Strona 3 z 4

: śr wrz 26, 2007 10:15
autor: toffic
Golf GTi pisze:To nie dziwne ze nie jechal , zaplon +10st. przy 2000rpm, zmierzylem cisnienie paliwa przyok 5000rpm na 3-ce on ma niezale 2bar !!! -brakuje mu paliwa. Tk od 4000rpm jest wmiare ok 3bar ,alepozniej w oczach cisnienie leci. Silnik ma od 15,5 do 16,5 bar na garach.

[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 09:23 ]
Tak ma byc w orginginale:http://www.motofakty.pl/testy_i_porowna ... 3&typ=1927

[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 09:38 ]
To jak mam teraz ok 9 -pokladnie wczoraj po ustawieniu zaplonu 9,1s do 100 to jak moglem zepsuc???- Zeby nie bylo niejasnosci nawet GPS porzyczylem. A fabrycznie ma ponad 10s.
A jaki masz stopien sprężania?? Mierzyłeś to???

: śr wrz 26, 2007 10:28
autor: Golf GTi
A jak zmierzyc st. spr.??? Ja ci evo nie wmawiam ze pompa nie wydala ,ale ztego co wydzialem filtrow to chyba nikt w tym aucie nie wymienial,a i moze legulator nie jest 100% -towy, ja juz nie mam sily, nie mam z 10k zeby go tak zrobic zeby mial 6s do 100 , pozatym potenicjal tego silnika jest prawie na wykonczeniu, to tylko 8V i wy tez o tym pamietajcie.

: śr wrz 26, 2007 10:40
autor: evolution
Golf GTi pisze:A jak zmierzyc st. spr.??? Ja ci evo nie wmawiam ze pompa nie wydala ,ale ztego co wydzialem filtrow to chyba nikt w tym aucie nie wymienial,a i moze legulator nie jest 100% -towy, ja juz nie mam sily, nie mam z 10k zeby go tak zrobic zeby mial 6s do 100 , pozatym potenicjal tego silnika jest prawie na wykonczeniu, to tylko 8V i wy tez o tym pamietajcie.
stopien sprezania mozna zmierzysz na dwa sposoby albo przliczajac co zrobil albo mierzac organoleptycznie komore spalania, w tej chwili zostaje mu ta pierwsza mozliwosc ale orientacyjnie ma teraz cos kolo 12 do 1 a zeby zrobic 6 potrzeba 1500 zlotych nie 15 kola na graty... tak na marginesie..

: śr wrz 26, 2007 10:42
autor: andrew19_86
Golf GTina Twoim miejscu najpierw patrzyłbym wymienić wszystko co może powodować nie moc silnika,czyli wymiana filtrów,itp(bo tym sie teraz tłumaczysz),a później brałbym sie za odelżanie kola i planowanie głowy i porting...

: śr wrz 26, 2007 11:00
autor: Golf GTi
Czesciowo wzialem sie "od dupy strony" -moja wina.

[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 11:04 ]
Dam ci 1,5K zrovisz ze pojedzie 6s-100, + ile chcesz za taka przerobke , - nie jest mi tyo potrzebne zeby wszystkich loic, bo i tak zona nim do pracy jezdzi,tylko chce to zobaczyc na wlasne oczy jak go bedziesz przerabiac, mam kumpli studentow we Wrocku wiec zatrzymac sie bede u nich mugl.

: śr wrz 26, 2007 12:04
autor: evolution
Golf GTi pisze:Czesciowo wzialem sie "od dupy strony" -moja wina.

[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 11:04 ]
Dam ci 1,5K zrovisz ze pojedzie 6s-100, + ile chcesz za taka przerobke , - nie jest mi tyo potrzebne zeby wszystkich loic, bo i tak zona nim do pracy jezdzi,tylko chce to zobaczyc na wlasne oczy jak go bedziesz przerabiac, mam kumpli studentow we Wrocku wiec zatrzymac sie bede u nich mugl.
robie sam masz za free w celu udowodnienia ci co moze pf. patrzysz sie na lapki placisz za kazda godzinke mojej pracy 120 zlotych za nauke... a spokonie bedziesz z tydzien czekac... twoj wybor...

: śr wrz 26, 2007 16:11
autor: marceliii
Skąd wiesz że masz 9,1 s do 100 , skoro licznik może pokazywać 100 przy 80 ?
Ja mam PF , i wiem jak u mnie się na trójce wkręca , nie patrząc po prędkości żeby nie było tylko po obrotach i jest dużo lepszy , a mierzone do 100 mam 9,1 .
:)
Evolution , z tym 6,1s do 100 za 1500 mówiłeś poważnie , bo jeśli tak to ja przywożę auto do Ciebie .
:)
Jak jesteś zainteresowany to napisze na priv .
:D

: śr wrz 26, 2007 17:21
autor: evolution
marceliii pisze:Skąd wiesz że masz 9,1 s do 100 , skoro licznik może pokazywać 100 przy 80 ?
Ja mam PF , i wiem jak u mnie się na trójce wkręca , nie patrząc po prędkości żeby nie było tylko po obrotach i jest dużo lepszy , a mierzone do 100 mam 9,1 .
:)
Evolution , z tym 6,1s do 100 za 1500 mówiłeś poważnie , bo jeśli tak to ja przywożę auto do Ciebie .
:)
Jak jesteś zainteresowany to napisze na priv .
:D
w gratach 1500 robota to druga dzialka, ktorej nie wezme tylko od gti...

: śr wrz 26, 2007 20:17
autor: Golf GTi
Marcelii ,to bylo GPS mierzone wczoraj po wyregulowaniu zaplonu, poztym ty masz orginalna skrzynie(krotka) a ja mam niestety z TD, i problem jest tym ze ja przy 4800 rpm na 165 - na 4tym biegu. Evo to jak z tym zrobieniem bo 120 za 1h przez caly tydzien to mi sie z10k nasklada, ja nie mam zamiaru twojej wiedzy wykorzystywac i powielac lub na niej w jakis kolwiek zarabiac, -ja poprostu chce wiedziec JAK!!!

: czw wrz 27, 2007 00:09
autor: marceliii
W sumie jak się da bardzo krótką skrzynie i nauczy się szybko biegami machać , to czemu nie 6s do 100 jest osiągalne .
Można jeszcze by podtlenek wrzucić , ale tu do 1500 zł będzie ciężko się zmieścić .
:)
Swoją drogą jeszcze na tym forum PF-a nie widziałem co by zeszedł do 6s , więc też mi się nie chce wierzyć .
:P

: czw wrz 27, 2007 02:05
autor: Adrian1980
marceliii pisze: Swoją drogą jeszcze na tym forum PF-a nie widziałem co by zeszedł do 6s , więc też mi się nie chce wierzyć .
:P
zaczyna robic sie wesolo :food: i z wielka ciekawoscia obserwuje ten watek :grin:

: czw wrz 27, 2007 09:05
autor: toffic
marceliii pisze:Można jeszcze by podtlenek wrzucić , ale tu do 1500 zł będzie ciężko się zmieścić
Ja miałem za 500zł :bajer:

: czw wrz 27, 2007 09:48
autor: Golf GTi
Szczerze to niemozliwe 6s zPF to by ze 180KM musial miec, na orginalnej skrzyni czy tam nawet mojej, no nic ja jestem ciekaw.

: czw wrz 27, 2007 09:57
autor: marceliii
No to zawoź i zobaczymy .
:)