SWAP na TDI bądź ABF-a
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ja tam wkladam AFNa i mam nadzieje ze bedzie dzi
Kupie, kompletne brązowe wnętrze do Golfa II CL 3d lub przedni fotel kierowcy i tylny lewy parapet (platikowy bez obszycia).
Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage
Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
marceliii, więc tak, udało mi się i kupiłem AFN już w mk2, początkowo chciałem przelożyć go do mojego czerwonego, ale po zgłęnienu tematu postanowiłem ze prosciej będzie pomalować AFN na czerwono , a poważnie to mieszkasz na sląsku, podjedz do mnie i obczaj sobie moge posłużyć nawet jako żywy przykład przy twoim swapie A moment całkiem spory, ale spalania i tak nic nie przebije
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
A gdybym jednak się zdecydował na tego ABF-a , dużo mniej roboty jest z swap-em ?
Jakie potem byłby koszt dołożenia do niego np. turbo ?
Powiedzcie mi jeszcze co bym mógł zrobić z moim PF-em , żeby dodać kucy , może to będzie rozwiązanie dla mnie , np . jakie byłby koszt tam dołożyć turbo , albo wałki i szlif dolotu , jaki może to przynieść przyrost ?
Jakie potem byłby koszt dołożenia do niego np. turbo ?
Powiedzcie mi jeszcze co bym mógł zrobić z moim PF-em , żeby dodać kucy , może to będzie rozwiązanie dla mnie , np . jakie byłby koszt tam dołożyć turbo , albo wałki i szlif dolotu , jaki może to przynieść przyrost ?
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
marceliii, pamiętaj ze zakup turbo to nie wszsystko, musisz dorobić kolektor wzmocnić troche bebechy(czyt.wymienić) Więc kwota dużo dużo wyzsza niż swap AFN lub nawt mocniejszego diesla! Ale sam ABF też daje rade i jeśli chcesz go uturbić dla satysfakcji a nie do wyscigów to mija się to troche z celem...
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
A jakie koszta są mniej więcej jeżeli do ABF-a kupić wałki , wypolerować dolot i zmienić soft , i jaki to daje mniej więcej przyrost , może to mi wystarczy ?
Bo z swap-em na TDi to ciężko , pytałem w okolicy i nikt się tego nie chce podjąć , albo wołają straszne kwoty , z ABF-em to przy moim silniku podobno niema problemu , czyli rozumiem że instalacja pod ECU zostaje taka sama , bo to chyba głównie o elektryke chodzi .
Bo z swap-em na TDi to ciężko , pytałem w okolicy i nikt się tego nie chce podjąć , albo wołają straszne kwoty , z ABF-em to przy moim silniku podobno niema problemu , czyli rozumiem że instalacja pod ECU zostaje taka sama , bo to chyba głównie o elektryke chodzi .
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
krotko wytrzymałes ....Bo z swap-em na TDi to ciężko , pytałem w okolicy i nikt się tego nie chce podjąć , albo wołają straszne kwoty
6-8 tys to uturbienie abfa bez zakuwania ze strojeniem (mniej wiecej tyle wyłożył Kenaj osiagajac 280 km) wiekszosc rzeczy robił sam w garażu.
wedle mojej wiedzy okolice 3tys. przyrost rzedu 20 - 30 km zalezy co wsadzisz i jak dopieszczony bedzie program, zapomniałes o wzglednie tanich modach dolotu.A jakie koszta są mniej więcej jeżeli do ABF-a kupić wałki , wypolerować dolot i zmienić soft
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
Gdybym sam miał czas tak jak kiedyś to zdecydował bym się na TDI i sam bym robił swap-a , ale że nie mam czasu to muszę sobie kogoś poszukać kto mi to w miarę tanio zrobi , bo 2 tyś. za swap to chyba za dużo .
Co do prostej modyfikacji dolotu ABF-a to da 5 KM ?
Chyba pozostanie narazi swap , a z czasem dołożyć turbo , 280 KM chyba by starczyło , chociaż wiem że apetyt rośnie w miarę jedzenia .
Tak szczerze mówiąc to myślałem że wałki z przebudową dolotu , wydechu i dobrym softem dają troszkę więcej , można przecież zwiększyć dawkę paliwa chyba .
Co do prostej modyfikacji dolotu ABF-a to da 5 KM ?
Chyba pozostanie narazi swap , a z czasem dołożyć turbo , 280 KM chyba by starczyło , chociaż wiem że apetyt rośnie w miarę jedzenia .
Tak szczerze mówiąc to myślałem że wałki z przebudową dolotu , wydechu i dobrym softem dają troszkę więcej , można przecież zwiększyć dawkę paliwa chyba .
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości