: wt kwie 29, 2008 18:16
ok dzięki kolego:)
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Powiem Ci ze ja chcialem zastapic swojego NZ silnikim z G40 (PY) alethesperado pisze:Witam ! W związku z tym że mój 1.3 (NZ) w mk2 juz cienko śpiewa i lubi sobie łyknąć coraz więcej oleju, myślałem go zastąpić jakimś nowszym motorkiem, niż kupować kolejnego NZ'ta w niewiadomo jakim stanie. Wie ktoś jak w jego miejsce pasowałby 1.4 16V z golf'a IV ??
tez sie nad podobnym sapem zastanawialem, ale bardziej myslalem o silniku z polo gt (3F) ma 75 ps i budowe podobna do NZw0jta5 pisze:thesperado napisał/a:
Witam ! W związku z tym że mój 1.3 (NZ) w mk2 juz cienko śpiewa i lubi sobie łyknąć coraz więcej oleju, myślałem go zastąpić jakimś nowszym motorkiem, niż kupować kolejnego NZ'ta w niewiadomo jakim stanie. Wie ktoś jak w jego miejsce pasowałby 1.4 16V z golf'a IV ??
Powiem Ci ze ja chcialem zastapic swojego NZ silnikim z G40 (PY) ale
przekonano mnie ze z to za mała pojemność i sugeruje Ci to samo.
napisz prosze coś wiecej na temat tego silnika. Słyszałem ze do mojego mk2 najlepiej wlożyć coś na gaźniku ewentualnie na monowtrysku gdyż gdybym chiał wsadzić na wielopunkcie to jest za dużo roboty podobno trzeba wymienić zbiornik paliwa itp.burbazi pisze:czarnypimp, w sumie każdy jaki się zmieści, najłatwiej to chyba 1.8 KR, w sumie jakbyś chciał posiadam 1.6 z kompresją 11-12, byjał mk2 do setki jak seryjne mk3 gti 8v