Co zrobić z katem... :)

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pn cze 25, 2007 11:35

Osiągi tą strumienicą możesz popsuć.


=-Pinhead-=

jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » pn cze 25, 2007 12:23

raczej napewno sie popsuja

jedyne strumienice ktore działaja sa to strumienice stosowane w sporcie nie dopuszczone do ruchu uliczne go ze wzgledu na chałas ponad 120dB

i nie sa to strumienice łuskowe czy jakies tam nawet nie nazywa sie to strumienica

a wyglada to tak Obrazek do malucha

to jedyna sprzedawana seryjnie do danego modelu samochodu rurki wchodzace w puszke sa ustawione pod odpowiednim kątem i maja odpowiednia długosc

do inncy samochodow trzeba obliczac pod dany silnik i długosc układu wydechowego (wolnego)
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 12:27 przez jozekrjrj, łącznie zmieniany 2 razy.


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
Halik82
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: wt paź 03, 2006 10:05
Lokalizacja: Głubczyce
Kontakt:

Post autor: Halik82 » pn cze 25, 2007 12:53

Wrocmy do 8V. Jak to jest ze niektorzy wycinaja kata i sonde zostawiaja w tym samym miejscu (w samej puszcze badz w rurce) i silnik im dobrze pracuje? Znalazlem pare osob na frum ktore tak zrobily i nie mialy zadnych problemów. Ja dzisaj jestem umowiony na wyciecie kata i sam juz nie wiem co mam robic. Wiem tylko ze "pierdzenie" mi sie coraz bardziej nasila i tak jakby stracil swoja moc....



jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » pn cze 25, 2007 17:47

zrob tak jak chłopaki mowili daj wczesniej sonde

wkoncu jaki to problem wywiercic dziure i przyspawac nakretke


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
SeBiDiN_GTI
BlackMagicPower
BlackMagicPower
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 14:17
Lokalizacja: PVWR
Kontakt:

Post autor: SeBiDiN_GTI » sob cze 30, 2007 11:19

ja tez pozbylem sie kata sonda jest z tego co wiem odrobine blizej mam lpg. auto jezdzi super nic sie nie dzieje jedynie jak schodzi z wysokich obrotow slychac takie przepuszczanie nie pierdzenie fajnie sie to slyszy ... hehehhe :bigok: :bigok: :bigok:

a propo straty mocy i wogole ile wam na maxa pojdzie 2e w 5 osob????? moj na autostradzie a2 w 5 osob z malym bagazem poszedl 215km/h i mysle ze jakby bylo wiecej miejsca poszedl by do zamkniecia budzika. oczywiscie na lpg


Moj GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=725571#725571
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Sprzedany :(((

Awatar użytkownika
mmaniek8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: pn mar 06, 2006 18:20
Lokalizacja: Lubelskie-Łęczna

Post autor: mmaniek8 » sob cze 30, 2007 16:24

No i ja już jestewm po operacji wstawienia rurki :) narazie zadowolony jestem nieukrywam.... autko zyskało basowy pomruk "irytujący dźwięk" znikną. :bigok:

Dla potomnych jak macie robić tak jak ja, to po wstawieniu sondy w rurke obczajcie czy sonda nie zawdza o osłone aluminijową pod podłodą...



Awatar użytkownika
Halik82
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: wt paź 03, 2006 10:05
Lokalizacja: Głubczyce
Kontakt:

Post autor: Halik82 » pn lip 02, 2007 08:19

Mi sie troche odwleklo wyciecie kata :( Ale dzisiaj juz na 100% sie go pozbęde :) Napisze jakie sa efekty. Mam nadzieje ze bedzie OK.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości