SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: homer21 » pt paź 12, 2012 07:23

nie chce się wymądrzać no ale widze że grupo chcesz modzic z 1.6d na 2.016v no no jak bys wstawił zdrowego rp to bys poczuł moc te silniki naprawdę są fajne i w miare dobrze ciągna jak na 90km a po niewielkich modach uzyskac mozna 100 bez problemu . wiesz silnik od g60 mieć można ale czy kompresor bedzie sprawny a naprawa jakiego kolwiek to wysoka cena . w dieslach ogólnie w siniku nie ma elektryki musisz wziąc całą wiązkę z róznymi czujnikami itp napewno tez jakies przekaźniki ze skrzynki wiem jak to jest bo sam robiłem akurat swapa i koszty rosły to sie tylko tak wydaje ze malo wyniesie no ale cos tu brakuje cos tu i bedzie wiecej kosztowac niż sie wydaje pozdro.


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Djwasyl1992
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: wt sie 07, 2012 17:26
Lokalizacja: Łask

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: Djwasyl1992 » ndz paź 14, 2012 02:02

Tzn. nie wiem do ktorego pytania kolega homer21 odp.?:) Ja chce wrzucic 2.0 16V zamiast 1.8 na mono. a temat glowny jest 1.6d. Co do G60 to tylko niedawno sie dowiedzialem ze byl taki silnik niedaleko mnie i zostal sprzedany za grosze;/ ale miedzy 2.0 16v a g60 to tylko 10KM roznicy to przezyje;p ok jak czegos nie bede wiedzial to bede pisac;) narazie szukam silnika z najwieksza iloscia osprzetu ale poki co to same gole sa bez niczego



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: homer21 » ndz paź 14, 2012 09:42

kolega akurat na sprzedaż ma abf takiego jak chcesz 150km daje wszystko nawet układ wydechowy pełna instalacje i wgl ale nie wiem ile chce


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Djwasyl1992
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: wt sie 07, 2012 17:26
Lokalizacja: Łask

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: Djwasyl1992 » ndz paź 14, 2012 12:00

A powiedz mi gdzie on mieszka? Jak bys mogl o dowiedz sie ile by za to chcial:)



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: homer21 » pn paź 15, 2012 21:57

to jest Zamość jak bede widział dam znac ile chce


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Djwasyl1992
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: wt sie 07, 2012 17:26
Lokalizacja: Łask

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: Djwasyl1992 » pn paź 15, 2012 22:33

ok ale marne szanse;/ cena musiala by byc naprawde mala bo samo przywiezienie silnika sporo by mnie kosztowalo;/ w jedna strone mam ponad 350km



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: homer21 » wt paź 16, 2012 18:08

aha rozumiem


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Djwasyl1992
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: wt sie 07, 2012 17:26
Lokalizacja: Łask

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: Djwasyl1992 » śr paź 24, 2012 22:41

Mam pytanie czy 2.0 16V DOHC od passata b4 bedzie pasowac do golfa bez przerabiania mocowan i czy da rade wogole to wrzucic?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: rysiektr » czw paź 25, 2012 09:17

Djwasyl1992 pisze:Mam pytanie czy 2.0 16V DOHC od passata b4 bedzie pasowac do golfa bez przerabiania mocowan i czy da rade wogole to wrzucic?
będzie pasować bo w paskach ten silnik też szedł poprzecznie, da radę go wrzucić, tylko jak zamierzasz montować hydrauliczne sprzęgło i skrzynię na linki z passata to przygotuj się na małą rzeźbę. I jak zostawisz przednią belkę z mk2 i dasz mocniejszą poduszkę np: G60/KR/PL (która jest wyższa niż z RP) to podniesie Ci się trochę silnik i są szanse że będzie Ci stukał o maskę (trzeba wtedy albo wycinać / sklepać kawałek wzmocnienia maski albo kombinować z łapami aby go troszeczkę opuścić).


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Djwasyl1992
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: wt sie 07, 2012 17:26
Lokalizacja: Łask

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: Djwasyl1992 » czw lis 15, 2012 22:32

Mam pytanie odnośnie orginalnej skrzyni abf. Silnik już znalazlem i to ze skrzynia ale sam sprzedawca powiedzial mi szybko bede musial ja wymienic bo te przekladnie sa slabe. Wie ktos c?os na ten temat i ewentualnie na jaka ja zamienic?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: rysiektr » czw lis 15, 2012 23:32

Oryginalna skrzynia z mk3 ABF to zapewne CDA... do sprintu to ona rewelacyjna nie jest ale jest w miarę ekonomiczna... najpierw zadaj sobie pytanie jakiego rodzaju skrzynie chcesz zamontować. Czy ma być krótka czy nie, czy to ma być 020 czy 02A. Jeśli 02A czeka Cię montaż lewarka na linki (z mk3 bez rzeźby nie wejdzie, pasuje z toledo i chyba passata B3) do tego będziesz potrzebował pedały od auta ze sprzęgłem hydraulicznym (G60, passat b3 itd.) łapę pod serwo do pompki sprzęgła i jeszcze parę innych pierdół. Jeśli 020 to osprzęt i sterowanie skrzyni zostaje takie samo jak w RP - mniej rzeźby.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Djwasyl1992
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: wt sie 07, 2012 17:26
Lokalizacja: Łask

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: Djwasyl1992 » pt lis 16, 2012 16:03

Potrzebuje cos optymalnego. Tak ze jak czasami bede chcial przycisnac to zeby auto jakos sie zbieralo;p Nie bede sie scigac wiec krotkiej nie potrzebuje ale jednak wolal bym zeby byla wytrzymala



Awatar użytkownika
kolorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob lut 14, 2009 09:20
Lokalizacja: Mrągowo

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: kolorek » pt lis 16, 2012 17:44

Ja mam u siebie cda tragedi nie ma została taka bo jest w bardzo dobrym stanie i jest optymalna na trasy co też było ważne. Nie przesadzajmy że z tą skrzynią auto nie jedzie radzi sobie bardzo dobrze, wiadomo że na krótkiej będzie szybciej alo to musisz zastanowić się sam co byś chciał. ABFa kupiłeś kompletnego z osprzętem i całą resztą ?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

SWAP- info co bendzie potrzebne i jaki silnik można wsadzić

Post autor: rysiektr » pt lis 16, 2012 19:51

Djwasyl1992 pisze:ale jednak wolal bym zeby byla wytrzymala
szukaj w takim razie czegoś po środku... generalnie większość ludzi pakuje AUG albo ACD one są krótkie ale nie tak jak np: 2Y co sprawia, że jest też ekonomiczna. W odróżnieniu od skrzyń 02A do 020 idzie lżejszy zamach więc lepiej się będzie wkręcał w obroty. Natomiast do 02A jest większe sprzęgło o kilka mm ale i to od 020 daje radę. Jakiś czas temu poskładałem ABFa ze skrzynią 020 z RPka ATH i też to jeździ i mimo, że skrzynia jest długa to samochód daje radę. No i jak fabrycznie masz RPka to zostawienie skrzyni 020 to dużo mniej roboty niż zamontowanie 02A CDA z ABFa.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości