i ofkoz digiego, a to jzu taka tania zabwa nie jest :>
jak masz możliwość to shamuj przed i po zabiegudan_25 pisze:Ja osobiście na razie wrzucę sobie wałek z 2E i zobaczę co to da
marcinas1983 pisze:A ja pójdę właśnie w drugą stronę i zmieniam dół na ADY. Silnik już mam. Mogę sprzedać jak ktoś chce głowice (kompletną), kawałek instalki, przepływomierz, kompa, do imo czytnik, to co od bloku do góry mi nie jest potrzebne
będziejgkurczak pisze:A tak swoją drogą 1.8 na osprzęcie i głowicy z 2e ? Tylko pytanie jak z dawką paliwa czy nie będzie za duża skolei...
raczej wolałbym sprzedać komplet z głowicą niż sam wałek co do ceny głowicy i wałka + kolektory itp itd to możemy się dogadać.blazejm pisze:a samego wałka od ADY nie mógłbyś sprzedać? Jeśli dobrze myślę to powinien być identyczny jak w 2E.
Na zwykłym sofcie by ten samochód mógł normalnie jeździć to coś takiego będzie. Prezentuje się to już lepiej niż 90 (66) i 145 Nm. Tylko jak bardzo będzie to odczuwalne No ale trzeba zrobić wystroić a potem oceniać.marcinas1983 pisze:W necie trudno coś znaleźć o silniku z audi AAE, który budową będzie wyglądał jak taka hybryda. Znalazłem coś takiego
AAE
Moc KM (kW) / obr/min. 101 (74) / 5500
» Moment obr. (Nm / obr/min.) 157 / 2750