Strona 19 z 37

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: pn sie 15, 2011 14:36
autor: djchester
zwracam honor 2cm sześcienne, a nie 20ml, mój błąd w rozumieniu tego, ponieważ sprawdzał mi to tato, a raczej wiedział co robi, wiec chcąc nie chcac wina są pierścionki.

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: sob wrz 03, 2011 22:34
autor: Pawel_Mk2
Witam potrzebuje porady co zrobić żeby zwiększyć osiągi moment no i parę km tez by się przydało silnik to gx

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: sob wrz 03, 2011 22:47
autor: marcinas1983
Ja mogę dodać od siebie, że... zamach z mk3 1.8 jest cięższy od zamachu z mk2 1.6 o 0.5kg... przy wymianie sprzęgła u brata w ADZ porównałem jego koło zamachowe z kołem od mojego 1.6TD... różnica była właśnie w wadze 0.5kg... niby to nie dużo, ale zawsze coś więc jak ktoś ma taki zamach pod ręką i robi sprzęgło to zawsze można podmienić :helm: .

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: ndz wrz 04, 2011 01:09
autor: szypki
golfiarz II 1.8 rp kolego najlepiej jakbyś założył blizniaczą głowicę z silnika DX z mk1 gti i ją minimalnie splanował, ma lepsze przepływy (większe zawory ssące) i większe wzniosy krzywek (wałek rozrządu) i K-Jet chyba byłby chyba dużo lepszy niż gaźnik

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: ndz wrz 04, 2011 15:19
autor: Pawel_Mk2
obawiam się ze będzie problem ze znalezieniem głowicy bebechow DX niestety... wiec chyba odpada ten pomysł.
walka ostrzejszego chyba innego nie założę bo GX Öffnung:223 schliessen:220 , mógłbym zapodac od PF, PB Öffnung:226 schliessen:220
ale 3 stopnie to chyba niewiele by dało ??? szkoda poszukiwać wałka ciężko zdobyć i pchać się w koszta dla 3 stopni nie warto chyba ?
Co z ta głowica może ja splanować ?
może wyjąc kolo zamachowe i dać do toczenia ?

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

: śr wrz 07, 2011 22:01
autor: MaagiK
spawacz pisze:Hmm, faktycznie cos kiepsko ;/ , titek jak swojego PFa robil to paruu pierdołkach mial 120KM , ten silnik aby napewno jest w dobrej kondycji? Zmierz mi cisnienie spreznia na nagzanym.
Mógłbyś zdradzić listę modów jaka została zrobiona w tym PF'ie??

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: czw wrz 08, 2011 22:31
autor: D1_PITER
MaagiK, przecież masz na poprzedniej stronie (?)

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: sob wrz 10, 2011 07:13
autor: MaagiK
D1_PITER, nie miałem na myśli silnika kolegi djchester'a...
... a o liste modow we wspomnianym silniku przez spawacz'a
titek jak swojego PFa robil to paruu pierdołkach mial 120KM

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: pn wrz 12, 2011 14:59
autor: gacus
marcinas1983 pisze:jak ktoś ma taki zamach pod ręką i robi sprzęgło to zawsze można podmienić
a przypadkiem komplet wał korbowy i koło zamachowe nie jest wyważany razem ?

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: pn wrz 12, 2011 15:37
autor: marcinas1983
gacus pisze:a przypadkiem komplet wał korbowy i koło zamachowe nie jest wyważany razem ?
fabrycznie nie jest... są wyważane każde elementy osobno... jakby było tak jak piszesz to zmiana sprzęgła już by powodowała konieczność ponownego wyważenia całego kompletu. Co innego jak ktoś silnik tuninguje i wyważa cały komplet.

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: śr wrz 21, 2011 03:12
autor: pawelekk24
Panowie mam chyba padajacego abs w passacie mierzylem w nim cisnienie sprezania ponad rok temu pokazalo prawie 14 ale od tej pory ciagle sie dzieja sie coraz gorsze problemy potrafi zgubic 0.5 l na 300km plynu w chlodnicy weze sa wszystkie szczelne a na 1500-2000 km prawie litr oleju swiece sa koloru kawy z mlekiem wkreca sie na obroty jak diesel z porownaniem do rp
kupilem glowice z rp po remoncie i zastanawiam sie czy oplaca sie zostawic ten dól silnika czy nie lepiej zmienic na 2e lub pf i wymienic pierscienie odrazu z tego co wiem dól silnika z 2e pasuje tylko trzeba zmienic zebatke w aparacie zaplonowym prosze o porade bo juz niewiem co jest z tym silnikiem

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: śr wrz 21, 2011 09:14
autor: rysiektr
pawelekk24, a Ty nie masz czasem rozwalonej uszczelki pod głowicą?? :hmm: jak już chcesz swapować to 2E wrzucaj

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

: śr wrz 21, 2011 13:54
autor: pawelekk24
rysiektr pisze:pawelekk24, a Ty nie masz czasem rozwalonej uszczelki pod głowicą?? :hmm: jak już chcesz swapować to 2E wrzucaj
Wlasnie obawiam sie tego ze padnieta jest uszczelka, 2e nie chcem calego swapowac bo wymiana pompy komp wiazka przeplywka to sa koszty juz
dlatego wymyslilem sobie dól 2e czapka z rp z walkiem z 2e kolektor wydechowy 2e pb ma sluzyc glownie do odpalania bo w wiekszosci jezdze na lpg

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: ndz paź 02, 2011 21:40
autor: Felek97
koledzy a co daje zeszlifowanie w RP (jezyka) podgrzewacza w kolektorze ssacym??i czy nie dalo by sie dorwac jakiegos innego kolektora ssacego z jakegos innego silnika by tego na rozwiercac cos o wiekszych parametrach, bo mam zamiar cos pobobic przy silniku mam juz walek z 2e i caly kolektor wydechowy z 2e razem z portkami ,i mam zamiar rozwiercic przepustnice i doprezyc glowice ,tylko nie wiem co z tym podgrzewaczem ,wdzieczny bylbym za pomoc