Strona 16 z 37

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: śr cze 29, 2011 20:54
autor: miki1133
Kolego jest to silnik 2.0 benz 115PS na mechanicznym wtrysku Bosch KE-Jetronic o oznaczeniu kodowym AAD poglądowe foto silnika jaki siedzi u mnie( sory za jakość ):
Obrazek

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: czw cze 30, 2011 09:19
autor: spawacz
Piter ty miales jaki kolwiek z walkow w "rekach" , czy przepisujesz etke i autodate ? Jak pomierzysz wzniosy krzywki to bedziesz mogl cos napisac ... , jezeli nie widziales jaki to jest ten motor ADD to co mozesz precyzowac? ADD ma na 99% walek z EV/DX , a do 2E to chyba walek PF"A bedzie najlepszy z tego co mozna dostac , bo GX"a by byl z tego co je porownywalem najlpeszy.

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: czw cze 30, 2011 11:05
autor: miki1133
A Ty kolego spawacz, byś mi może podpowiedział do jakiego najbardziej silnika montowanego w golf-ach jest zbliżony mój silnik i jak go najlepiej zmodyfikować.Jest to dla mnie cenna informacja bo chciałbym w nim trochę podłubać ale na forum audi nikt się w to nie bawi a u Was na forum jest fajnie i rzeczowo opisane co zrobić aby silnik działał lepiej

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

: czw cze 30, 2011 11:15
autor: D1_PITER
spawacz pisze:Piter ty miales jaki kolwiek z walkow w "rekach" , czy przepisujesz etke i autodate ? Jak pomierzysz wzniosy krzywki to bedziesz mogl cos napisac
Oczywiście że miałem i każdy o którym mówię osobiście do siebie zakładałem tymi rękoma. Jeżeli chodzi o parametry jakie podaje to faktycznie są one "przepisane" jednak z kilku źródeł jak szukałem się potwierdzały, dlatego są dla mnie wiarygodne.
spawacz pisze:jezeli nie widziales jaki to jest ten motor ADD to co mozesz precyzowac? ADD ma na 99% walek z EV/DX
Na 99.. bo AAD ma wałek inny niż EV/DX.
spawacz pisze:jezeli nie widziales jaki to jest ten motor ADD to co mozesz precyzowac? ADD ma na 99% walek z EV/DX
Jakość twojego postu jest mocno wątpliwa ponieważ nie widzisz nawet co piszesz! Kolega ma silnik AAD a Ty mówisz o jakimś ADD... Gdybyś tak dobrze znał ten silnik to byś nie robił takich byków.

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: czw cze 30, 2011 13:11
autor: fck44
spawacz, czyli w koncu brac do 2e od GX'a czy PF'a? bo nie zrozumialem do konca;p

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: czw cze 30, 2011 16:02
autor: toffic
Wałek z 2E=wałek z GX, ciut lepszy jest z PF/PB ale szału nie ma

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

: czw cze 30, 2011 16:28
autor: D1_PITER
toffic pisze:Wałek z 2E=wałek z GX, ciut lepszy jest z PF/PB ale szału nie ma
Prawda, potwierdzam. Szału nie ma, bo może w 1,8 nie robi wielkiej różnicy.. Jednak u mnie w 1,6 różnica jest wyraźnie zauważalna.

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: czw cze 30, 2011 19:40
autor: spawacz
Piter to ze zle kod napisalem to sie nic nie dzieje, nie sprawdzalem posta po napisaniu , bo w pracy nie moge sobie tak bezkarnie siedziec na kompie ;/ , ja mysle ze jednak GX jest nalepszy wznios jest wyższy minimalnie niz w 2e - no chyba ze mialem sciety walek ;/ . No ale jesli chodzi o tego AAD to nadal mysle ze na 99 jest taki jak w EV/DX, jutro bede to na 100% wiedzial bo bede mial ak do porowniania , a watpliwa jest twoja wiedza bo PF a AAD to DIGI2 vs. Ke-Jet. wiec skoncz juz :kac:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: czw cze 30, 2011 22:39
autor: D1_PITER
Nie rozumiem dlaczego wznios miałby być inny skoro to dokładnie te same wałki o tych samych oznaczeniach. W GX i w 2E są wałki o oznaczeniu "A-026". W AAD jest wałek o oznaczeniu "D" nie spotykany w silnikach Golfa.

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: pt lip 01, 2011 23:24
autor: szypki
a jak ma się wałek z GX do wałka z Eg (1,6 110 koni K-jetronic) i do wałka z DX ( 1,8 gti z mk 1 ) ? i zawory w tychże silnikach ? które są największe?

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: ndz lip 03, 2011 20:34
autor: toffic
Najlepszy z EG ale niestety nie pasuje do reszty, z DX średni ale też do GXa nie założysz

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: ndz lip 03, 2011 22:43
autor: szypki
mam całe silniki DX i EG ale chciałbym sama głowicę wymienić w moim GX. Więc wałek z EG nie podejdzie ani do głowicy z DX i GX a jest najlepszy tak? a zawory największe są w ? DX czy EG ?

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: sob lip 23, 2011 00:47
autor: pawelekk24
ja skladam cos takiego byl to rp ma to tylko chodzic na lpg
walek 2e, kolektor wydechowy 2e , przelot , kolekror ssacy gti z blosem ,lub bingo m, chlodnica oleju z td :satan:
jak myslicie dociagnie mi to chociaz do 115km myslalem o dole abs ale nie mam checi wyjmowac silnika jeszcze w miare zdrowy
puzniej jak to zloze bede myslal o podgrzewaczu lpg na zime

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: sob lip 23, 2011 20:05
autor: djchester
max ile wyciągniesz to 100 koni ale to jest maximum no 100 z groszami ja robie takie mody jak ty oprócz innego ssacego, i chłodnicy licze na czyste 90 koni