Strona 17 z 37

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: sob lip 23, 2011 21:20
autor: gracek1906
jak to policzyłeś, zmierzyłeś?

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: sob lip 23, 2011 21:41
autor: toffic
To widać po gratach

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: sob lip 23, 2011 22:09
autor: gracek1906
czyli brakuje mu jeszcze tłoków i by było pf pb na blosie pomijając zapłon

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

: ndz lip 24, 2011 02:09
autor: pawelekk24
djchester pisze:max ile wyciągniesz to 100 koni ale to jest maximum no 100 z groszami ja robie takie mody jak ty oprócz innego ssacego, i chłodnicy licze na czyste 90 koni
a dlaczego ssacy zostaje jak sa takie mody jak u mnie rozwierc przepustnice i podlej bezyna :grin:
u mnie padla pompa paliwa ale uzywalem jej tylko w zime do odpalenia ale juz znudzil mnie silnik (który ma bardzo mało powietrza...) zastrzyk mocy bedzie odczuwalny. dlatego licze na ponad 100km

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: ndz lip 24, 2011 09:35
autor: djchester
pisałem z kolesiem z forum miał porobione wszystko, komputer pomodzony i wydmuchał 100koni. W moim miał być dół RP ale okazało się że jest wywalony wał, wiec będzie na dole AAM, modyfikacje które przeprowadzam to głowica 2mm w dół, polerka kanałów ssących, powiększenie wydechowych, wywalenie kata, wałek z 2E, głowica z RP, wydechowy z 2E, portki spawam sam, sportowy filtr powietrza, polepszenie dolotu i komp od ABS,odchudzony zamach (ile nie wiem jeszcze) i tyle modów u mnie myślę na czyste 90 koni na hamowni, powiem tak jeżeli ktoś chce za 2 tyg powinny być wyniki z hamowni.
a dlaczego ssacy zostaje jak sa takie mody jak u mnie rozwierc przepustnice i podlej bezyna :grin:
u mnie padla pompa paliwa ale uzywalem jej tylko w zime do odpalenia ale juz znudzil mnie silnik (który ma bardzo mało powietrza...) zastrzyk mocy bedzie odczuwalny. dlatego licze na ponad 100km
Dlaczego nie wiedziałem że da się zmienić, po drugie z gti ?? ABF ? nie bardzo wiem jak to ogarnąć hehe, a że jeżdżę na lpg... to też nie wiem jak to zrobić.

W planach na przyszłość jest włożenie głowicy szesnasto zaworowej, z golfa II coś takiego dokładnie nie pamiętam bo kumpel modził kiedyś ale nie skończył hehe, tylko że wtedy przychodzi wtrysk ( tam był mechaniczny ), a u mnie elektroniczny następne, a ja tak tego jeszcze nie ogarniam hehe, przepraszam za błedy ale pisałem na swój chłopski rozum hehe

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: ndz lip 24, 2011 13:44
autor: pawelekk24
Robie silnik taki co ma tylko chodzic na lpg wiec moge zalozyc kolektor z PF PB a dolot bedzie duzy .
Jesli chodzi o glowice z 16v sam bym zalozyl ale do konca na forum nie jest napisane co trzeba zrobic jak ze znakami i aparatem czy moze zostac ten z rp?
jesli tak bylo by :cool:
rp z czapka kr na blosie :grin: moglo by jezdzic fajnie

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: ndz lip 24, 2011 14:25
autor: Bykasperek
Do LPG starej generacji nie robi sie dużego dolotu .. Ba należny go zmniejszy :) Blos to kiepska sprawa , chyba ze masz hamownie pod domem ,, inna regulacja nie wchodzi w grę bo nigdy go nie ustawisz na 100% Będzie *#cenzura#* palił itp . Potrzebuje info Czy głowica z pb pasuje do Bloku z 2.0 8 zaworów ????

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: ndz lip 24, 2011 15:11
autor: djchester
z głowicą z 16v trzeba naciąć tłoki żeby kolizji nie było, jak z resztą nie wiem ale ja bym zapewne zrobił wszystko na wtrysku elektroniczynym z jakiegoś 2.0 , lpg i tak ma zmniejszony dolot przez zwężkę od podciśnienia

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

: ndz lip 24, 2011 15:12
autor: pawelekk24
Bykasperek pisze:Do LPG starej generacji nie robi sie dużego dolotu .. Ba należny go zmniejszy :) Blos to kiepska sprawa , chyba ze masz hamownie pod domem ,, inna regulacja nie wchodzi w grę bo nigdy go nie ustawisz na 100% Będzie ******* palił itp . Potrzebuje info Czy głowica z pb pasuje do Bloku z 2.0 8 zaworów ????
jesli glowica pasuje z 2e do 1.8 to glowica powinna pasowac z 1.8 do 2e bez problemu tylko niewiem jak zrobisz z aparatem :)

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: ndz lip 24, 2011 23:07
autor: Bykasperek
Aparat mam z 2 L hmm Bo blok mam za 100 zl w fajnym stanie .. sprawdzony :D Może sie skuszę na taką opcje

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

: wt lip 26, 2011 19:26
autor: pawelekk24
djchester pisze:z głowicą z 16v trzeba naciąć tłoki żeby kolizji nie było, jak z resztą nie wiem ale ja bym zapewne zrobił wszystko na wtrysku elektroniczynym z jakiegoś 2.0 , lpg i tak ma zmniejszony dolot przez zwężkę od podciśnienia
A ktos wyliczal stopien sprzezania w takim sposobie z naciecia tlokow jak dla to mnie isc na zywiol
wole zostac prz orginalnej glowicy wzglednie zalozyc od PF bo ma wieksze zawory niz w RP
ewentualnie caly piec z 16v swapowac
jednak na czapce usiadzie weber 2 gardzelowy przygotowany pod moj silnik i licze na ponad 110km :P wszystko wyniesie mnie 280zl jedynym - bedzie dorobienie sannia recznego

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: pn sie 01, 2011 22:52
autor: djchester
no i mody porobione, szczeże szału niestety nie widze :/

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

: wt sie 02, 2011 17:32
autor: spawacz
Mody??? CZyli co konkretnie?

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: wt sie 02, 2011 21:15
autor: djchester
tak jak pisałem wcześniej, lub to co jest w pierwszym poście :), wałek, kolektor, portki 2E, Komp ABS, wywalony kat, sportowy filtr powietrza,dolot podrobiony, głowica splanowana 2mm, kanały ssace wypolerowane, efekt jest ale spodziewałem się więcej albo lepszych wrażeń, szczerze jak dobrze pójdzie w tym tygodniu pojade na hamownie, Spawacz wiesz może jak podłączyć sonde z 2.0 2E podgrzewaną ? przepraszam za wtrącenie pytania, ale wiem że Pan jest obyty w tych sprawach