Strona 16 z 25

: czw kwie 28, 2005 23:22
autor: Mrozio
Obliczanie wydechu jest dosc trudnym zadaniem...
Jesli Kenaj oliczales wydech to napisz jak to zrobiles...

: ndz maja 01, 2005 13:13
autor: azizi
już dłuższy czas zastanawiam się nad tłumniczkiem końcowym, tak śledzę ten wątek, pytam itp no i wczoraj musiałem walnąć trase do Gdyni, prawie 800km w obie strony pękło, a z nimi rura wyrwała się z ostatniego tłumika :), no i teraz nadszedł czas wymiany hehe
co o tym sądzicie:
http://www.tuningo.net/index.php?id=141
dokładnie interesuje mnie model AKX, lub ewentualnie Revolver,
takie dostałem info od nich z firmy:
"Witam
Nie ma problemu z zamontowaniem tłumika AKX do Golfa 3.Ten
model wyposazony jest w wyciągany silenser, na ktorym jest rowniez mozliwosc
regulacji wielkosci otworu wylotowego. Wiecej na temat brzmienia w opini
naszego klienta:
http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4797"
znowu sprzedający z allegro tak napisał o tej firmie mi:
"Witam!
Całkowita długość tłumika to 48,26cm.
Nie będzie problemu z montażem w Golfie gdyż jest to tłumik tzw.
montażowy(może być wspawany lub też założony przy pomocy obejmy która jest w
komplecie,musi to załozyć ktoś z warsztatu tłumikarskiego,z pojęciem w
każdym razie).
Tłumik ma basowy pomruk ale po wyjęciu silencera zaczyna ryczeć!!!:-D
Jakość tych tłumików jest wyborna,jest to bardzo znana firma w USA,u nas
nowość.Nie ma porówniania z np. KM...
Pozdrawiam!"

Czy ktoś się spotkał z tymi tłumikami, czy bedzie on cichy dzięki tym regulacjom i "wkładkom", w które to do końca nie wierze. Może i nabyłbym zwykły ale co go ma po zimie znowu zjeść :D, a może ktoś ma poropozycje czegoś podobnego.
Zmiany musze na dniach dokonać jak się uda z finansami załatwić sprawę więć prosze o wszelkie rady. Grunt to żeby nie był głośny.
Z góry dzieki za wszelką pomoc.

: ndz maja 01, 2005 22:19
autor: prozak
ooojjj azizi no wiesz ooojjjjjj ojjjjjj :P
zastanowmy sie jesli cos ma "patent" do regulacji przeplywu to musi ten przeplyw... tak tak hamowac bo jesli wyjmiesz to masz 100% przepustowosci wsadzisz i regulujesz otwor wylotu to masz - iles tam % tej przepustowosci jesli nawet ta regulacja odbywala sie przez np otwieranie komor w tlumiku czyli nie hamowala by teoretycznie to i tak kaszana bo gazy zaczynaja sie rozprezac w tych komorach i tez kisza.

: pn maja 02, 2005 11:33
autor: azizi
prozak pisze:ooojjj azizi no wiesz ooojjjjjj ojjjjjj :P
zastanowmy sie jesli cos ma "patent" do regulacji przeplywu to musi ten przeplyw... tak tak hamowac bo jesli wyjmiesz to masz 100% przepustowosci wsadzisz i regulujesz otwor wylotu to masz - iles tam % tej przepustowosci jesli nawet ta regulacja odbywala sie przez np otwieranie komor w tlumiku czyli nie hamowala by teoretycznie to i tak kaszana bo gazy zaczynaja sie rozprezac w tych komorach i tez kisza.
czyli normalnie chcesz mi powiedzieć że lipa :( i że takie zakładane wyciszenie to nie za dobre jest?
no to co ja mam kurde kupić żeby było cicho w miare i miało taki wygląd, bo sam już jestem zamotany, rozmawiałem z tą osobą która zakupiła tłumik z linku w/w i po ok 400km sprawuje się wg niej idealnie,

: pn maja 02, 2005 13:41
autor: prozak
pytanie co chcesz od tego tlumika jesli nie zalezy ci na poprawie pracy /przyspieszeniu wylotu spalin to luz ale takie patenty "zatykajace" to raczej niezbyt pomysl jak dla mnie

: pn maja 02, 2005 15:58
autor: mally
moj jest taki wlasnie chyba anwet identyczny jak chcesz do swojej 3..........na wkladce cichutko na wyzszych obrotach basikk .....a bez wkladki typowy hard core..........dzis bede mial filmik jak to buczy :helm:

: pn maja 02, 2005 16:20
autor: k2
prozak pisze:pytanie co chcesz od tego tlumika jesli nie zalezy ci na poprawie pracy /przyspieszeniu wylotu spalin to luz ale takie patenty "zatykajace" to raczej niezbyt pomysl jak dla mnie
azi che to samoe co ja:
1) MA BYC CICHO JAK NA STANDARDOWYM TŁUMIKU
2) MA ŁADNIE WYGLADAC
3) MA ŁADNE BRZMIEC, ALE PATZR PUNKT 1
4) MA KOSZTOWAC DO 400ZŁ
5) NIE MUSI POLEPSZAC ALE ZEBY NIE POGARSZAL OSIĄGÓW AUTA

co polecinie w tych kategoriach.

: pn maja 02, 2005 19:46
autor: azizi
prozak właśnie takiego rozwiązania jak piszesz szukam, jak napisał k2 :)
mally zapodaj tego fimlika koniecznie,

ja własnie z kanału wróciłem no i się okazało że szło pospawać, rura pękła zaraz za końcowym tłumikiem, dziurka mała była to się połatało i jest cisza jak wcześniej, narazie się z tym pobujam troche ale to na krótką metę jest,

co do tege poszukiwanego :) to nie znam się tam za bardzo no ale na pewno musi być konkretny tłumik o odpowiednich parametrach do silnika, ale jeśli średnica wylotu z tą wkładką jest powiedzmy "minimalna" dla silniczka to chyba wszyko jest ok, jak wyciągniemy ją to mamy większy otwór, głosniejszą prace,
nie wiem czy nie zamotałem ale chodzi mi o to, że jeśli ktoś projektuje takie tłumiki to na pewno bierze pod uwagę że wkładka to taki standard, jakby start w użytkowaniu, a dopiero bez niej jest modyfikacja wydechu, ale zamotałem :)

koncząc, moj brachol wracając kilka dobrych już lat temu z kanady przywiózł sobie własnie taki wydech, wtedy u nas nie było takich bajerów jeszcze, jeździ do tej pory i jest zadowolony z niego bardzo, co do głośności, to ma za dużo przeróbek więc nie ma co opisywać :)

: wt maja 03, 2005 11:07
autor: prozak
k2 pisze:
prozak pisze:pytanie co chcesz od tego tlumika jesli nie zalezy ci na poprawie pracy /przyspieszeniu wylotu spalin to luz ale takie patenty "zatykajace" to raczej niezbyt pomysl jak dla mnie
azi che to samoe co ja:
1) MA BYC CICHO JAK NA STANDARDOWYM TŁUMIKU
2) MA ŁADNIE WYGLADAC
3) MA ŁADNE BRZMIEC, ALE PATZR PUNKT 1
4) MA KOSZTOWAC DO 400ZŁ
5) NIE MUSI POLEPSZAC ALE ZEBY NIE POGARSZAL OSIĄGÓW AUTA

co polecinie w tych kategoriach.
sory nie wiem jak twoj ale mojego standardu to nie slychac wiec jak ma to w jakikolwiek sposob brzmiec??
chcesz prosze bardzo w takim przypadku mam najlepsze rozwiazanie koncowka z siatka napewno nie zaszkodzi ladnie wyglada bo sam sobie wyglad wybierasz jest cicha i kosztuje mniej niz 100zl np jakis ulter. slyszec tego nie slyszalem ale napewno jest ciche a pewnie na wyzszych obrotach dzwiek rozni sie od standardu. po co konbinowac z innym tlumikiem??

: wt maja 03, 2005 11:22
autor: azizi
u mnie się standard już nie nadaje więc tak jak pisałeś kilka stron temu - chyba Ty :) - że zwykły zje po kilku zimach, a taki z kwasówki ma i ładny wygląd i trwałość, więc czemu by nie kupić takiego, byle by był cichy :D, no i wracamy do punktu wyjścia czyli ładnie się prezentujący, a zarazem cichy :)
wiesz, żebym chciał taki najprostszy z końcówką tylko to nie kombinował bym wcale tylko samą końcówkę kupił i już, ale mnie się te MUGENY podobają :) no i sama końcówka nie da nic

ps. mally co z filmikiem?

: wt maja 03, 2005 15:02
autor: k2
prozak pisze:
k2 pisze:
prozak pisze:pytanie co chcesz od tego tlumika jesli nie zalezy ci na poprawie pracy /przyspieszeniu wylotu spalin to luz ale takie patenty "zatykajace" to raczej niezbyt pomysl jak dla mnie
azi che to samoe co ja:
1) MA BYC CICHO JAK NA STANDARDOWYM TŁUMIKU
2) MA ŁADNIE WYGLADAC
3) MA ŁADNE BRZMIEC, ALE PATZR PUNKT 1
4) MA KOSZTOWAC DO 400ZŁ
5) NIE MUSI POLEPSZAC ALE ZEBY NIE POGARSZAL OSIĄGÓW AUTA

co polecinie w tych kategoriach.
sory nie wiem jak twoj ale mojego standardu to nie slychac wiec jak ma to w jakikolwiek sposob brzmiec??
chcesz prosze bardzo w takim przypadku mam najlepsze rozwiazanie koncowka z siatka napewno nie zaszkodzi ladnie wyglada bo sam sobie wyglad wybierasz jest cicha i kosztuje mniej niz 100zl np jakis ulter. slyszec tego nie slyszalem ale napewno jest ciche a pewnie na wyzszych obrotach dzwiek rozni sie od standardu. po co konbinowac z innym tlumikiem??
i chyba na razie tak zrobie, bo tłumik na razie mam zdrowy... a koncóke ulterka z siatka dostane za ok 50zł.

Nastepnym razem jak bede chalem na jakies zolty bo bede ludza dlpe tru zeby odpalami swoaje golfy z sportowymi tłumikami i sie bede przysłuchiwal. Na razie wybire sobie koncoweczkje z ulterka bo tanio i ładnie.

: wt maja 03, 2005 22:07
autor: prozak
azizi pisze:u mnie się standard już nie nadaje więc tak jak pisałeś kilka stron temu - chyba Ty :) - że zwykły zje po kilku zimach, a taki z kwasówki ma i ładny wygląd i trwałość, więc czemu by nie kupić takiego, byle by był cichy :D, no i wracamy do punktu wyjścia czyli ładnie się prezentujący, a zarazem cichy :)
wiesz, żebym chciał taki najprostszy z końcówką tylko to nie kombinował bym wcale tylko samą końcówkę kupił i już, ale mnie się te MUGENY podobają :) no i sama końcówka nie da nic

ps. mally co z filmikiem?
jak juz pisalem w kancie wypalony tlumik mial taka sama glosnosc jak mugen wiec luz bedzie chyba ze do extremalnie przewrazliwionych nalezysz

: śr maja 04, 2005 18:26
autor: k2
a wiec jade na testera.. :chytry:

wciagam:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=49684914

dobra cena
dobra firma
ładny wyglad
i zobaczymy jak bedze z dzwiekiem bo siatka w srodku jest.

Jak dojdzie dam wrzuce filmik z dzwiekmie mojego mk3 z koncówka i bez.

btw nie bedze to za duzo wystawało za aukto bo to moze wiejsko wygladac?

: sob maja 07, 2005 01:48
autor: blaade
Witam ponownie wszystkich w temacie wydechu :grin:
Mam juz do założenia nowy tłumik środkowy i końcowy ala Mugena do swego mk2 tylko nie wiem ile najlepiej go wystawić za szeroki zderzak żeby nie było wiochy :helm:
Proszę o porady :grin:

A oto tłumik
p.s. Ciągle zastanawiam się czy wyciąć kata i wstawić zwykłą rurę czy nie? Może ktoś mnie przekona czy warto :chytry: :helm: