Strona 16 z 22

: pn cze 07, 2010 19:40
autor: Y@RO
gracek1906 pisze:Rafal__K napisał/a:
rozebrać rozrząd i go przy składaniu na nowy wymienić...
kto ci takich fłupot nagadał? Dlaczego na nowy?
no wlasnie kto ?? co to ma do rzeczy ?

: pn cze 07, 2010 21:16
autor: takos
A poza tym co rozumiecie przez nowy rozrzad. Czy to jest rolka napinacza i pasek? czy cos jeszcze? ;> rolke wymieniamy gdy halasuje a pasek po przejechaniu okreslonej liczby kilometrow. wiecej elementow rozrzadu nie znam

: wt cze 08, 2010 11:03
autor: Rafal__K
Z tym wałkiem to niewiem jak to jest...
Znajomy miał problemy po wymianie wałka na inny...
Inaczej dotarte były krzywki i coś poszło nie tak i mu zblokowało wałek i pękł...
A co do rozrządu, to przy rozbieraniu tego wszystkiego to warto i go zmienić, bo po co płacić dwa razy za robote mechanikowi...
Zobacze jak to wyjdzie z kasą...
Narazie mam niezbędne informacje i może powoli zaczne kompletować wszystko a z czasem sie wtedy zmieni...

: wt cze 08, 2010 18:10
autor: takos
Rafal__K pisze: Znajomy wymieniał wałki w Roverze na używane i mu po pewnym czasie zblokowało i ukręciło ten wałek...
Nie doczytalem wczesniej. Rover to rover a golf to golf. Silnik 1.8 uwazam za silnik nie do zajezdzenia, jest zbyt prosty w swojej budowie ;]

: wt cze 08, 2010 18:13
autor: Broda6666
Rafal__K, ja juz ponad rok jezdze z innym walkiem i wszytsko ok :grin:

: wt cze 08, 2010 20:49
autor: gracek1906
Przecież głowica z aam jest taka sama jak w abs wiec nie widze przeciwskazań do zakładania wałka "q"

: śr cze 09, 2010 18:25
autor: slawko333
ja juz zebralem wiekszosc gratow praktycznie za grosze, komp 40zl , kolektor z polowa wydechu i walkiem 70 zl, czyli wynioslo mnie 110zl, i sie zastanawiam tzn mam obawy czy po zmianie walka niezacznie sie cos dziac, auto ma 270 tyskm najechane czy to w czyms przeszkadza? czy warto zebym wynienil od razu popychacze? mozecie podac mi momenty dokrecania mostkow?

: śr cze 09, 2010 21:24
autor: Broda6666
slawko333, nic sie nie powinno stac... wymieniasz walek, ustawiasz rozrzad i cieszysz sie ze Golf ma lepszego kopa :helm:

: czw cze 10, 2010 09:04
autor: takos
Wczoraj wymienilem walek. Nawet nie wiem z jakiego silnika byl dawca, podobno od jakiejs adui 2.0 na wielopunkcie. Srednica kryzwki nowego walka to 44mm. Ori walek od AAM mial 42,5mm. Walek wymieniony w 15 min bez problemowo. A co do lepszego kopa... moze i jest poprawa ale czuc niedosyt :]

: czw cze 10, 2010 10:45
autor: slawko333
a mozecie podac mi momenty dokrecania? mam ksizke sam naprawiam ale tam niepisza, mialem keidys ksiazke obsluga i naprawa golf ale gdzies mi wcielo a tam wszystko ladnie bylo opisane, a na necie ciezko ja gdzies sciaganac

: czw cze 10, 2010 10:54
autor: DaroS
Pokrywa zaworow 10Nm
Stopki walka 20Nm
Kolo napedowe walka 80Nm.

: czw cze 10, 2010 16:08
autor: signum
takos pisze:Wczoraj wymienilem walek. Nawet nie wiem z jakiego silnika byl dawca, podobno od jakiejs adui 2.0 na wielopunkcie. Srednica kryzwki nowego walka to 44mm. Ori walek od AAM mial 42,5mm. Walek wymieniony w 15 min bez problemowo. A co do lepszego kopa... moze i jest poprawa ale czuc niedosyt :]
bo do tego potrzeba jeszcze dać kompa z wersji ABS żeby jakoś to grało

: sob cze 12, 2010 08:03
autor: takos
signum pisze:bo do tego potrzeba jeszcze dać kompa z wersji ABS żeby jakoś to grało
Komputer streuje tylko wtryskiem, a ja jezdze na gazie wiec mi to roznicy nie robi

: sob cze 12, 2010 22:55
autor: zibertg
PAnowie zeby odczuc roznice najlepiej splanowac glowice o 1mm tzn. zwiekszyc sprezanie walek moze byc z abs lub 2e kompa nie koniecznie trzeba zmieniac a zeby wycisnac z z aam wiecej koni to juz jest rzezba :helm: