Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
: sob lip 23, 2011 21:20
jak to policzyłeś, zmierzyłeś?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
a dlaczego ssacy zostaje jak sa takie mody jak u mnie rozwierc przepustnice i podlej bezynadjchester pisze:max ile wyciągniesz to 100 koni ale to jest maximum no 100 z groszami ja robie takie mody jak ty oprócz innego ssacego, i chłodnicy licze na czyste 90 koni
Dlaczego nie wiedziałem że da się zmienić, po drugie z gti ?? ABF ? nie bardzo wiem jak to ogarnąć hehe, a że jeżdżę na lpg... to też nie wiem jak to zrobić.a dlaczego ssacy zostaje jak sa takie mody jak u mnie rozwierc przepustnice i podlej bezyna
u mnie padla pompa paliwa ale uzywalem jej tylko w zime do odpalenia ale juz znudzil mnie silnik (który ma bardzo mało powietrza...) zastrzyk mocy bedzie odczuwalny. dlatego licze na ponad 100km
jesli glowica pasuje z 2e do 1.8 to glowica powinna pasowac z 1.8 do 2e bez problemu tylko niewiem jak zrobisz z aparatemBykasperek pisze:Do LPG starej generacji nie robi sie dużego dolotu .. Ba należny go zmniejszyBlos to kiepska sprawa , chyba ze masz hamownie pod domem ,, inna regulacja nie wchodzi w grę bo nigdy go nie ustawisz na 100% Będzie ******* palił itp . Potrzebuje info Czy głowica z pb pasuje do Bloku z 2.0 8 zaworów ????
A ktos wyliczal stopien sprzezania w takim sposobie z naciecia tlokow jak dla to mnie isc na zywioldjchester pisze:z głowicą z 16v trzeba naciąć tłoki żeby kolizji nie było, jak z resztą nie wiem ale ja bym zapewne zrobił wszystko na wtrysku elektroniczynym z jakiegoś 2.0 , lpg i tak ma zmniejszony dolot przez zwężkę od podciśnienia