Strona 3 z 4

: śr lis 16, 2005 11:52
autor: malolat
z moich doswiadczen nie oplaca sie do jazdy po miescie... wypad po gazety skutkuje wskazaniem ok 40 l/100, rozsadne spalanie dopiero po przejechaniu 10km :P jak masz dalej do roboty czy w trasy to idealne auto :> i wydatki sa spore, naprawde spore w porownaniu chodzby z 2.0 :>

: śr lis 16, 2005 12:30
autor: Borys
malolat pisze:z moich doswiadczen nie oplaca sie do jazdy po miescie... wypad po gazety skutkuje wskazaniem ok 40 l/100, rozsadne spalanie dopiero po przejechaniu 10km :P jak masz dalej do roboty czy w trasy to idealne auto :> i wydatki sa spore, naprawde spore w porownaniu chodzby z 2.0 :>
w porównaniu z VR6 ceny czesci 2.0 to bułka z masłem, w cennikach zazwyczaj x 2 cześc do VR6, a i dostac cos z zamiennika to nie tak łatwo,

takze VR6 nie jest dla biednych ludzi, :grin: :grin:

: śr lis 16, 2005 13:10
autor: VR
Borys pisze:
malolat pisze:z moich doswiadczen nie oplaca sie do jazdy po miescie... wypad po gazety skutkuje wskazaniem ok 40 l/100, rozsadne spalanie dopiero po przejechaniu 10km :P jak masz dalej do roboty czy w trasy to idealne auto :> i wydatki sa spore, naprawde spore w porownaniu chodzby z 2.0 :>
w porównaniu z VR6 ceny czesci 2.0 to bułka z masłem, w cennikach zazwyczaj x 2 cześc do VR6, a i dostac cos z zamiennika to nie tak łatwo,

takze VR6 nie jest dla biednych ludzi, :grin: :grin:
Borys nie przesadzaj zawsze mozna wymyślić jakegoś 'patenta' np. półośka z 1,8 czy cewka z seja :grin: a zaoszcządzoną kase wlać do baku :crazy:

: śr lis 16, 2005 14:23
autor: Chmielu
Borys pisze: w porównaniu z VR6 ceny czesci 2.0 to bułka z masłem, w cennikach zazwyczaj x 2 cześc do VR6, a i dostac cos z zamiennika to nie tak łatwo,
takze VR6 nie jest dla biednych ludzi, :grin: :grin:
Nie, no nie jest aż tak tragicznie - znaczy wiadomo części ciute droższe niż do innych silników ale za to kupa części (takich eksploatacyjnych) pasuje od innych nowszych autek z grupy VW. Ja ostatnio wymieniałem filtr przeciwpyłkowy który jest identyczny co w Octavi i kosztował mnie 25 zł, łożyska do kół w VR6 to dokładnie takie samiutkie jak w Toledo i też w miarę przyzwoita cena.
Wiadomo, że jak coś w silniku się grzebie to już trzeba kupować części od VR6 i jest drożej, ale jeżeli chodzi o takie duperelkowate części eksploatacyjne to jest dokładnie tak jak napisał kolega VR - można dobrać nowe części od innych nowszych modeli grupy VW, które wcale majątku nie kosztują.

: śr lis 16, 2005 16:23
autor: Borys
Chmielu pisze:Ja ostatnio wymieniałem filtr przeciwpyłkowy który jest identyczny co w Octavi i kosztował mnie 25 zł, łożyska do kół w VR6 to dokładnie takie samiutkie jak w Toledo i też w miarę przyzwoita cena.
.
wiem wiem, sam dla kolegi VR nie jeden mod robiłem, :rotfl:


a łozysko to do przednich kół? czy tył z tego toledo? moze dokładniej cos napiszej

: śr lis 16, 2005 17:10
autor: BARANMC1
Panowie czesci do VRa nie są drogie ,nie porownujcie cen z jakimis padaczkami tylko z autami podobnej klasy. Pracuje w firmie motoryzacyjnej wiec wiem co ile kosztuje.

: śr lis 16, 2005 17:20
autor: VR
BARANMC1 pisze:Panowie czesci do VRa nie są drogie ,nie porownujcie cen z jakimis padaczkami tylko z autami podobnej klasy. Pracuje w firmie motoryzacyjnej wiec wiem co ile kosztuje.
skrzynia biegów z używki srednio 2x droższa od skrzyni do innych vw,sprzegło komplet 1000zl, przewody zapłonowe 500zl... ceny są wysokie

: śr lis 16, 2005 20:17
autor: BARANMC1
te ceny są zdeczka zawyżone ale... nie jest to taniocha to fakt ,ale do Opla dobre przebody kosztują np:300 .Typowe elementy są w rozsądnych cenach, tarcze klocki ,filtry i takie tam. Na rynku jest teraz tyle zamienników dobrej klasy ze nie trzeba inwestować nie wiadomo ile. Tak dla przykładu ostatnio zalatwiałem przewody do Audi S6 4.2 i przewody kosztują 1500pln ,to są dopiero koszta

: śr lis 16, 2005 20:43
autor: Lukbro
chyba sie powoli wyleczylem z VR6 ;(
niestety taki wiodę zywot ( min praca ) ze robie w miesiacy 3-4 tys km co jest dosc powaznym sprawdzianek dla autka... VR6 to raczej rekreacja niz codzienny zajeb po przeroznych drogach... bede szukał GTI ;)

: czw lis 17, 2005 01:34
autor: VR
BARANMC1 pisze:te ceny są zdeczka zawyżone ale... nie jest to taniocha to fakt ,ale do Opla dobre przebody kosztują np:300 .Typowe elementy są w rozsądnych cenach, tarcze klocki ,filtry i takie tam. Na rynku jest teraz tyle zamienników dobrej klasy ze nie trzeba inwestować nie wiadomo ile. Tak dla przykładu ostatnio zalatwiałem przewody do Audi S6 4.2 i przewody kosztują 1500pln ,to są dopiero koszta
co do zamiennikow np.przewody power tecka mozna kupic za 300zl ale pojezdzisz na nich miesiac gora dwa, co do zawyzonych cen to nie sa ceny serwisu vw tylko z intercarsu, do cen serwisowych dolicz prawie drugie tyle, a porownywanie cen czesci vr6 do s6 to jak fiata uno do lanci stratos

: czw lis 17, 2005 09:19
autor: Chmielu
Borys pisze: wiem wiem, sam dla kolegi VR nie jeden mod robiłem, :rotfl:

a łozysko to do przednich kół? czy tył z tego toledo? moze dokładniej cos napiszej
W tym wypadku mówiłem o tylnych - jak je kupowałem to na opakowaniu były wymienione Toledo, Octawia, GolfIII Vr6, Porsche :helm:
Nie wiem jakie Porsche ale było :grin:

: czw lis 17, 2005 10:20
autor: BARANMC1
VR, To nie bylo porownanie ,tylko stwierdzenie ze VR jest jeszcze w ,,przystepnych,, cenach, A co do intercarsu to tez z nimi wspolpracuje i takich czesci jak swiece i kable to od nich sie nie bierze bo mają kosmiczne ceny.Power tec nie jest taki najgorszy, choć ja był zalozył tylko NGK. Ja jestem w innej sytuacji bo pracuje w sklepie więc mam troszke inne ceny dla siebie ,a jak wiadomo ceny detaliczne mogą zabolec kieszen kazdego.
pozdro

: czw lis 17, 2005 16:55
autor: VR
BARANMC1 pisze:VR, To nie bylo porownanie ,tylko stwierdzenie ze VR jest jeszcze w ,,przystepnych,, cenach, A co do intercarsu to tez z nimi wspolpracuje i takich czesci jak swiece i kable to od nich sie nie bierze bo mają kosmiczne ceny.Power tec nie jest taki najgorszy, choć ja był zalozył tylko NGK. Ja jestem w innej sytuacji bo pracuje w sklepie więc mam troszke inne ceny dla siebie ,a jak wiadomo ceny detaliczne mogą zabolec kieszen kazdego.
pozdro
power tecki sa do :ass: pojezdzilem na nich kolo miesiaca i na kazdym przewodzie bylo przebicie jak zdjelem wtyki to okazalo sie ze kebel rwie sie w rękach, zmienilem na ngk

: czw lis 17, 2005 20:28
autor: BARANMC1
VR, zalezy jak sie trafi, nawet na NGK trafiają sie reklamacje ,a czasem na najtanszej kaszance auto chodzi super.