Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Ralfii_VR
- Użytkownik

- Posty: 338
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
- Lokalizacja: Rzeszow
-
Kontakt:
Post
autor: Ralfii_VR » czw lut 24, 2005 22:54
nie znam dokładnych danych, zakupil mi ja zaprzyjazniony zaklad tuningowy, dalem im znac, ze jak trafi sie okazja to maja brac,
jest to garrett o potencjale do podajze 400KM, i mam jeszcze na nia gwarancje

Ostatnio zmieniony pn mar 14, 2005 22:35 przez
Ralfii_VR, łącznie zmieniany 2 razy.
-
VR
- VW Klub Białystok

- Posty: 356
- Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
- Lokalizacja: B-stok
-
Kontakt:
Post
autor: VR » czw lut 24, 2005 22:57
a cenowo jak to wygląda?

[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]
-
Ralfii_VR
- Użytkownik

- Posty: 338
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
- Lokalizacja: Rzeszow
-
Kontakt:
Post
autor: Ralfii_VR » czw lut 24, 2005 23:05
2,5tys po znajomosci
jest juz plan na 288-318KM i 340-360Nm,
odpuszcam wakacje zagranica, trzeba odkladac kase , moja dziewczyna mnie

-
melon
- Gadatliwa bestia

- Posty: 562
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontakt:
Post
autor: melon » pt lut 25, 2005 00:57
no i dobrze samochod wazniejszy:D ...

a tak na powiaznie to moze wkoncu ktos cos zrobi zmiast gadac

-
Borys
- V.I.P.

- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » pt lut 25, 2005 10:11
melon pisze:no i dobrze samochod wazniejszy:D ...

a tak na powiaznie to moze wkoncu ktos cos zrobi zmiast gadac

\
na pocztatek to najlepiej zrobic remont silnika przed zainstalowwaniem turbo
www.vrservice.pl
-
Ralfii_VR
- Użytkownik

- Posty: 338
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
- Lokalizacja: Rzeszow
-
Kontakt:
Post
autor: Ralfii_VR » pt lut 25, 2005 11:03
-
Borys
- V.I.P.

- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » pt lut 25, 2005 11:21
w twoim przypadku tak, ale wiekszosc VR6 jest poprostu niedoinwestowana, rozrząd, ślizgi głowica to wszytstkotrzeba robic, a niestety cena rozrządu to jakies 10x wiecej niz w 8v
www.vrservice.pl
-
Apsik
- Powered by G60

- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
-
Kontakt:
Post
autor: Apsik » pt lut 25, 2005 12:45
Borys pisze:w twoim przypadku tak, ale wiekszosc VR6 jest poprostu niedoinwestowana, rozrząd, ślizgi głowica to wszytstkotrzeba robic, a niestety cena rozrządu to jakies 10x wiecej niz w 8v
O tych niedoinwestowanych VR6 to duzo sie mowi ze zawodne auta, ze siada to czy tamto, a jak zapytasz wlasciciela o zabiegi z tematu: "dbam o auto i silnik" to uslyszysz odpowiedz "NIE" (doswiadczenie znajomych mechanikow).
Ja narazie czekam na
MK3VR6T by rafalvr6 - bo baza/silnik z tego co piszesz to gotowy jest na doladowanie

no i mysle ze warto jest moec takiego ZADBANEGO POTWORA W GARAZU.
PS. Jestem ciekaw co i kiedy Thomson Ci odpisze i kogo wybierzesz do zrobienia tej przerobki
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
-
Ralfii_VR
- Użytkownik

- Posty: 338
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
- Lokalizacja: Rzeszow
-
Kontakt:
Post
autor: Ralfii_VR » pt lut 25, 2005 15:00
Apsik pisze:Borys pisze:w twoim przypadku tak, ale wiekszosc VR6 jest poprostu niedoinwestowana, rozrząd, ślizgi głowica to wszytstkotrzeba robic, a niestety cena rozrządu to jakies 10x wiecej niz w 8v
O tych niedoinwestowanych VR6 to duzo sie mowi ze zawodne auta, ze siada to czy tamto, a jak zapytasz wlasciciela o zabiegi z tematu: "dbam o auto i silnik" to uslyszysz odpowiedz "NIE" (doswiadczenie znajomych mechanikow).
Ja narazie czekam na
MK3VR6T by rafalvr6 - bo baza/silnik z tego co piszesz to gotowy jest na doladowanie

no i mysle ze warto jest moec takiego ZADBANEGO POTWORA W GARAZU.
PS. Jestem ciekaw co i kiedy Thomson Ci odpisze i kogo wybierzesz do zrobienia tej przerobki
Ja nie wybieram tunera do instaklacji turbo , trzymam sie jednego tunera VTECH Kraków, sa blisko i jestem z nich bardzo zadowolony, profesjonalisci.
Jestem na Ty z jednym z wspołwlascicieli i wszystko jest juz zaplanowane, on kompletuje mi czesci ja tylko za nie place, ale z racji rabatow jakie ma firma nie moge narzekac

Ostatnio zmieniony pt lut 25, 2005 16:14 przez
Ralfii_VR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
shade_
- Mały gagatek

- Posty: 116
- Rejestracja: pt sty 28, 2005 16:17
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: shade_ » pt lut 25, 2005 15:52
Jak zamontujesz to chetnie bym zobaczyl to w akcji

specjalnie przyjade do Krakowa aby autko zobaczyc

[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]
-
Ralfii_VR
- Użytkownik

- Posty: 338
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
- Lokalizacja: Rzeszow
-
Kontakt:
Post
autor: Ralfii_VR » pt lut 25, 2005 16:13
shade_ pisze:Jak zamontujesz to chetnie bym zobaczyl to w akcji

specjalnie przyjade do Krakowa aby autko zobaczyc

panowie spokojnie , jeszcze kupa czasu, wszystko z powodow finansowych, jak by nie patrzyl auto wjedzie na robote dopiero pod koniec tego roku, bede was na biezaco informował, mnie juz teraz skreca

-
TAZ
- V.I.P.

- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » pt lut 25, 2005 17:37
A jaką turbine zakupiłeś i za jakie pieniądze?????
-
Ralfii_VR
- Użytkownik

- Posty: 338
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
- Lokalizacja: Rzeszow
-
Kontakt:
Post
autor: Ralfii_VR » pt lut 25, 2005 19:06
nie znam dokładnych danych, zakupil mi ja zaprzyjazniony zaklad tuningowy, dalem im znac, ze jak trafi sie okazja na turbo do VR6 to maja brac,
jest to garrett o potencjale do podajze 400KM, i mam jeszcze na nia gwarancje , cena 2,5tys
-
Ralfii_VR
- Użytkownik

- Posty: 338
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
- Lokalizacja: Rzeszow
-
Kontakt:
Post
autor: Ralfii_VR » pt lut 25, 2005 21:42
Panowie jest TEMAT, na lokalnym forum koledzy smieja sie ze mnie ze jak bede mial tylko kobylek, to autko nie bedzie jezdzic itp, zreszto sami poczytajcie:
Tomek, pseudo:Hemi, pisze:
Rafal, szczerze mowiac to 288-318 KM i 368 Nm to o wiele za duzo na przedni naped, trakcja bedzie koszmarem a prowadzenie auta na zakretach walka z kierownica. Jezdzilem juz FWD ktory mial 245KM (troszke ciezszym niz Twoj golf) i juz tracilo sie przyjemnosc z jazdy.....
Paweł, pseudo:DvR, pisze:
Rafal podzielam zdanie Tomka, na zakretach auto bedzie strasznie podsterowne, a starty nie beda tak efektywne jak przy napedzie na tylnia os moze lepiej zmienic autko na cos bardziej na 400 bo golf srednio sie nadaje
...............
jezdzilem GTa i wiem jak sie to auto zachowuje, wiem tez jak sie nim startuje. Stad tez stwierdzam ze ciezko bedzie Ci jezdzic autem duzo lzejszym o wiekszej mocy
Co wy na to, trzeba to przedyskutowac, tym bardziej ze zywo mnie to interesuje
Moze zrobic ztego nowy TEMAT??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości