Strona 3 z 4

: wt sie 12, 2008 18:20
autor: PiCiA88
tanio i az 5Ps :D :helm: http://www.allegro.pl/item412504371_chi ... f_1_3.html

: wt sie 12, 2008 19:24
autor: CSR_GTI
no do gaźnika to sie nadaje jak niepatrzeć :rotfl:

: wt sie 12, 2008 20:02
autor: -Gruby-
Z modyfikacji, użytkownik Chudy modyfikował swoje 1.3 NZ, uzyskał, (nie chce sklamac) okolo 80-90 koni, wymienił:
-wtryski od PF
-komputer od PF
-strojenie.


Co do głowicy, wtryski nie są w głowicy, ale w kolektorze dolotowym, wiec gniazda winny byc takie same.

: wt sie 12, 2008 20:09
autor: CSR_GTI
-Gruby- pisze:wtryski nie są w głowicy, ale w kolektorze dolotowym
no innej opcji niema... nie będe sie kłocił ale wiekszosc silników co ma pełny wtrysk ma kanały przystosowane pod wtryskiwacze...

: wt sie 12, 2008 21:29
autor: PiCiA88
no raczej :D hehe ciekawe czy cos takiego cos da :helm: nie no zart ale faktycznie czy do silnika z wtryskiem to zamontować to dzialalo by to ??

: wt sie 12, 2008 23:28
autor: CSR_GTI
PiCiA88 pisze:czy do silnika z wtryskiem to zamontować to dzialalo by to ??
podniesie dawke paliwa pzrez oszukanie silnika - cos jakby silnik miał pracowac cały czas na ssaniu - gdzie sjuz pisało o tych chipach :helm:

: wt sie 12, 2008 23:45
autor: fazer86
Taki chip można sobie "włożyć"...ciekaw jestem czy kolektor ssący od NZ pasowałby do MH...nie mogłem znaleźć jakiegoś info czy już ktoś to próbował przełożyć...jeżeli nikt nie wie to trzeba będzie sprawdzić :]

: śr sie 13, 2008 06:41
autor: Wzmocniak
Fazer86 szkoda, że mieszkasz tak daleko, bo gdyby Cię interesowało to mam na sprzedaż silnik 1.3 spi z kpl. instalacją i sterownikeim. Co do chipów to na jedno wyjdzie jak sobie wypniesz czujnik temp. płynu chłodz. Sterownik wejdzie w tryb awaryjny, mapa będzie jak dla 50 stopni Celsj.

: śr sie 13, 2008 21:24
autor: skrzynia
fazer86 pisze:Myślałem też o wielopunkcie, duża jest różnica między twoim mono z aav a tym multi od nz ?? Bo jeżeli chodzi o moc to w mh,nz i aav jest ta sama...
Ps. Nareszcie ktoś wskazał sens modów 1.3 chociaz ja nie robię go do ścigania.
witam wszystkich,
powiem tak, też myślałem o modach 1,3. wiec nie jesteś sam, brakuje mi tego zapału który ty masz , no i kasy ;).
jeżeli chodzi o porównanie to moc jest ta sama, natomiast osiągi inne,
przykład
porównując do vw polo 1,3. na gażniku i mk2 1,3 NZ na multi to
polo na jedynce i dwójce miało przewagę długości samochodu, natomiast już w połowie trzeciego biegu mk2 był górą.

cdn...
pozdro

: czw sie 14, 2008 20:24
autor: fazer86
skrzynia pisze: porównując do vw polo 1,3. na gażniku i mk2 1,3 NZ na multi to
polo na jedynce i dwójce miało przewagę długości samochodu, natomiast już w połowie trzeciego biegu mk2 był górą.
pozdro
Miało przewagę ze względu na mniejszą masę, tak mi się wydaje :]

: sob sie 16, 2008 16:33
autor: skrzynia
fazer86 pisze:
skrzynia pisze: porównując do vw polo 1,3. na gażniku i mk2 1,3 NZ na multi to
polo na jedynce i dwójce miało przewagę długości samochodu, natomiast już w połowie trzeciego biegu mk2 był górą.
pozdro
Miało przewagę ze względu na mniejszą masę, tak mi się wydaje :]
W 100% sie z Tobą zgadzam,
chciałem tylko na prostym przykładzie pokazać różnice. NZ - lepsze osiągi i mniejsze spalanie.

p.s. niedawno kumpel od polo kupił sobie wersję g40 ( 1.3 + kompresor = ok 120 ps )
i już nawet nie próbuje stawać koło niego na światłach, hehe.

: sob sie 16, 2008 19:48
autor: fazer86
A czy jest ktoś kto planował głowicę w 1.3 ? jest jakaś bezpieczna granica ?? czy to w ogóle wykonalne z tą głowicą ??

: wt sie 19, 2008 23:56
autor: Abest
Fajny temacik odnosnie 1.3 uznanego za woła ktory "niejedzie" ja tam nienarzekam na dynamike ( mam 1.3 2G ze skrzynia 4biegowa) no moze troche teraz bo zapodałem felgi 15/7J wiec faktycznie go troche zmulilo ale fajnie wyglada ( jezdzi w trybie LAns teraz :) ) ale gdy zaloze 13 to istny szatan :) ( kiedys tez myslalem ze 1.3 to muł i chcialem koniecznie zmienic ten wołowaty silnik bo zdawalo mi sie ze nieda sie wyprzedzac na trasie i wogole, jak ktos tak mysli to niech sie nauczy jezdzic bo mozna tym posmigac tylko trzeba umieć :P) ale wracajac do tematu to ja bym mimo wszystko niebyl tak bardzo przekonany do swapa przy ogranicznym budrzecie a dla czego? bo jak sie kupuje uzywany silnik wiekowy z przebiegiem ponad 200 000 to trzeba sie liczyc z tym ze trzeba go troche poremontowac czasem bardziej czasem mniej a tutaj kolega wie co ma, ok 1,3 to niejest potwor z zalozenia to oszczedna wersja miejska ale kto powiedzial ze niemoze byc sportowa troche?:) No moze i moze tylko ile wytrzyma i jaki ma przebieg ( obecnie bardzo orientacyjny stan licznika) bo wg. mnie bzdura jest fakt ze "przebieg" jest niewazny. Jak masz tam nalatane ponad 250 000 to nawet sie nie zastanawiaj tylko wywalaj ten silnik i wkladaj jakis mlodszy jak masz tam jakis przyzwoity przebieg to mozesz cos działać. Ja sam sie kiedys zastanawialem odnosnie silnika swojego czyby go nie podmodzic troche i w sumie dalej niewiem ale chyba skłaniał bym sie ku swapowi tez na 1.3 ale G40 ;] lekki silnik i mozna go podkrecic fajnie i bedziesz sie naprawde szybko poruszać. A co do modów i paliwa to jak chcesz jezdzic szybko to licz sie ze spalaniem, jak chcesz zeby malo palil to kup sobie skuter czy cos. A co do 1.3 to tez potrafia zadziwić Gobo90 jak pierwszy raz jechal ze mna moim 1.3 to niemogl uwiezyc ze to tak idzie. VR to to niejest ale troche autek mozna powkurzac ;P Tak czy inaczej ja Ci w modach 1.3 bede kibicować i z tego co wiem to z gaznika sie wiecej da wyciagnac niz z wtrysku wiec moze nad tym pomysl i powodzenia. poza tym lepsze dobrze utrzymane 1.3 niz zajechane GTI bo nieoszukujmy sie takie tez sie zdarzaja niestety coraz czesciej ((

: sob sie 30, 2008 04:07
autor: w0jta5
ile moze kosztowac silnik od G40? I czy duzo jest roboty (rzezby) z NZ na G40 ? Czy raczej plug&play? :bigok: