Strona 3 z 3

: wt maja 18, 2010 17:13
autor: toffic
Superbeasto pisze:śmiem twierdzić, żeby wymienić w nim ten regulator co jest w środku aparatu, tzn. do aparatu z podciśnieniowym regulatorem, włożyć "płytkę" z aparatu od 2.0. Zgadza się? Bo jaka inna przeróbka wchodzi w grę?
skoro tak to nie łatwiej od razu cały aparat z 2.0 8V GTi wstawić :chytry: Wyjścia jak napisałem są 2, oba wbrew pozorom do łatwych i tanich nie należą :green_fuck: taki już urok grzebania w silniku :helm:

: śr maja 19, 2010 00:58
autor: Superbeasto
toffic pisze:skoro tak to nie łatwiej od razu cały aparat z 2.0 8V GTi
a to znalazłem w temacie "ADY na gaźniku????? ", gdzie kolega evolution napisał:

generalnie, tak z przerobka bedzie pare stresow, zacznijmy od zaplonu. w dwa zero byly w zasadzie tylko aparaty na halla bez regulacji odsrodkowej i podcisnieniowej zaplonu, wszystko wykonuje elektronika, kola zebate aparatow w dwa zero byly inne( wieksze) jak i sama srednica aparatu, jest do wykonania modyfikacja polegajaca, na przerobieniu aparatu, generalnie wyglada to tak.. obszlifowywujesz zabezpieczenie na aparacie z 2.0 na kolko zebatym , wybijasz trzpien i zdejmujesz kolko, dokladnie to samo robisz z aparatem z1,6 do 1,8 z gaznika, z tym ze przed zalozeniem kolka z 2,0 musisz wykonac redukcje na aparat, z gaznika by srednica zgadzala sie z ta z 2,0. musi to byc tulejka z kolnierzem o grubosci do 1,5 mm zeby sie podczas pracy nie zsunela. po zalozeniu tulejki montujesz wspomniane kolko z 2,0 wbijasz zabezpieczenie

No i taki mod mam teraz zrobiony u siebie, wiec po co mam go dalej modyfikowac. Wyjasnijce mi jak krowie na miedz :green_fuck:

p.s. nie latwiej gdyz ten z 2.0 nie ma podcisnienia.

: śr maja 19, 2010 12:57
autor: toffic
:panna: Odpowiedz sobie może na pytanie po co zmieniać coś w aparacie/zmieniać aparat a nie jak to zrobić :green_fuck:

Przyspieszenie zapłonu

: pt lut 13, 2015 16:32
autor: KeczKeczi
Witam. Też mam zamiar u siebie coś takiego zrobić. Z tego co czytam przy lpg najlepiej przestawić o 3-4 stopnie max? Pozdrawiam.