Strona 20 z 25

: pt maja 27, 2005 13:30
autor: Browix
witam , nareszcie juz po testach , mam juz caly wydech zrobiony i przetestowany. Moge powiedziec ze w 1,8 ABS na jednopunkcie wydech jest GLOSNY ! srednica 50 mm. Wywalony srodkowy , koncowka km mugen . Katalizatora boje sie ruszyc bo juz teraz naprawde daje po uszach ! Szczerze mowiac zastanawiam sie jak go troche wyciszyc . chyba sie nie obejdzie bez jakiegos srodkowego . Dopiero wtedy wywale kata . na niskich obrotach jest naprawde glosny , przy wyzszych troche sie uspokaja. w kabinie da sie wytrzymac choc nie wiem czy na tylnym siedzeniu mozna konfortowo podruzowac . RACZEJ WATPIE . Minimalnie lepiej wkreca sie na obroty, choc moze to byc tylko zludzenie . z pewnoscia da sie wystrzelic ziemniakiem na calkiem ladna odleglosc , sprawdzalismy z kumplami. po wypiciu kilku piwek rozne pomysly przychodza do glowy . stojac 0.5 m od rury wydechowej czyc odczuwalny podmuch . Taki wydech to juz chyba dla ekstramalnych fanow glosnych samochodow , ja chyba dorzuce jakis srodkowy .

DOLANCZAM KROCIUTKI FILMIK jest w formacie jpg trzeba go sciagnac , bedzie udostepniony przez jakis czas , niestety slabo slychac bo nagrywane na aparacie , trzeba wziasc poprawke ze jest glosny , szczegulnei jak doda sie gazu http://83.16.192.58/~michal1/MVI_0568.avi

: ndz cze 05, 2005 16:05
autor: Robert
Witam :)

VW GOLF 3 1.8GT 90KM :

Ja zdecydowalem sie na konfiguracje - rura od kolektora + złączka(50mm czyli juz 5mm wiecej niz seria) + strumionka i dalej seria rura ze srodkowym + koncowy basowy (2x100mm koncowki)

Juz zaczolem realizowac plan :)...

Dam znac o efektach, moze jakies wyniki na hamowni :) zobaczy sie...

Pozdr...

: ndz cze 05, 2005 19:45
autor: pilot mk2
prozak pisze:prawda jest taka ze nieruszanie kata i strumka zamiast srodka to najbezpieczniejsze wyjscie z roznych powodow ale rowniez dosc glosne
No wiec to jest bardzo głośne!To rozwiazanie w golfie 1.8 GTI siega 102 db!!! Nie chce miec problemów z niebieskimi.
A orientuje sie ktos jak głośno bedzie przy:
a) zostawiony srodkowy, brak kata, koncowy KM
b) zostawiony srodkowy, brak kata, ale zamiast kata strumienica stozkowa, koncowy KM

: ndz cze 05, 2005 22:34
autor: demon3
Ja u siebie wywalilem srodkowy, wstawilem zamiast niego strumionke stozkowa, a zamiast koncowego mugena. Mam silnik 1,6. Jak narazie dzwiek mi sie bardzo podoba. Cicho na pewno nie jest, ale jak mnie to znuzy to wstawie srodek z powrotem, a zamiast kata wrzuce ta strumionke. Jesli chcecie to podajcie maile to Wam wysle filmiki z moim tlumikiem, zebyscie mogli sie zorientowac jak to brzmi.

: ndz cze 05, 2005 23:08
autor: Kenaj
Ja zamotowałem do RP koletror od GTi + portki, w ostatnim czasie dodałem strumionke stozkową, wywaliłem środek i zamontowałem końcowy od GTi( dwururke ).Całość puściłem rurą 50mm. Jest głośno! Nie moge powiedzieć czy lepiej sie zbiera ze strumionką ale napewno jest charektyrystyczny dźwięk!Możliwe że nieco lepiej się wkręca na obroty, ale dopiero coś powiem jak pojade na hamownie!
Pozdrawiam!!

: pn cze 06, 2005 22:12
autor: pilot mk2
demon3 - prosze o filmik na Krzych99@wp.pl

Z góry dzięki!

A napisz mi czy jeździsz czasami w trasie? Nie dostajesz na głowę??? :)

: wt cze 07, 2005 09:15
autor: demon3
Juz leca filmiki. W trasie narazie nie jechalem. Prawde mowiac to najdluzsza trase odkad jezdze tym golfiaczem (sierpien 2004) mialem jakies 250km w obie strony :-) Z ta konfiguracja narazie jezdze tylko po miescie i jest luz. Bardzo fajny dzwiek. Jak mam duze obroty to powiem szczerze ze jest ciszej niz na malych (do 2000). Nie wiem z czego to wynika, ale tak jest. Narazie jezdze i jestem zadowolony. Do VW Mani na pewno nic tu nie zmienie. Potem jak bedzie mnie juz meczyl ten dzwiek to moze wrzuce z powrotem tlumik srodkowy, a ta strumionke zamiast kata, bo jest juz w slabej kondycji i tylko mi zamula golfiacza. Pozdro!

: wt cze 07, 2005 12:24
autor: okoG60
hej panowie orginalny układ wydechowy do mojego G60 kosztuje 6800zł z katalizatorem oczywiście.ocipieli w ASO więc lepiej jest zamówić markowy kompletny układ np od REMUSA cena około 2000zł albo zrobić na zamówienie pod charakterystyke silnika cena też w tych granicach 2000-2500zł a nie bawić sie w jakieś wycinanie srodkowego tłumika albo wsadzać wiekszą średnice rur bo tak można tylko pogorszyć osiagi silnika a nie poprawić je

: wt cze 07, 2005 12:33
autor: demon3
Trzeba tylko najpierw miec te 2000zl. Jak dla mnie to wielka kupa kasy.

: wt cze 07, 2005 12:42
autor: okoG60
ale zawsze można na raty z w porównaniu z orginałem to nie są duże pieniądze. no i wytrzyma dożo dłużej niż polskie podróbki za 900zł bo mi taki szajs wytrzymał 2 lata

: wt cze 07, 2005 14:57
autor: prozak
2000 na raty to tez 2000
pozatym wydac tyle na wydech to heh :panna:

: wt cze 07, 2005 22:12
autor: okoG60
prozak pisze:2000 na raty to tez 2000
pozatym wydac tyle na wydech to heh :panna:
wole wydać 2000 niż 6800 za orginał a pozatym mam pewność że jest dobrze dobrany pod charakterystyke silnika niż nontować jakieś mugeny, strumienice i rury o zwiększonej średnicy i spiepszyć sobie tylko osiągi. zrobisz coś takiego i zmieni ci się rodzaj fali zwrotnej i już masz ciulaty moment i przyśpieszenie

: śr cze 08, 2005 15:14
autor: Kenaj
ale jak sie troche na tym znasz to wcale nie trzeba wydawac dwóch kafli na wydech! Spokojnie możesz się zmieścić w 800 zł.Wystarczy troche w książkach pogrzebać i samemu wyliczyć!Zaoszczędzisz i może nawet będą lepsze osiągi niż z tego układu za 2000! Bo to co podaje np remus, ze końcowy sportowy daje ok 10% więcej mocy to jest brednia!
a stanowczo większa jest satysfakcja z własnych przeróbek i doświadczeń niż z chudszego portfela o dwa tysiaki!
Może się nie znam jak jakiś fachowiec co siedzi w tym od dawna, ale zawsze lepiej spróbować samemu!Takie jest moje zdanie, licze się z tym że nie każdy tak uważa!
Pozdro!!

: śr cze 08, 2005 17:18
autor: TACYK
Kenaj dobrze mowi polac mu!!A tak w nawiasie co bys proponowal jesli o wlasne przeróbki chodzi????????