Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: Pawel_Mk2 » pn paź 03, 2011 09:54

ja dałem głowice do planowania i jak wyjmowalem kolektor to zeszlifowalem kątówka jeżyka na płasko :hmm: i efekt mam odczuwalny
a co do jeża to na pewno lepszy przepływ powietrza będzie wiec myślę ze warto, bo on troche blokuje jednak...



Felek97
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 17, 2011 09:07

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: Felek97 » wt paź 04, 2011 21:01

czyli golfiarz II 1.8 rp jesli go zeszlifuje to nie ma zadnych skutkow ubocznych ,tylko same plusy??jesli zeszlifowales to katowka czyli mozna to normalnie wyjac z kolekrora bo tak jak jest wlozone to chyba nie da rady wlozyc tej katowki w ten otwor gdzie przepystnice sie przykreca i to zrobic prawda??i mam jeszcze jedno pytanie czy glowica z 2e cala nie podejdzie do RP bo wtedy by chba lepiej to bilo niz sam walek z tego sinika? :hmm:



szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: szypki » wt paź 04, 2011 21:19

czy rożnia sie czyms wtryski od K i KE-jetronica z MK1 gti, z dwojki 16v i z GXa ? maja jakies inne parametry czy "coś"?



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

Post autor: D1_PITER » wt paź 04, 2011 22:48

Felek97 pisze:czyli golfiarz II 1.8 rp jesli go zeszlifuje to nie ma zadnych skutkow ubocznych ,tylko same plusy??jesli zeszlifowales to katowka czyli mozna to normalnie wyjac z kolekrora bo tak jak jest wlozone to chyba nie da rady wlozyc tej katowki w ten otwor gdzie przepystnice sie przykreca i to zrobic prawda??i mam jeszcze jedno pytanie czy glowica z 2e cala nie podejdzie do RP bo wtedy by chba lepiej to bilo niz sam walek z tego sinika? :hmm:
Wg. mnie bardzo słaby pomysł, żeby to tak zrobić to koniecznie trzeba kolektor zdjąć bo się zasyfi wszystko w środku a to trochę roboty. Ja wziąłem rurkę stalową niewiele większą od jednej szpilki jeża (około 8mm średnicy) i jeden po drugim wyłamywałem i wyciągałem uważając, żeby nic nie wpadło i nie zostało - 10min i jeża nie ma.

Skutkiem ubocznym mogą być problemy z odpalaniem i pracą silnika w silnym mrozie. Jeż nie będzie tak skutecznie odparowywał paliwa w niskich temperaturach.

Ja poprawy w jeździe raczej nie zauważyłem, nieco chyba zmienił się dźwięk dolotu ale to ciężko obiektywnie stwierdzić.


Obrazek

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

Post autor: Pawel_Mk2 » śr paź 05, 2011 17:31

ja miałem głowice zdjęta z kolektorami czyli mialem na wierzchu i nie miałem problemu z demontażem, a co do podgrzewacza to mam wrzucony gaznik i moglem sobie to zeszlifowac.to jest taki dekielek na 3 śruby odkrecoany od spodu moze bys wyjał ale może się zaprzeć o kolektor wydechowy i nie wyjdzie
a są naprawdę słabe dojścia, wyciagnac ktorykolwiek z kolektorow to maskara odkrecisz 5 srub a do 6 sie nie dostaniesz bo jest miedzy kolektorami,
no chyba ze specjalny klucz jakis magiczny



Felek97
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 17, 2011 09:07

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: Felek97 » czw paź 06, 2011 18:17

no ja tez bede cala glowice zciagal i robil ja to znaczy docieral zawory i takie tam i oraz dopreze ja na 11:1 tak mysle ze moze mi tak zrobi ten co bedzie mi glowice robil no i wzoce nowy walek odrazu z 2e i kolektor wydechowy z 2e kompletny ,i mam drugo przepustnice dostalem jak kupowalem auto druga tylko ze zwalonym silniczkiem krokowym to sobie przezuce go z tej na ktorej jezdze no i ja dam do rozwiercenia ,i dlatego korektor ssacy bede mial na wieszchy to jakos sie pobawie z wywaleniem pogrzewacza



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: spawacz » ndz paź 09, 2011 08:41

Jezeli nie zrobisz cos z reszta dolotu to na nic to wszysztko, tam naprawde jakbys mial dostatecznie daliwa i zgrane to wszystko, + rozwiecony kolektor ssacy z klapka z 62mm przy tyych modach moglbys wyjsc do 110KM a moze nawet lekko wiecej w granicy nawet 115KM,tylko jest problem 1 maly, bo mono nie rozwiercisz na 62.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: toffic » ndz paź 09, 2011 10:27

Nie trzeba aż tak duzej przepustnicy aby przekroczyć spokojnie 100KM z monto-wtryskiem



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

Post autor: Pawel_Mk2 » ndz paź 09, 2011 14:06

a jak ja mam gaźnik 2e2 okrojony z podciśnień ;d po swojemu podłączony no to 28mm i 30 mm razem 58 mm ?
Ostatnio zmieniony pt gru 16, 2011 23:50 przez Pawel_Mk2, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: toffic » ndz paź 09, 2011 14:09

nie masz 58 razem, źle liczysz



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: Pawel_Mk2 » ndz paź 09, 2011 14:14

no jak sie dwie łacznie otworza to jak nie ??



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: spawacz » ndz paź 09, 2011 14:16

to mu Janku(toffic) podpowiedz , a nie wytykaj. Liczysz "pi" r/2 czyli 3.14x(14x14)+ 3.14x(15x15)=1320 czyli w 1 gardzielu musi byc to ok 42mm. Tyle.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: toffic » ndz paź 09, 2011 14:33

Janku?? :goof: Dlaczego zmieniasz mi imie?



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: spawacz » ndz paź 09, 2011 14:39

Za twoje pisania i objasnienia to i tak ulgowo :satan:


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 20 gości