Strona 16 z 42

: czw mar 10, 2005 21:09
autor: evolution
taz pisze:Evolution jaki masz aparat zapłonowy?? Czy ma on regulator podciśnieniowy?? Gdzie go podłączyłeś?? Ja próbowałem sobie z tym poradzić i jedyne do czego doszedłem to to, że napewno zapło był źle wyregulowany podczas pracy turbiny.
juz pisalem pewnej osobie
sterownik zaplonu seryjny od kr z dwoma opornikami aby bylo lepiej na sztywnym aparacie
to jest proste plus modul podtrzymania turbo tez proste:P

[ Dodano: Czw Mar 10, 2005 20:13 ]
6896gruby6896 pisze:witam orientuje sie ktoś czy do silnika 1,8 w VW vento silnik ten 90KM mozna założyc turbo od Corrado G60, jeśli tak to jak to zrobic i jakie to sa mniej wiecej koszta a jak nie takie rozwiazanie to jakie inne proponujecie???? czekam na propozycje pozdrawiam gruby
nie wytrzyma motor bo denka tlokow powypadaja z przegrzaniia nie mowiac ze sworzen tlokowy jest cienki i ine takie

: pn mar 28, 2005 12:01
autor: blade87
jestem tu nowy ... to raz ... szukałem w wyszukiwarce ale ciezko jest cokolowiek znalezc na ten temat ...

chce sie dowiedziec paru rzeczy.... nieoperuje tutaj symbolami silników ...

szukam silnika do swapa ... no własnie w grupie vw

docelowo miałoby byc 1.8 montowane w leonie cupra r (no nie jest on tani) ... i tutaj mam pytanie czy ten silnik ma wogule cos wspolnego z 1.8 od golfa mk2/passata
i czy jest ew mozliwość przerobienia tego ...przebudowania w koszcie mniejszym niz kupno odrazu tego silnika...

silnik być moze trafi do fiata 127p :)

pozdro :)

: wt mar 29, 2005 14:22
autor: Grzegorz
blade87
1) silnik 1.8 z leona jest jedynie podobny z pojemnosci do tego z 1.8 z mk II. lata rozwoju techniki zmienily silniki czysto mechaniczne na naszpikowane w elektronike,czujniki i inne tam takie. materialy do budowy tez sa mocniejsze w tych nowych.
2) co do drugiego to zrozumialem ze pytasz sie czy przerobienie starego silnika z mk II na takiego z leona jest tansze? raczej niewykonalne.
jezeli chodzi ci o to czy taniej samemu uturbiac silnik czy kupic taki, to zalezy ile sam wykonasz, gdzie co kupisz
pzdr g

: ndz kwie 03, 2005 14:04
autor: tomek35
WITAM PO PRZERWIe
przypomnę nieco moją sprawę:golfik cabro 1984, pojeność jakaś dziwna-1575cm, gażnik pierburg 2e, numery silnika nie do odczytania , do tego niemcy wmotali pózniej katalizator ze sondą lambda(do czego ją podlączyli i czym steruje to chyba tylko oni wiedzą???)
już wiem co będę z nim robił-nie turbo a KOMPRESOR ELEKTRYCZNY
-instalacja LPG-jeśli będzie trzba ze sterowaniem elektronicznym dawką gazu-{wydaje mi się że tak będzie prościej niż wymieniać gażnik na wtryski itp.}to ma być główne żródło zasilania
-doladowanie max.0,6 bara
-żadnego odpręzania silnika, wtrysków,pomp paiwa itd.
-zobaczymy czy to wszystko zadziała i czy nie usmażę tłokow(dopiero wtedy pomyślę o "kutych " tematach , albo raczej o innym silniku(kompresor el. idzie łatwo przełożyć), i o większm ciśnieniu doł.
MOJA PROŚBA:
jeśli już coś wiecie w tym temacie-piszcie
instalacja LPG ma być najprostsza- 1 generacji + sterownik do dawki gazu
kompresor el. - jaką ma żywotność?
alternator 65 A - wytrzyma?
namiary na kompr. el. oprócz AT 2000 ?-
-jakie ciśnienie doł. max. na LPG?-0,6 a może więcej?-bez odprężania

: pn kwie 04, 2005 08:45
autor: ml2210
Wiem ze AT2000 jest wyłącznym przedstawicielem i dystrybutorem na Polskę większości firm tuningowych,
więc jeśli kupisz jakiś kompresor w innej polskiej firmie to i tak pochodzić on będzie pośrednio z AT. :jezor:
Wiem bo sam też planuje zakup kompresora (Rotrex-a) i zrobiłem mały wywiad.

: pn kwie 04, 2005 22:57
autor: tomek35
a LPG ? - ma więcej oktanów, a samozapłon? też przy 11 barach?
interesuje mnie czy można dać troszkę większe ciśnienie doł. niż przy benzynie ? oczywiście wszystko w ramach "soft"
evolution pisal że LPG jest korzystniejsze dla silnika przy doladowaniu.
a żywotność kompresora elektrycznego? coś ktoś wie w tym temacie?

: wt kwie 05, 2005 22:34
autor: evolution
tomek35 pisze:WITAM PO PRZERWIe
przypomnę nieco moją sprawę:golfik cabro 1984, pojeność jakaś dziwna-1575cm, gażnik pierburg 2e, numery silnika nie do odczytania , do tego niemcy wmotali pózniej katalizator ze sondą lambda(do czego ją podlączyli i czym steruje to chyba tylko oni wiedzą???)
już wiem co będę z nim robił-nie turbo a KOMPRESOR ELEKTRYCZNY
-instalacja LPG-jeśli będzie trzba ze sterowaniem elektronicznym dawką gazu-{wydaje mi się że tak będzie prościej niż wymieniać gażnik na wtryski itp.}to ma być główne żródło zasilania
-doladowanie max.0,6 bara
-żadnego odpręzania silnika, wtrysków,pomp paiwa itd.
-zobaczymy czy to wszystko zadziała i czy nie usmażę tłokow(dopiero wtedy pomyślę o "kutych " tematach , albo raczej o innym silniku(kompresor el. idzie łatwo przełożyć), i o większm ciśnieniu doł.
MOJA PROŚBA:
jeśli już coś wiecie w tym temacie-piszcie
instalacja LPG ma być najprostsza- 1 generacji + sterownik do dawki gazu
kompresor el. - jaką ma żywotność?
alternator 65 A - wytrzyma?
namiary na kompr. el. oprócz AT 2000 ?-
-jakie ciśnienie doł. max. na LPG?-0,6 a może więcej?-bez odprężania
instalka z gaznika nie nadaje sie do auta doladowanego bedziesz musial zbudowac na nowo cale lpg nie wazne czy jest na gazniku czy na wtrysku koszt bedzie identyczny poniewaz doladowany motor pojdzie na ubogieej mieszance tyle ze grozi to jego destrukcja wiec nie mozna zamontowac byle g....
a i bym zapomnial po odpowiednich zabiegach cisnienie doladowania moze przekroczyc 3 bar na lpg

: czw kwie 07, 2005 00:05
autor: tomek35
projekt z elektrycznym kompresorem chyba upadl niestety
co innego AT2000 pisze w reklamach , a co innego rzeczywistość
za doładowanie 0,3-0,4 bara zaproponowali mi 6,500 pln,
wyprowadzcie mnie z blędu ale chyba za te kasę można zrobić ładne turbo

: czw kwie 07, 2005 18:34
autor: Grzegorz
za te kase to teraz mozna kupic juz auto :)

: sob kwie 09, 2005 09:16
autor: ml2210
tomek35 pisze:projekt z elektrycznym kompresorem chyba upadl niestety
co innego AT2000 pisze w reklamach , a co innego rzeczywistość
za doładowanie 0,3-0,4 bara zaproponowali mi 6,500 pln,
wyprowadzcie mnie z blędu ale chyba za te kasę można zrobić ładne turbo
A ty co taki zdziwiony, był czas przywyknąć przecie. :grin:
Fakt, Kompresor to droga zabawka. Ale w pełni uniwersalna. Coś za coś.
Za doładowanie 0,6 - 0,8 bara (Kompresor Rotrexa) śpiewają 10.000. :kac: :kac: :kac:
Może oszalałem, ale już zbieram kasę. :jezor:

: ndz kwie 10, 2005 16:33
autor: Simonmk2
MAM pytanko:
Mam turbine od passata 130km TDI.
Chciałem wsadzic ją do mojego mk II (1.8 silnik GX 90 ps)
Co trzeba przerobic żeby ta turbina pasowała ????
Z GÓRy DZIĘKI !!! :pub:

: ndz kwie 10, 2005 21:47
autor: Grzegorz
simonmk2 pierwsze co to kolektor, no i nie wiem jak w pasatach tdi ale w golfach mk III 110 to juz byly turbiny ze zmienna geometria, a z tym moze byc problem z wysterowaniem. reszta to chyba napisana jest w tym watku
pzdr g

: ndz kwie 10, 2005 22:10
autor: Simonmk2
Ta jest ze zmienną geometrią również,
pochodzi z passata B6
Kolektor to wiem że trzeba zmienić ,ale jak z resztą???

: ndz kwie 10, 2005 22:11
autor: Simonmk2
Jakie ona może mieć doładowanie???