Strona 3 z 35

: śr paź 03, 2007 22:54
autor: toffic
cowboy pisze:czy do mojego zacisku wejdzie tarcza 280 z G60 ? bo klocki według moich pomiarów musiałby wtedy mieć grubośc 15-16mm ?
Wejść wejdą tylko cylinderek za mały...

: czw paź 04, 2007 08:44
autor: cowboy
toffic pisze:cowboy napisał/a:
czy do mojego zacisku wejdzie tarcza 280 z G60 ? bo klocki według moich pomiarów musiałby wtedy mieć grubośc 15-16mm ?
Wejść wejdą tylko cylinderek za mały...
juz wszystko jasne, potrzebuję tylko jarzma z hebli 280 :)

zacisk jest ten sam (GIRLING 54), klocki w zestawie 280/22 mają grubość 16mm

oryginalnie u mnie przy tarczy 256/20 klocki mają 17mm

a te co mi sprzedawca wcisnął o grubości 19mm są do 256/13

: czw paź 04, 2007 12:54
autor: toffic
cowboy pisze:zacisk jest ten sam (GIRLING 54)
Na pewno?? :chytry: Nie Lucas 58??

: czw paź 04, 2007 13:06
autor: cowboy
Na pewno?? :chytry: Nie Lucas 58??
nie wiem LUCAS 58 to pewnie w tarczach 288/25, albo GIRLING 60

w każdym razie w mk3 GTI 8V i G60 (280/22) był zacisk Girling 54 - taki sam jak u mnie przy tarczy 256/20

: czw paź 04, 2007 14:45
autor: toffic
nie wiem LUCAS 58 to pewnie w tarczach 288/25
A nie 280/22??? Seat??

: czw paź 04, 2007 22:52
autor: kkk13
toffic pisze:
nie wiem LUCAS 58 to pewnie w tarczach 288/25
A nie 280/22??? Seat??
W tarczach 288/25 w takich auatch jak Golf III GTI 20J / VR6 syncro, lub w golfie IV GTI, i jego pochodnych, a nawet w Audi S3 czy Octavii RS - jest ten sam zacisk ATE lub Lucas z tłokiem 54 mm, ale jest jeszcze jeden zacisk pod tarcze 288, który mam u siebie, a o którym napisałem powyżej, to jest zacisk na taki sam klocek jak w Lucas 54, tyle że tłok ma 57mm średnicy, a zaciski takie można znaleźć chciażby w Audi A4 (B5) 1.6 benz lub w wyższych modelach A4/A6..

: wt paź 09, 2007 12:05
autor: Apsik
Ja co prawda nie wiem jak hamują 288mm tarcze, ale z doświadczenia wiem jak hamują tarcze 280x22 z zaciskiem od S2 (tarcze Nordmann bardziej odporne na temp i klocki EBC semi-ceramic) ... to jest tak, że przy nawet zapowiedzianym hamowaniu siostra luźno zapięta w szelki wali z dyńki w deske (szczęście jeżeli zdąży ręką zasłonić czoło) ... nie polecam testować, bo może się komuś oberwać (tym co pod ręką). :helm:
W każdym razie oponka 195 ładnie się poci :crazy: i trzeba uważać żeby nie zblokować.

: wt paź 09, 2007 15:13
autor: DaroS
Apsik pisze:... to jest tak, że przy nawet zapowiedzianym hamowaniu siostra luźno zapięta w szelki wali z dyńki w deske (szczęście jeżeli zdąży ręką zasłonić czoło) ... nie polecam testować, bo może się komuś oberwać (tym co pod ręką). :helm:
W każdym razie oponka 195 ładnie się poci :crazy: i trzeba uważać żeby nie zblokować.
Potwierdzam to! mialem okazje przezyc takie zapowiedziane hamowanie Golfem Apsika. Auto wrecz staje w miejscu :satan:

: wt paź 09, 2007 18:01
autor: cowboy
Apsik pisze:klocki EBC semi-ceramic
czyli RedStuff ?

: wt paź 09, 2007 20:20
autor: BARANMC1
Apsik, daj jakiegos linka do tych tarcz co pisałes

: wt paź 09, 2007 21:55
autor: DaroS

: wt paź 23, 2007 08:05
autor: mcgiwerr
A ja mam pytanko czy wiecie moze czy jak zakupie sobie tarcze od GOFERA III GTI i zaloze na piaste w MK II to czy piasta bedzie pasowała??

: śr lis 07, 2007 00:30
autor: Browix
Znawcy tematu poratujcie!!! Odświeżam ponieważ założylem już zaciski od S2, dokładnie grilling 60 dwu tłoczkowe , tarcze 280 mm wentylowane , klocki ferrodo . Wszystko ladnie odpowietrzone, płyn motul.

ALE ! wcześniej jak tylko nacisnołem pedał hamulca odrazu czułem efekt , teraz cisne do połowy i nic , dopiero jak walne mocno i pedał jest przy samym końcu to hamuje dobrze.
CO MOŻE powodować taki stan rzeczy ???? Odpowietrzaliśmy hamulce tysiac razy , leci juz czyściutki płyn . Czy możliwe że pompa już nie daje rady ?
Wcześnej miałem jarzma i zaciski do tarcz 256 mm .
Poradzi ktoś ??

: śr lis 07, 2007 11:18
autor: toffic
Znawcy tematu poratujcie!!! Odświeżam ponieważ założylem już zaciski od S2, dokładnie grilling 60 dwu tłoczkowe , tarcze 280 mm wentylowane , klocki ferrodo . Wszystko ladnie odpowietrzone, płyn motul.

ALE ! wcześniej jak tylko nacisnołem pedał hamulca odrazu czułem efekt , teraz cisne do połowy i nic , dopiero jak walne mocno i pedał jest przy samym końcu to hamuje dobrze.
CO MOŻE powodować taki stan rzeczy ???? Odpowietrzaliśmy hamulce tysiac razy , leci juz czyściutki płyn . Czy możliwe że pompa już nie daje rady ?
Wcześnej miałem jarzma i zaciski do tarcz 256 mm .
Poradzi ktoś ??
Pompa większa musi być