1.8 aam/abs na 2.0 8v 115km

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » śr sie 08, 2007 19:40

zastanawiam sie nad zmianą auta:) maży mi sie abf 150km, jak podliczyłem ile mne zmianka ma kosztować czyli do mojego auta lekko dołożyc około 3 patyków to chyba lepiej bedzi ekupic orginalnego gti abf z zawieszeniem i hamulcami jak trzeba, bo nie sztuka rozpędzic auto.

Narazie dałem ogłoszenie, może ktoś jest chetny na golfa 3 1.8? stan naprawde bardzo dobry, aż mi szkoda tego wnętrza i wyposażenia ale mażenie o gti wygrało:)
nawet ten brak ekonomii w gti nie przemawia na niekorzysc, no chyba ze na niekożyść vr6:P

jak by ktoś chciał zobaczyc co mam do sprzedania to zapaszam:

http://wici.streamcn.pl/~igor/zdjeciaallegro/golf3.htm

pozdrawiam


Mk3 GTI 16V ABF

martinez76
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
Lokalizacja: warszawa

Post autor: martinez76 » czw sie 09, 2007 00:36

moj koszt to ok. 2tys. po sprzedazy mojego silnika
a nowy silniczek po malym remoncie - zrobiona glowica, wszelkie uszczelki
115KM mi wystarczy wiec hamulcow nie zmieniam.
szkoda mi bylo sprzedawac samochod bo mam nowe zawieszenie i blacharke zrobiona no i super stan w srodku.



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » sob sie 11, 2007 10:47

Witam,
Pisze bo napisales ze zmieniles abs na 2e w moim wątku:).
Podstawowa sprawa jaka mnie interesuje to jak sie ma dynamika auta rpzyśpieszanie tego 2e w stosunku do abs, zakładajac ze ja mam aam jeszcze słabszy niz abs i o 1 sekunde gorszy na setke to jak sie ma to 2e do abs? gra była warta świeczki z tymi zmianami? ile dynamiczniejszy? ładnie ciagnie na każdym biegu?
głównie mi chodzi o porównanie dynaiki tych obu silników, nawet nie sprinta ale dynamiki, np 4bieg 60 na godzine wciskasz do dechy i co? u mnei sie tak połamu zbiera, musze na 3 zredukować zeby przyśpieszyć.

do innychj kolegów, spotkałem sie na alelgro i w ogłoszeniach z dużą iloscia silników do seata, np toledo itp, wyglądaja tak samo mają te same oznaczenia tylko mają logo seat, powiedzcie mi, czym sie roznią od vw? wykonaniem trwałością?
bo są tańsze, wiec jak sie niczy, nie roznią to poco przepłaczć, wiem, logo vw to vw ale kilka stów w ręku zostaje:)

pozdrawiam
igor002


Mk3 GTI 16V ABF

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » sob sie 11, 2007 18:16

Niczym sie nie roznia :P napewno nie sa tansze to pewnie zbieg okolicznosci.



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pn sie 20, 2007 19:49

wracajac do tematu, jestem zdecydowany, znalazłem 2e z pełnym osprzętem, brakuje tylko pompy paliwa i obudowy filtra powietrza, jest od passata, moze sie jakos wcisnie:/
w każdym badz razie silnik ma podobno 167tyś i za całosć 1500zł z sondą lambda i katem.

Aha, i jeszcze rozrusznik, z tym ze ten pan od krórego kupuje ma automatyczną skrzynie, czy to taki sam rozrusznik?
czy ja wogule potrzebuje rozrusznik? moze można mój np z kołem zamachowym założyć bo niewiem czym one sie rożnią.

Jeszcze takie 2 inne pytania mam, i prosze o w miare pilną pomoc:
1. co to jest ten zawór evap (coś mi sie kojarzyło keidyś z zaworkiem wyrównującym ciśnienie w ukłądzie paliwowym ale niewiem czy dobrze mysle, gdzie go szukac i jak wygląda (mile widziana fotka) zeby tego nie przeoczyć.

2. jakie przekażniki potrzebuje, tylko do sterownika? mam cała kostke rpzekażników zabrać czy przekażnik jakiś jeden o konkretnym typie oznaczeniu? do pompy paliwa idzie ta sama wiazka i ten sam przekażnik który jest w tym momęcie tak?

pozdrawiam i dziekuje z gory za odpowiedzi.




jeszcze jedno, motor abf jest cieżki do znalezienia, ale za to mam na oku też 9A z paska 135ps, też podejdzie? gdybym kupił komplet ze skrzynia itp? tam skrzynia jest jaka? jakie sprzegło potrzebuje też pedały bo jes hydrauluka czy zwykłe linki?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony wt sie 21, 2007 08:52 przez igor002, łącznie zmieniany 1 raz.


Mk3 GTI 16V ABF

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości