Strona 20 z 24

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: czw maja 09, 2013 18:13
autor: stonebridge69
Nie wiem czy juz to pisalem tutaj.Ma ktos moze namiar na kogos kto wykona kolektor pod takie gazniki do 1.8 8V(PF)?Moze ktos ma na sprzedaz?

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: wt maja 21, 2013 18:26
autor: ddaan
Cześć
zainstalowałem gazniki z yamahy r1 do silnika 16v 1.8 kr
wszystko popodpinane elektryka ogarnieta pompa wymieniona na specjalna facet do gaźników i pojawił sie problem
auto nie odpala zaczynam krecic rozrusznikiem i nie chce odpalic efek taki ze takjakby juz lapal ale nie moze sie prełamac moze cos tam zawarczy ale sporadycznie i juz sie nie odzywa
ktos wie czego moze to byc przyczyna
mam aparat zaplonowy z kr
cały komplet gazniki i kolektor kupiłem od uzytkownika który miał to zainstalowane w takim samym silniku i wszystko mu chodziło bez problemów

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: śr maja 22, 2013 16:06
autor: szypki
spróbuj wyczyścić gaźniki, sprawdź czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza ale to by musiał na wszystkich garach ciągnąć lewiznę. Sprawdz iskre

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: sob cze 01, 2013 20:42
autor: ddaan
witam
Poskładałem wszystko do kupy auto zaczęło odpalać natomiast pojawił się problem z jazdą.
Jesli auto nie jedzie wszystko chodzi bardzo plynnie i ladnie
Natomiast w czasie jazdy dusi sie szarpie ma całkowity brak mocy w porównaniu z orgi kr
Ma ktoś jakiś pomysł co może byc przyczyna takiego zachowania?
Nie pomaga zwiększenie dawki paliwa ani zmniejszenie ....

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: ndz cze 02, 2013 14:38
autor: szypki
regulacja dawki wkręcając lub wykręcając dyszke wpływa tylko na dawkę wolnych obrotów, biegu jałowego (zamknięta przepustnica) a na otwartej przepustnicy paliwo podawane jest przez główną dyszę, może w ich wielkości tkwi problem? za mało paliwka? Nagraj filmik jak to wygląda. No i jak wygląda układ zapłonowy w twoim projekcie? Wg. mnie za mało paliwa : Powód albo za słaba pompka albo za małe dysze (raczej opcja 1), Chyba że masz źle ustawiony zapłon (za późny)

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: ndz cze 02, 2013 20:27
autor: ddaan
pompe mam Facet Silver Top do 200 km wiec nie powinno z nia byc problemu
problem najprawdopodobniej tkwi w zapłonie i to musze wyregulowac jesli nadal bedzie zle chodzil to zmienie dysze na wieksze bo takowe posiadam
uklad zaplonowy jest z orginalny z kr

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: ndz cze 02, 2013 20:38
autor: slawekwas
a no to troche wyjasnia te uklad zaplonowy

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: ndz cze 09, 2013 04:10
autor: szypki
Mam pytanie, dwa węże w które jak podam ciśnienie to membranami podnoszą te plastikowe suwaki w gardzieli gdzie podłączyć? wpiąć w AIRBOX czy wyprowadzić wlot żeby chwytało pęd powietrza sprzed maski ?

czyli sterownik od KR daje za późne zapłony... jest możliwość w jakiś sposób wgrać mu mapę ? Żeby wycisnąć z gaźników jak najwięcej mocy, z zapłonu z wyprzedzeniem na podciśnienie planuję przejść na układ z komputerem, i nie wiem co użyć... Czy składać to na module EDIS-4 i jako sterownik użyć MegaSquirt'a (zaletą jest przyszłościowo przy jakimś TURBO czy elektronicznym ITB będę miał już sterownik) Czy jakiś inny układ sterowany elektronicznie użyć... do EDISa mam w zasadzie komplet części poza MS'em... a może układ ECS z gaźnikowych fordów ?

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: pn cze 10, 2013 22:06
autor: pancur0
utknal ktos te gazniki do 2.0 2e ? :)

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: śr lip 03, 2013 22:36
autor: Ko$i
U mnie sprawa tez zakończona.

Pierwsze jazdy testowe już były. Jeszcze trzeba dopieścić i w drogę :)

Dzięki dla użytkownika "slawekwas" który naprowadził na temat i dał kilka rad.

Jakieś pytania to śmiało :)

Obrazek Obrazek

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: śr lip 31, 2013 00:49
autor: szypki
na ile stopni wyprzedzenia macie ustawiony zapłon? moja wydumka zimą chodziła a teraz świruje... raz strzela w dolot raz w wydech... nie chce się wkręcać, jutro jeszcze będę sprawdzać bo przelew z komór pływakowych aktualnie mam zablokowany może to być przyczyna? paliwo podane pompką (mimo zbiorniczka wyrównawczego) może mieć za duże cisnienie w komorach plywakowych i paliwo przez dysze wali jak z wtrysku i go zalewa?

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

: śr lip 31, 2013 21:22
autor: dan_25
nie wiem kolego jakie masz gaźniki ale u mnie w gaziorach z CBR 900 nie ma żadnych przelewów a to co wychodzi to jedynie odpowietrzenie komór pływakowych i wystarczy te górne trójniki skierować w dół i gotowe [ nie zaślepiać ] co do ciśnienia paliwka to też miałem nie mały problem kupiłem pompę niskociśnieniową do gaźnikowców podłączyłem przez zbiorniczek przelewowy z mk II 1,8 gaźnik i duuuuuupa po chwili działania pompy na postoju paliwko lało się przez dysze na przepustnice i teraz mam to pokombinowane inaczej i jest git

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

: śr wrz 11, 2013 19:22
autor: zdziebel1987
Sam się zastanawiam nad montażem gaźników z szlifiery, tylko nie wiem jakej, ktoś mi poleci jake lub z czego wstawić gaźniki do silnika 1,6 ABU z golfa 3 z 93r??

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: czw wrz 19, 2013 13:23
autor: opornick
z 600 np z gsx czy cbr czy zzr